برنامه یاد بعضی نفرات
 
نظری که شما قصد پاسخ دادن به آن را دارید وجود ندارد.
هرکس به مافیای موسیقی باج ندهد از دور خارج می شود
حمید حامی:
هرکس به مافیای موسیقی باج ندهد از دور خارج می شود
موسیقی ما - خواننده فیلم سینمایی "سام و نرگس" معتقد است کسانی که به واسطه پول و پارتی وارد مقوله موسیقی شده‌اند، به هیچ عنوان نمی توانند به جایگاه خوبی در این عرصه دست پیدا کنند و به راحتی از صحنه محو می‌شوند.

حمید حامی با بیان اینکه پول دلیل کافی برای خواننده شدن نیست، گفت: بسیاری از کسانی که از راههای پول و پارتی به مقوله خوانندگی دست پیدا کرده‌اند، به جایی نرسیده‌اند. چون با توجه به مافیایی که بر موسیقی کشورمان حاکم است، پول برای ورود به عرصه موسیقی بخصوص خوانندگی کافی نیست و فاکتورهای دیگری هم هست که نیازمند آن هستند که متاسفانه در نظر گرفته نمی شود.

این خواننده در ادامه با بیان اینکه در زمینه تیتراژخوانی نیز با چنین معضلی مواجه هستیم، گفت: عده‌ای که در بدنه مافیای موسیقی ایران فعالیت می‌کنند، ادعا می‌کنند که سریال‌خوانی ارتباطی به مطرح شدن و دیده شدن آنها ندارد و حتی ادعا می‌کنند خودبخود و به صورت اتوماتیک‌وار خواننده اکثر سریال‌های 10 سال اخیر تلویزیون شده‌اند.

وی ادامه داد: بر هیچ کس پوشیده نیست که این دوستان تنها به قضیه مالی دلخوش نیستند و از سوی دیگری نیز حمایت می شوند. مثل بحث فوتبال که دلالانی وجود دارند که باعث می‌شوند هر کسی وارد هر تیمی که می خواهد بشود ولی با پول! در این عرصه هر کس باج ندهد از دور خارج می‌شود و به جای بازی در تیمهای دسته یک در تیمهای دسته 2 و 3 بازی می‌کند و به مرور از صحنه فوتبال محو می‌شود. بعدها هم هیچ نامی از او برده نمی‌شود و حتی پایش نیز به تیم ملی باز نمی‌شود.

حامی در ادامه گفت: مافیای موسیقی دقیقا مانند یک تیم ملی است که بعضی‌ها خودشان را به آن فروخته‌اند و گاها حق دلالی را هم به جا می‌آورند و حتی گاهی برادر خود را نیز می‌فروشند و این اصلا اخلاقی و حرفه‌ای نیست. من دوسال است که درباره مافیای موسیقی بحث می‌کنم و هدفم فقط آگاه کردن مردم است. چرا که معتقدم مردم حق دارند بدانند که در عرصه موسیقی چه اتفاقات ناخوشایندی دارد می‌افتد.

خواننده "دو نیمه رویا" با اشاره به اینکه صحبت کردن درباره مافیای موسیقی، مانند آب ریختن در لانه مورچگان بود، تاکید کرد: با این کار بسیاری از کسانی که من اصلا هیچ نامی از آنها نبرده بودم، خود در نشریات مختلف با برخوردهای نه چندان دوستانه دست خودشان را رو کردند و خوشبختانه این یکی از نتایج تلاشهایی است که درزمینه مبارزه با مافیای موسیقی کرده‌ایم.

حامی متذکر شد: برای من بسیار جالب است که حتی دست این دوستان نزد مردم نیز رو شده است. بارها پیش آمده که مردم از من پرسیده‌اند چرا آلبومم را منتشر نمی کنم . وقتی به آنها می‌گویم نمی شود؛ پاسخ می‌دهند فلان خواننده را می شناسند که در فلان سریال خوانده و مثلا کس و کارش در تلویزیون کاره‌ای هستند. خوب این نشان می‌دهد که مردم به همه چیز واقفند و قبل از این که من بخواهم حرفی بزنم خودشان می دانند که قضیه از چه قرار است.

وی افزود: درهای اروپا نیز برای برگزاری کنسرت فقط برای عده ای از دوستان باز است. با مرور کنسرتهای خارج از ایران، که فقط برای عده خاصی درنظر گرفته می‌شود می توان به این نتیجه رسید که بعضی از خواننده ها فقط به یک سری از امکانات ویژه شبکه مافیای موسیقی دسترسی دارند و نه همه!

خواننده "آخدا" همچنین گفت: بگذاریم زمان به قضاوت بنشیند. ممکن است بعداز مرگ من دست مافیای موسیقی برای همه رو شود . مهم نیست من باشم یا نباشم بلکه آنچه مهم است این است که مافیایی دیگر در کار نباشد . وقتی آقای Xیا y مدام سر از کنسرت منچستر سوئد و دور اروپا در می‌آورد و سالانه چند میلیارد درآمد دارد،پس درآمد نامتعارفی دارد که به چنین امکاناتی دسترسی پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: من به قیمت خدمت به هنر مملکتم با مافیا می جنگم و مطمئنم که مردم نسبت به گذشته آگاه تر شده اند. اما عده ای این جنگیدن من با مافیا را دشمنی و عناد با خود می دانند که اصلا اینطور نیست. دست و پا زدنهای خواننده هایی که الان روبروی من مبارزه می کنند به این دلیل است که آنها دیگر تمام شده اند. خواننده ای که هیچ وقت تن به گفتگو نمی داد به یکباره با چندین نشریه در مورد مافیا و حرفهای من صحبت کرده است و الان دستش در دست مدیران برجسته ترین نشریات است.

حامی افزود: توصیه من به آنها این است که دست و پا نزنند . چون با این کار بیشتر محو می شوند و دیگر نامی از آنها باقی نخواهد ماند. از سالهای 80 تا امروز تعداد بی شماری خواننده بوده اند که فراموش شده اندو دیگر کسی کارهایشان را نمی شنود. چرا که برای پول و شهرت وارد این عرصه شده بودند و چنین هدفی عمر کوتاهی دارد. یک نفر مثل مرحوم گل نراقی با یک قطعه "مراببوس" مطرح می شود و همان یک قطعه برای خواننده شدنش کافی است چون هدفش کمک به موسیقی بوده است، مطرح می شود.

این خواننده پاپ کلاسیک در پایان گفت: هرچه بکاریم همان را درو خواهیم کرد. من بذر موسیقی کاشته ام و موسیقی درو می کنم و شاید دیگری پول کاشته باشد تا در قبال آن پول درو کند. صحبتم با این عده این است که موسیقی برای شما سکه هایی است که می شمارید نه خود موسیقی، اما موسیقی برای من و امثال من جوانهایی هستند که موسیقی ام را دنبال می کنند و صدایم را گوش می کنند. همین برای من کافی است.
منبع: 
هنر آنلاین
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 شهریور 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

آقای حامی... خواننده ای که می گید اولا با حمایت کسی به اینجا نرسیده از 9 سالگی زیر پای خودش واایستاده،اگه زندگیشون را خونده باشید متوجه می شید که ایشون در سن 9 سالگی یک سنتور با نخ ماهیگیری و یه تخته درست کرده بودند ،چیزی که خیلی ها مثلا خود شما هم نمی تونستید این کار را انجام بدید پس این هنرمند محبوب واقعا لیاقت رسیدن به این درجه را دارند اگه راست می گید شما هم کاری کنید ،ترانه هایی بخونید که مثل صدای ایشون به دل بشینه،شما چون نمی تونید کارایی مثل کارای ایشون انجام بدید حرصتون در میاد،پس عوض اینکه توهین کنید برید خودتون را اصلاح کنید،اینقدر شعار ندید ... من به عنوان یه هوادار ایشون اجازه ی توهین به ایشون را برای شما نمیدم ... اونقدر هوادار دارند که مطمئن باشید اگه از نزدیک جلوی یکی از هواداراش بگید حتما جواب دندون شکن خواهید شنید یکیش مثلا من،اگه از این به بعد دوباره به شخص ایشون توهین بشه بدتر از اینا را خواهید شنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

موسقی ما میشه یپرسم چرا نظر من تایید نشد منم که مث بقیه دوستان انتقاد کردم از حرفای ایشون چیز بدی نگفتم که دلیل تایید نشدنشو اصلا نمیدونم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

اگه شما چندتا کار مثل دلم گرفت میخوندین الان تو دسته ی خوااننده هایی بودین که با مافیا در ارتباطن

Rah
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

جناب آقای حامی امیدوارم که این پیام رو مشاهده کنید...

می خو استم فقط این رو بگم که یک هنرمند وقتی که از ته دل مردم رو دوست داشته باشه براشون کم نمی ذاره...از کنسرت ها استقبال بی نظیری میشه روز به روز آمار کنسرت بیشتر و بیشتر میشه.....هر هنرمندی هم به این جایگاه دست پیدا نمی کنه....کسی دست پیدا می کنه که از هر لحاظ هم یک انسان باشه هم یک هنرمند....

کسی که شما در موردش این طور قظاوت کردید همون آدمه...پس بهتون اجازه نمی دم که همچین توصیفاتی ازش داشته باشین.....هر چند ایران کشوریه که این موضوعات بیداد می کنه...متأسفانه خیلی ها نمی تونن یک هنرمند رو ببینن که واقعا انسانه و شعور داره.....این حسادت چه ها که نمی کنه......

من بهتون پیشنهاد می کنم که تعریفتون رو از مافیا عوض کنید و یک تعبیر دیگه ای پیش بگیرید که منطقی باشه نه فقط برای توجیه خودتون.

در یک کلمه باید بگم براتون خیلی خیلی متأسفم.

سعی کنید دیدگاهتون رو نسبت به هنر مقدس موسیقی تغییر بدید در غیر این صورت اگر اقدام به خوندن نکنید خیلی بهتره و به صلاح خودتونه....

به امیدی که روزی هنرمندی که برام خیلی عزیزه به موفقیت های روز افزون دست پیدا کنه و مثل همیشه اسمش آرامش بخش همه ی مردم جهان باشه...این نعمت کمی نیست و فقط نصیب کسی میشه که لیاقت داره.....فکرکنم منظورم رو متوجه شدید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

امان از حسادت-میدونم که منظورت دقیقا کیه دیدی که ...نذاشتن چند شب ازتلویزیون پخش کنن 6ماه آلبومشوتوقیف کردن چرا حسودی میکنی شماهم تیتراژخوندی-چی شد کی گوش داد- اصلا مافیا شده نوش جونش اگه کارش نمیگرفت که دیگه بعد اون کسی سراغش رونمیگرفت تامافیا بشه توهم بروکار کن شاید یکی ازکارات گرفت-خداروچه دیدی توهم شاید محبوب شدی الکی بلیط کنسرتاش که sold out نشده عزیزم موسیقی ما هربخش از نظرم که توهینه پاک کن انصاف یادت نره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

فکر کنم میخواد آلبوم بده داره باز تبلیغ میکنه . عزیز شما اینا رو نگی ما میخریم آلبومتو نگران نباش
مردم هر کی رو دوست داشته باشن اون میشه مافیا ؟
عجب !!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

به نظر من ادمایی که به بن بست میرسن دنبال بهونه هستن و حمید حامی به بن بست رسیده همین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

گفتند و من هم می گم همه دعوا ها سر پول است

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

تو هم هی بیا با این حرفا خودتو مطرح کن!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

بابا ما خسته شدیم از بس این اقا از مافیا صحبت کرد و اسمی از کسی نبرد!!!!!!!!!برای تبلیغ البوم راه های دیگری هم وجود داره اقای حامی

mri
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

... خدا بخیر کنه اون از وضع فضای فوتبل و ورزشمون، اینم از فضای موسیقی که معلوم نیست به کجاها میخاد کشیده بشه ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

اسمت روته حامی . حامی موزیک.
کسی که خواننده به معنای واقعیه و فقط نمیره پشت میکروفون تا فقط یه صدایی ضبط کنه یه آهنگی بده بیرون یه سری هم گوش بدن و بگن چه آهنگی . استاد بوده یارو . ببین صداش اینجا چه خوب میگیره .
خدارو صد هزار مرتبه شکر که تو اینجوری نیستی و امثال تو و مانی رهنما و نیما مسیحارو داریم تا که شایسته موسیقی تو کشورمون داشته باشیم .
همیشه به بهترین ها کم لطفی می شه و تو هم بهترینی تو موسیقی .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

مافیا ؟ نخیر آقا !

مردم کارهای خوب رو میشنون و بابتش پول هم میدن

مازیار فلاحی کارش عالیه بعد از یه آلبوم 20 کنسرت عالی هم میذاره

محسن یگانه کارش عالیه ، خیلی هم شنیده میشه

خواجه امیری ، چاوشی و...کارشون عالیه، پس روز به روز مطرح تر

میشن . بهتره سطح کارتون رو ارتقا بدید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

سلام خدمت دوستان, به نظر من مافیا وجود داره اما با این تعریف آقا حامى نه مافیا به نظر من مردمن, مردم باید یک نفر رو دوست داشته باشن, اون کار باید اینقدر خوب باشه که تو ذهن مردم بمونه,این همه تیتراژ خونده شده چند تا از اون ها تو ذهن مردم مونده,همون تیتراژ باید آنقدر قشنگ باشه تا موفق بشه وگر یک نفر مثل مجید اخشابى این همه تیتراژ خونده کدوم تو ذهن مردم هست.عوامل مختلفى تو معروفیت یک خواننده موثرن که مهمترینش مردمن شما این حق رو ندارین با تهمت زدن به یک نفر ضعف خودتون رو بپوشونید,  شما به اعتقاد من باید تهمت زدن و کثیف کردن ذهن مردمو کنار بزارین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

یه سوالی داشتم از آقای حــــــــــــامی!
شما انصافا دیگه خسته نشدین بس که از "مافیای موسیقی" صحبت کردین و سعی کردین ضعف های خودتونو پشت این حرف ها مخفی کنید؟؟!
نه خداییش خسته نشدی؟؟؟؟

چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 22:35
سحر

شما از همون دسته آدم هايي هستي كه از گوش كردن به آهنگ هاي "دري وري"لذت ميبري وگرنه اين حرفو نميزدي دوست عزيز
بهت توصيه ميكنم چند تا از آهنگ هاي آقاي حامي رو گوش كن تا بفهمي مافيايي كه آقاي حامي ميگن چيه و نسنجيده حرف نزن

37.254.234.154
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

مافیای موسیقی ایران به دلیل برخی خط قرمزها و تایید های برخی از ارگانها برای انتشار البوم و اجرای کنسرت به مراتب بیشتر از کشورهای دیگه است. تیتراژ خوندن و .. فقط یه نشونه بود از سمت حامی.البته نه همه این عزیزان. مثلا چاوشی هم تیتراژ خونده اما با همین بنده خدا هم چند سال کار داشتن اینا. اما از شما میخوام که یکم بیشتر به ترکیب مدیر برنامه های خواننده ها دقت کنید.اسم نمیبرم.تو کل ایران چندتا(کمتر از انگشتان یک دست) مدیر برنامه وجود دارن که خیلی از خواننده ها باهاشون قرارداد دارن. اگر یکم بیشتر دقت کنین میبین که اکثر خواننده های که از موسیقی زیر زمینی میخوان مجوز دار بشن میدونن کلید این قفل به دست کدوم دوستان باز میشه. در بحث اجرای کنسرت هم همینجور. .... یا به اصطلاح خواننده ای که دعوت میشه به برنامه های مثل راه شب شبکه پنج که حاضرم به همه ثابت کنم یک تحریر کوچک هم بلد نیست یا نام ببرم از خواننده هایی که به دلیل مشکلات با بعضی از ارگانها یا تهیه کنندکان البوم(که تاجران چای و طلا و...) البوم خودشونو بدون چشم داشت و برگشت هزینه در اینترنت قرار داده و قید همه چی رو میزنن. اما میدونم که موسیقی ما بازم نظرو تایید نمیکنه.!!!! اما حتمی,از شاگردان مرحوم استاد بیات,مطمین باشید مثل استادش تن به این نامردمی ها نخواهد داد و باید از امثال این هنرمندها دفاع بشه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

جایی که پول های کلان (کنسرت با قیمت های نجومی) وجود داشته باشه حتما مافیا هست ...
موافقم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

سلیقه مردم سطحی شده !!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

یعنی حامی کارش ضعیفه ؟! با این گفته شما
اصلا از موسیقی چیزی یاد داری که این حرفو می زنی ؟
از همین خواننده هایی که نام بردی بپرسی دروغ گفتن اگه نگن حامی تو ایران بهترینه .
این آقایون تو خواب هم خواننده گی در ارکستر ملی رو نمی بینن چون خواننده می خواد . کسی که سطحش بالا باشه .
شخصی مانند مرحوم استاد بیات هیچ وقت برای این قشر خواننده آهنگ نمی ساخت . چون که فقط فروش آلبوم براشون مهم هست تا کیفیت اون .
در این صورت الان کم سطح ترین موزیک تو کشور ما موسیقی سنتی محسوب می شه . چون که شنونده هاش خیلی کمتره .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

مافیا هس ولی کسی اگه واقعا هنر داشته باشه هیشگی نمی تونه جلو دارش باشه
مثل رضا صادقی محسن یگانه روزبه بمانی بهروز صفاریان بنیامین حمید عسگری مهدی یراحی و...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

در اینکه در حال حاضر فضای موسیقی کشور ما آلوده هست،هیچ شکی نیست.فقط باید بگم که با کلی گویی چیزی پیش نمیره،دقیقا اسم ببرین یا یه نشونه ی آشکار بدین تا این مافیا رو بشناسیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

شما حق نداری آقای اخشابیو زیر سؤال ببری؟پس گمگشته محله بنده نواز خانه به دوش دارا و ندارو... چی هستن؟شما تو کدوم مملکت زندگی میکنید؟تو مملکت ما که کارهای اخشابی برای هممون نوستالژیکه.شما رو نمیدونم.یکی از بهترین و موفقترین تیتراژخوانها مجید اخشابیه برادر من.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

اونی که هر روز کنسرت که چه عرض کنم چنگ شادی میزاره نماد مافیاست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

فکر نمی کنم در حال حاضر در ایران خواننده پاپ قوی تر از حامی باشه و فکر نمی کنم که سطح آلبومهای حامی تا الان پایین بوده باشه...متاسفانه آگاهی کم مردم نسبت به موسیقی باعث شده که یک سری خواننده ی غیرحرفه ای وارد این عرصه بشوند و با کپی کردن آهنگهای خارجی و همچنین با داشتن تیپ و قیافه مخصوص در بین مردم محبوب بشوند. کاش سواد موسیقی مردم کمی بیشتر بود و مردم می فهمیدند که صدای کدوم خواننده ارزش شنیدن داره. خیلی درد داره وقتی می بینی توی کنسرت مانی رهنما نصف بیشتر صندلی ها خالیه در حالی که توی کنسرت فلان خواننده که تقلید کردن از صدای دیگران رو بلده، جای سوزن انداختن نیست. این خیلی بده. امیدوارم آگاهی مردم نسبت به موسیقی روز به روز بیشتر بشود.

mm
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

اقا خواهشا دوتا کنسرت بزارین  بخونه ول کنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

باز شروع شد !
آقای حامی به جای این همه مصاحبه در مورد مافیا یه کم فعالیت داشته باشه ! بابا حالمون بد شده از بس گفتی مافیا مافیا !!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

منم کاملا موافقم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

...،مافیا دست اونایی هست که هنوز عرقشون خشک نمیشه آلبومشون میاد بیرون...نه این که بخوان دو سال تو صف واستن و منتظر باشن...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

اقای حامی شما هم با روزبه بمانی و علیرضا افکاری وبهروز صفاریان همکاری کن تا مافیا نتونن کاری انجام بدن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

دوست عزیز.خوبه اسم تمام کاهایی که گفتی تیتراژ بود.دیدی تا حلا یه کار غیر تیتراژ مجید اخشابی معروف شه؟؟؟آلبوماش چقدر میفروشه؟؟؟کنسرت چی؟؟؟؟عزیز من.چه دلیلی داره اینهمه تیتراژ بدن به کسی که جرات نمکینه یه کنسرت بزرگ تو برج یلاد بذاره؟؟؟؟زنده باد حامی.سلطان اجرای زنده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

کلا به نظرم ایشون بسیار مشکلات دارن!!

""بر هیچ کس پوشیده نیست که این دوستان تنها به قضیه مالی دلخوش نیستند و از سوی دیگری نیز حمایت می شوند.""
-الان ناراحتیه شما اینه که حمایت نمیشی؟؟!!!!!

""من دوسال است که درباره مافیای موسیقی بحث می‌کنم و هدفم فقط آگاه کردن مردم است. چرا که معتقدم مردم حق دارند بدانند که در عرصه موسیقی چه اتفاقات ناخوشایندی دارد می‌افتد.""
-به نظرم مردم اونقدر شعور و عقل و فهم دارن که بتونن خودشون خوب رو از بد تشحیص بدن...

""با این کار بسیاری از کسانی که من اصلا هیچ نامی از آنها نبرده بودم، خود در نشریات مختلف با برخوردهای نه چندان دوستانه دست خودشان را رو کردند و خوشبختانه این یکی از نتایج تلاشهایی است که درزمینه مبارزه با مافیای موسیقی کرده‌ایم.""
-:))))خسته نباشید بابت تلاش هاتون!!!!!شما اسم نبردی درست,ولی مردم قدرت فهم دارن و طعنه و کنایه رو خوب می فهمن!

""برای من بسیار جالب است که حتی دست این دوستان نزد مردم نیز رو شده است. بارها پیش آمده که مردم از من پرسیده‌اند چرا آلبومم را منتشر نمی کنم . وقتی به آنها می‌گویم نمی شود؛ پاسخ می‌دهند فلان خواننده را می شناسند که در فلان سریال خوانده و مثلا کس و کارش در تلویزیون کاره‌ای هستند. خوب این نشان می‌دهد که مردم به همه چیز واقفند و قبل از این که من بخواهم حرفی بزنم خودشان می دانند که قضیه از چه قرار است.""
-همون 2-3 نفری که دوره شما هستن اینجوری گفتن دلتون خوش شه!!!!:))))))))))

""درهای اروپا نیز برای برگزاری کنسرت فقط برای عده ای از دوستان باز است. با مرور کنسرتهای خارج از ایران، که فقط برای عده خاصی درنظر گرفته می‌شود می توان به این نتیجه رسید که بعضی از خواننده ها فقط به یک سری از امکانات ویژه شبکه مافیای موسیقی دسترسی دارند و نه همه!""
- آهان فهمیدم گیره قضیه کجاست!!!درهای اروپاست که به روی شما بسته س!!!:))))

""وقتی آقای Xیا y مدام سر از کنسرت منچستر سوئد و دور اروپا در می‌آورد و سالانه چند میلیارد درآمد دارد،پس درآمد نامتعارفی دارد که به چنین امکاناتی دسترسی پیدا کرده است.""
- خوب کار میکنه اون آقای x و کشورای دیگه هم کنسرت میذاره و مردم هم ازش استقبال میکنن.چون هیچ وقت سعی نکرده کسی رو تخریب کنه !!

""دست و پا زدنهای خواننده هایی که الان روبروی من مبارزه می کنند به این دلیل است که آنها دیگر تمام شده اند. خواننده ای که هیچ وقت تن به گفتگو نمی داد به یکباره با چندین نشریه در مورد مافیا و حرفهای من صحبت کرده است و الان دستش در دست مدیران برجسته ترین نشریات است.""
-همش طعنه و کنایه!!!چی میرسه بهتون با این حرفا؟...

""توصیه من به آنها این است که دست و پا نزنند . چون با این کار بیشتر محو می شوند و دیگر نامی از آنها باقی نخواهد ماند. از سالهای 80 تا امروز تعداد بی شماری خواننده بوده اند که فراموش شده اندو دیگر کسی کارهایشان را نمی شنود. ""
-شما نگران اونا نباشید...ما بلدیم چطور حمایت کنیم که محو نشن!!

""این خواننده پاپ کلاسیک در پایان گفت: هرچه بکاریم همان را درو خواهیم کرد. من بذر موسیقی کاشته ام و موسیقی درو می کنم و شاید دیگری پول کاشته باشد تا در قبال آن پول درو کند. صحبتم با این عده این است که موسیقی برای شما سکه هایی است که می شمارید نه خود موسیقی، اما موسیقی برای من و امثال من جوانهایی هستند که موسیقی ام را دنبال می کنند و صدایم را گوش می کنند. همین برای من کافی است. ""
-پس دیگه اینقدر پشت سر مردم حرف نزن..باشه؟؟:))

موسیقی ما خواستی سانسور کنی یه جوری سانسور نکن که کسی نفهمه چی شد!!!!مرسی:)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

اقای حامی که من تا حالا حتی اسمتم نشنیدم
1- بسیاری از خواننده ها در تلویزیون تیتراز میخوانند ولی همه ی انها شنیده نمیشوند
بقیش هم بعدا میگم لطفا زود قضاوت نکنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

دوست گرامى,...منظورم ضعف کارهاشون نبود منظورم این بود که خیلى معروف نشدند,آقاى حامى میگه یکى از خواننده هاى که با تیتراژ معروف شده این معروفیت رو انکار کرده, من منظور آقاى حامى رو از اون خواننده فهمیدم, همه ى ما میدونیم اون خواننده یکى از بهترین هاست, تیتراژ هاشون همیشه زیبا بوده من اعتقاد تیتراژ یا پخش شدن یک کار در تلویزیون فردى رو معروف نمیکنه اگه یک کار زیبا باشه معروف میشه به عنوان مثال چرا فردى مثل محسن یگانه که آلبوم هاى خوبى هم داده نتونست در تیتراژ توفیق انچنانى بدست بیاره فقط آهنگ ماه عسلشون قشنگ بود اما بقیه نه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

 ... این حرفای آقای حامی به ضرر خودشون تموم میشه چون فک نمیکنم مردم حرفشنو تایید کنن یا اوناییم که تایید میکنن تعدادشون انگشت شماره؛ من فک میکنم با این مصاحبه ، از این به بعد مردم ذهنیت بدی نسبت به آقای حامی پیدا میکنن تا حالا هیچکس نتونسته "با مصاحبه و تخریب کردن یه آدم معروف" معروفیت و شهرت بدست بیاره یا واقعا" بتونه نفر مقابل رو تخریب کنه گرچه شما با این مصاحبه تون به گمان خودتون نفر مقابلتون رو تخریب کردین ، ولی در حقیقت این خواننده پیش مردم محبوبتر میشن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

خدا توانایی شما رو روزبه روز بیشتر می کنه،
لحظه ای تردید برای مبارزه کردن به دل خودتون راه ندین
شما بهترینی و موسیقی پاپ ایران هیچ وقت انسان و خواننده ای مثال شما به خود ندیده و نخواهد دید

امید وارم هر چه زودتر بتونیم آلبوم شما رو خریداری کنیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

آقای حامی شما بهترین خواننده ی داخل ایرانی ولی همه چیز مافیا نیست ... اخلاق و ارتباط با همین مردم هم تو محبوبیت یه خواننده تاثیر داره .. من خودم زیاد با صدای چاووشی ارتباط برقرار نمیکنم ولی اطرافم کسایی هستن که براش میمیرن و همین چاووشی رو تبدیل به یکی از گرونترین خواننده های ایران کرده ... همین هوادارا بهش این درجه رو دادن .. این دیگه اسمش مافیا نیست ... فرزاد فرزین که برای هر کنسرتش هزینه میکنه کلی وقت میزاره واسه ایده های جدید تو کنسرتاش و همین مساله کنسرتاشو پر میکنه این مافیا نیست ... شر شر اشک ریختن مردم تو کنسرت مازیار فلاحی مافیا نیست ... درسته که تو بعضی موارد مثل تیتراژ سریالهای 90 شبی سامان مقدم روابط تاثیر داره ولی شما هم باید حرکت کنی .. شما خودت الان انحصارا کار ترانت بابک صحرایی هستش ... خوب یه بار افشین مقدم ، روزبه بمانی و... رو امتحان کن ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

مثه آدم بگو منظورت با کیه؟ازکی دلت پره؟
امیدوارم منظورت با اون شخصی که من مد نظرمه نباشی که بد میبینی آقای حامی چون من رو این شخص غیرت دارم.
(ا.خ)

ksh
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

... به قدری آدم بزرگواری هست و به قدری طرفدار داره که کسی نتونه با این حرفها اونو زیر سوال ببره.من موندم این مافیا جادوگره که تونسته طرفدارای میلیونی رو در سرتاسر جهان برای احسان جور کنه؟!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

به قول یکی از دوستان درک کارای مانی رهنما لیاقت می خواد.بذار صندلیا خالی باشن،هر کسی لیاقت طرفداری مانی رو نداره.

ksh
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

آقای حامی خودت هم که چند تا تیتراژ خوندی.بزرگ مردان کوچک،سام و نرگس،پاتو زمین نذار،شبکه و ...
اگر بخوایم به دید منفی نگاه کنیم خودتم عضو مافیای تیتراژ هستی.ولی خوب می دونم که ایرج قادری قبولت داشته و تیتراژ خونی فیلماشو به تو می داده.پس رابطه ربطی به مافیا نداره.اونهایی هم که در 10 سال اخیر خواننده ی سریالهای تلویزیون شدن مافیا نیستن بلکه با تهیه کننده ها رابطه دارن و عوامل تلویزیون قبولشون دارن.پس مافیا مطرح نیست.وگرنه باید بگیم که حامی هم توی مافیای تیتراژ خوانی سینما هست!!!!!!!!!!مگه نه؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

منم کاملا با شما موافقم
آخه تا خواننده طرفدار نداشته باشه که جرئت نمیکنه خارج از کشور کنسرت بزاره،آخه اگه مافیا بود که آلبوم همون بنده خدایی که کنسرت زیاد میزاره در میومد...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

با همه ی نظر حامی موافق نیستم ولی انصافا حامی از نظر فنی یه سر و گردن از بقیه بالاتره معلوم که وقت گذاشته و کار کرده و خوب صداش هم نسبت به خواننده هایی مثل ... و... بهتر و از نظر موسیقایی شکیل تره حالا اینکه چقدر موفق بوده از این صدا استفاده کنه و نظر مردم جلب کنه ......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

بابا اینم خسته کرد مارو

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

این آقای حامی فقط به خاطر صدای نسبتا خوبش بود که استاد بیات به کارش گرفت ... من میخوام بدونم اگه استاد بیات نبود امثال حامی الان کجا بودن؟؟؟؟ چرا یه آهنگ معروف از جدید از حامی نمیشنویم؟؟ به غیر از دلم گرفت و دو سه تا کار دیگه چیش معروفه؟؟؟ ...در ضمن همه چی هم به کنسرت نیست ... هم خیلــــی راحت میتونه شعرهای بی معنی عاشقونه با دوبس دوبس بخونه و مردم رو دور خودش جمع کنه اما شخصیت هنریش این اجازه رو نمیده؟؟ اگه ... تیتراژ میخونه چون خوب میخونه ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

من واقعاً نمیدونم ایشون خسته نشدن از بس این حرف ها رو مطرح کردن؟!
در مورد همین خواننده ای که ایشون دارن به کرات بهشون کنایه می زنن (بعدم فکرمیکنن کسی نفهمید چی شد!!) یه کی از موسیقی دانانمون (که بیشتر هم در زمینه تنظیم مطرح هستند) نظیر این حرف ها رو با اسم شخص بیان کردن! اما بعد از اینکه با اون آدم همکاری کرد به قدری متحیر شده بود که به نظر من برای همه قابل درک بود.. تو تمام مصاحبه ها از شخصیت اون خواننده گفت و اینکه با اون چیزی که فکرمیکرده متفاوته.. و از نظر احلاق نفر اوله
آقای حامی! شما اگه سند و مدرکی داری مطرح کن!
اینم شد دلیل که چون کنسرت های بزرگ تو سرتاسر جهان داره یعنی مافیاست؟؟!! شما دلیل این مسئله رو مافیا میدونی من میگم توانایی. فکر میکنید چندتا خواننده اگه تو بزرگترین سالن های دنیا براشون برنامه گذاشته بشه به همین اندازه ازشون استقبال میشه؟! از انگشتای یه دست هم کمترن.. خب چیکار کنن؟! اونا رو بفرستن که هیچکس نره و آبروریزی بشه؟!
ایشون فقط یه سری حرف رو مطرح میکنند دریغ از یه مدرک درست حسابی..
واقعاً برای هنر و استعدادشون متاسفم!...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

آقای حامی منم میدونم منظورت کیه؟؟؟ خب وقتی ایشون ...موفق شده هم تو تیتراژ خوانی و هم اجرای زنده و آلبوم معلومه که هم تو ایران موفقه و هم کلی خواهان داره توی خارج از ایران... بقول آقای میثم: مافیا نوش جونش... بیخودی نیست که محبوبترین خواننده ایرانه، هم اخلاق داره هم شخصیت هم استعداد و هنر و هوش. و مثل بعضیا هم حسادت نمیکنه به این و اون سرش تو کار خودشه که موفق شده. یه خورده شما یاد بگیر!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

به نظر من آقای حامی با این جنجال درست کردن ها میخوان خودشونو تو عرصه ی موسیقی مطرح کنن چون دلیلی نداره یه نفر بیاد تو عرصه ی "هنر" جنجال بپا کنه و آقای حامی مطمئن باشن که با این جنجال بپاکردناشون روز به روز نزد مردم محبوبیت خودشونو از دست میدن یه خواننده هم وقتی داره تو عرصه ی موسیقی بدون حاشیه به راه خودش ادامه میده و روز به روز پیشرفت میکنه ، آقای حامی و امثال ایشون براشون حاشیه درس میکنن . . . . ناگقته نماند که طرفداران و هواداران آقای ... اینقد زیاد هستن و اینقد فعالیت دارن که نذارن این خواننده ها از موسیقی حذف بشن ما هرطوری شده از خواننده ی محبوب خودمون که آقای حامی برعیله ایشون مصاحبه کردن حمایت میکنیم و نمیذاریم محو بشن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

ازآقای حامی این حرفابعیدنیست... هروقت میان tvهمین چیزارومیگن... سلطان موسیقی پاپ ایرانه وهمه مردم کاراشودوست دارن.درضمن خیلی هم بااخلاقه واصلا اهل جنجال وحاشیه نیست. حق ندارین به ایشون توهین کنید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

آقای حامی دهه 70 دی ها روز به روز بیشتر دارن میشن

من یک دهه 70 هستم من در معرض انواع و اقسام موسیقی های پاپ R&B و... هستم و همونطور که ورزش داخل رو با اروپا مقایسه میکنن منم دوس دارم خواننده های کشور در اون حد کارشون کیفیت داشته باشه دلیل اینکه شما و بعضی از دوستان در حال افول هستید اینه که جهت فکریتون با من و امثال من یکی نیست در البوم های قبلی شما هم این بود نمیگم بازاری کار کنین ولی کاری رو ارائه بدید که همه همسو با شما بشن

مسلما هرکس سلیقه ای داره خواننده ای که از نظر من داره جیغ میزنه از نظر کسی دیگه خوبه این در کشورای دیگه با سطح موسیقی برتر نسبت به ماهم هست و این بحث ها انجام میشه بهتره ضعف کیفیت رو پای مافیا یا یاکوزا یا ترایاد نندازیم و کیفیت کارمون رو بالا ببریم موسیقی فوتبال نیست که کری داشته باشه موسیقی هنر میخواد و خلاقیت و اگر این از بین بره ( که در موسیقی ما از بین رفته و همه میان اون رو پشت القابی مثل : نابغه موسیقی: سلطان : راک : پاپ سنتی سلطان غم سلطان احساس و ..... قایم میکنن و خواننده ها هم از خدا خواسته تایید) باید موسیقی از بین بره

این صحبتم رو به همه خواننده ها و مخاطبانشون بود امیدوارم منظورمو بقیه بفهمن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

من هر چقدر به این مصاحبه فکر میکنم بیشتر حس میکنم آقاى حامى دلش براى مردم نمیسوزه, من یه سوال دارم این آقاى حامى مجانى کار میکنه که میگه من موسیقى میکارم و موسیقى درو میکنم نه خداییش یکم در مورد این مصاحبه فکر کنیم, به نظر من هرکسى کار هنرى میکنه علاوه بر خلق اثر دوست داره در کنارش درامد داشته باشه این کجاش اشکال داره بهر حال یک خواننده زحمت میکشه حالا هر چقدر پولدار هم باشه, مردم میخوان یک موسیقى گوش کنن تا از غم و غصه هاشون دور شن این دیگه چه ربطى داره بیایم مدام به دیگران تهمت بزنیم,این آقا شاید خواننده ى خوبى باشه اما دلش برا مردم نمیسوزه چون کم درامده,مردم از کنسرتش استقبال نمیکنن مدام حرف مافیا رو پیش میکشه, ودر اکثر مصاحبه هاش یک نفر خاص رو میکوبونه ,عزیز من بیا جور دیگه اى رو آلبومت تبلیغ کن ,مردم رو اینقدر وسط نکش, راستى در مورد تیتراژ خوندن باید تهیه کننده یک فیلم یا عوامل دیگه بیان سراغت وقتى نمیان یعنى مردم نمیتونن با کارت ارتباط برقرار کنن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

آقای حامی منم با مافیا و پارتی بازی مخالفم ولی دلیل نمیشه خواننده هایی که با مافیا همکری میکنن خواننده های بدی باشن ، مثلا اگه منظورت احسان خواجه امیری ، مجیداخشابی ، علی لهراسبی و غیره است ، بگم که اینا خودشونم خوب بودن و اگه بد بودن هیچ مافیایی نمیتونست اینا رو بالا ببره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

.... واقعا متاسفم برات آقای حامی...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

موسیقی ما لطفا تایید کنید!
اقای حامی مثلا که چی هر چند وقت یه بار یه مصاحبه اینطور میکنید و از حرف مافیا میزنید که چی با این کارا اون 4 نفرم که نکنم باشه به کاراتون گوش میدن اونارم از دست میدین و دادینم.چرا نمیتونید موفقیت یکی رو ببینید و ضعف و نا توانی خودتونو توی موفقیت دیگران پیدا کنید؟شما اگه 1 درصد به اندازه اونا که حرف میزنین ازشون و منظورتونم 1 نفره فقط کار میکردین و زحمت میکشیدیت و تو کاراتون سیایت داشتین الان شمام موفق بودین و لازم نبودید دیگه از این مصاحبه ها کنید با این کارا فقط شخصیت خنری خودتو زیر سوال میبری.
میگیت تیتراژ شمام تیتراژ تمامی سریالارو بخون بینم خودتم گوش میدی یا خوشت میاد ازش.
میگی کنسرت خارج از کشور و اروپا شمام کنسرت بذار دور اروپا بینم 200 تا بلیط میفروشی و استقبالی میشه ازت....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

من واقعا برای کسایکه هنر حامی و نمیدونن و اظهار نظر میکنن متاسفم خانم سارا فکر نمیکنم ایشون باید مدرکشو به شما ارائه بده ! درضمن حق با ایشونه چقدر کنسرت تکراری بریم و آلبوم بی محتوا گوش بدیم امیدوارم آلبومشون زودتر بیاد اگه کارای ‏1نفر براتون زیادی سطح بالاست چرا توهین میکنین !‏

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

عربدۀ مستانه وقتی بلند میشه که دانش آکادمیک پشت صدا نباشه.....
به نظر شما، آیا امثال آقایان فرهت، انتظامی، بیات و بکان هم بی دانش بوده اند که یک عمر اعتبار و تجربه و سواد و شهرت خودشون رو روی مثلا آقای حامی شرط بندی کنند و به خطر بیندازند؟! واضحه که خیر...... آخه که چی بشه؟!! خودشون رو خراب کنند برای یه خواننده! واضحه که منطقی نیست.
کسانی فریاد سرداده اند در امثال این تالار که اگر بگی هفت تا نت رو به ترتیب نام ببر نمی تونن ! بگی فرق ترنس با رپ چیه هاج و واج نگات می کنه! بگی خالتور رو تعریف کن سرش رو می خارونه!

همیشۀ تاریخ، اون که با دانش حرف می زده، مترود عوام بوده! شک نکنید.
گالیله پدر خودش رو درآورد نتونست جلوی بطلمیوسیان تا زنده بود بایسته! ابن سینا رو کردند مرتد! و کم نبودند اینگونه نگاه ها.....
موسیقی هم یه عرصه است که بی داشن آکادمیک کسی حق نداره حتی درموردش دهنش رو بازکنه چه رسیده به نوشتن.

مضحکه که بگم برخی مشهورهای امروز، اگه برق سالن قطع شه از ترس قالب تهی می کنند، چون چیزی بدون برق برای ارائه در چنته ندارند!! خوانندگان برقی، موسیقی سهل الحصول برقی، تفکر برقی...سواد صفر. سوادشون در حد روشن کردن کیبوردشونه!

آقای حامی عزیز، آقای رهنمای گرامی، آقای مسیحای محترم.... چقدر برام عزیزتر می شید وقتی که به یاد یه جمله می افتم که به دیوار استودیو پاپ نصب شده و چقدر پر مفهومه که نشون می ده این استودیو با چه معضل و تقاضاهای مضحکی از سمت ناخوانندگان پاپ معاصر مواجهه:
" کوک صدای خوانندگان عزیز، وظیفۀ صدابرداران نمی باشد و انجام آن مستلزم هزینه برای دوستان می باشد! از توجه شما متشکرم "

اگر مخاطب با دانشی این جمله رو ببینه، سرضرب گرفته که منظور اینه: کسانی با صدای فالش و ناکوک، به استودیو مراجعه می کنند و توقع دارند صدابرداران مثلا نیم پرده و یک پرده خطای صدای اونها رو با دستگاه اصلاح کنند!! و چقدر هم تعدادشون زیاد بوده که مسئولین استودیو مجبور به نصب چنین تابلویی شده اند! مضحکه و خنده دار و تاسف آور.......

اگه هرکدومتون، که ساز دست گرفته اید توانستید با صدای ساز امثال این خوانندگان موقشنگ ابرو برداشتۀ لباس زنانه پوش معاصر، سازتون رو کوک کنید، باور کنید با همتون موافق خواهم شد و نظرم نسبت به پاپ فعلی تغییر خواهد کرد!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

این دوستانی که دارن الان انتقاد میکنن از حرفای حامی همون کسایی هستن که اگه حامی به خواننده ای که ازش خوششون نمیومد همین حرفارو میزد میومدن و حرفای حامی تایید میکردن

یعنی یه همچین آدمی هستیم ما :)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

اولا تا یه خواننده طرفدار نداشته باشه که جرات نداره بره خارج واسه گذاشتن کنسرت.. دوما اگه منظورت ... با پاتی هم نیومده زحمت کشیده استعدادشم داشته تا به این جا رسیده...خلی هام هست پارتی و پول و دارن ولی بازم محبوب نمی شن.....لطف کن از این به بعد کار خودتو بکن نه اینکه با زیر سوال بردن کارای دیگران بخوای مظلوم نمایی کنی و خودتو بالا بکشی...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

آقای حامی حق دارید!!!!! وقتی آدم نمی تونه با ارائه ی موسیقی خودش، در رسانه ها، نشریات و وبسایت ها مطرح بشه، مجبوره که اَنگِ مافیا و نمی دونم پول دوستی و از این جور صحبت ها به رقیبا بزنه!!! اینم بالاخره یه جور مطرح شدنه دیگه!!! با این تیتر: "خواننده ای حامی، نگران و دلسوزِ موسیقی ایران"!!!!!! آخی!!!!!! تازه شاید هم شما تنها خواننده ی معترض به این سیستم مافیا و این برنامه های کثیف و دور از شئن باشید! این هم خودش کلّی امتیازه برای هر چه بیش تر مطرح و مشهور شدنتون!!!!!!!!
جناب حامی عزیز، هنرمند گرامی، به جای اینکه بشینید و فکر کنید که الان چه متن متأثّر کننده ای سر هم کنید، تا دل مردم رو بیشتر بسوزونید و احساسات مردم رو جریحه دار کنید، سعی کنید علّت واقعی موفّقیت دیگر همکارانتون رو با چشمانی باز جویا بشید و حقیقت رو ببینید! سعی کنید شما هم به سلیقه ی مردم و جوونا هرچه بیش تر نزدیک بشید. اون وقت می بینید که نه مافیایی در کار است، نه دستانِ پشت پرده ای؛ و به سرعت 100 برابر محبوب تر می شوید و نه تنها تیتراژ خواهید خواند، بلکه در سراسر ایران و دنیا هم کنسرت برگزار می کنید. فقط تنها چاره، کسب محبوبیت با ارائه ی کارهای مردم پسند است. این رو فراموش نکنید! این طور نیست که شما خواننده ای بی همتا و با آثاری بی نظیرید، امّا همه ی عالم و آدم با شما سرِ دشمنی دارند و قدرِ شما را نمی دانند!!!
اگر خواننده ای بعد از یک بار تیتراژ خواندن، این اتّفاق باز هم برایش تکرار شده، فقط به علّت محبوبیت کارِ قبلی در بین مردم و مخاطبان بوده! هر کارگردان و یا تهیه کننده ای در پی موردپسندواقع شدن تمام اجزای فیلم یا سریال خود است، پس بدیهی است که به خواننده ای تمایل به همکاری نشان دهد، که در کارنامه ی خود، سابقه ی تیتراژخوانی های موفّق و محبوب را داشته باشد!
بهتر است به جای تکبّر و حسادت، به دنبال راه هایی برای تقویت آثار خود باشید؛ به دنبال همکاری هایی بهتر! با تهمت زنی و تخریب دیگران، هرگز به محبوبیت نمی رسید!.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

آقای حامی شما اسم نمیبری که مثلا من نگفتم کی؟.... با این حرفایی که میزنی کیه که نفهمه منظورت با کیه؟ اون خواننده ای که شما ازش حرف زدی و همه هم میدونن منظورت با کی بود انقد از همه نظر کارش درسته که دیگه هیشکی نمیتونه تخریبش کنه واقعا نمیدونم قصدتون ازین کارا چیه من صدای شما کارای شما رو قبول دارم ولی از شما کوبیدن یه نفر اونم تو چندین مورد بعیده
یه دفعه اگه مدرک دارید بیارید رو کنید ببینیم حرفتون چیه؟ قضیه شما شده مثل اون فوتبالیستا که مدام دم میزنن ازین حرفا و وقتی میگی یه مدرک رو کن میمونن توش
اون شخص مورد نظر که شما ازشون حرف زدید تا حالا شده یه مصاحبه ازش پیدا کنی که کسی رو تخریب کرده باشه از نظر شخصیت و اخلاق یکه تو ایران همین چیزاست که پرطرفدارش کرده که باعث شده کنسرتاش خارج از کشور سالن کیپ تا کیپ پر بشه نه مافیا مافیای خواننده ی ما مردمن و خودتونم گفتید که مردم ما بهتر از همه همه چیزو میفهمن پس تو کار مردم دخالت نکنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

... آدمی که دلیل عدم موفقیت خودشو توی موفقیت دیگران جستجو کنه و خودشو برتر از دیگران بدونه مطمئنا هیچ جایگاهی توی دل مردم و اهالی موسیقی نداره.با این حرفا هم چیزی عوض نمیشه.خدا رو شکر مردم ما اونقدر عاقل و فهیم هستند که فرق "حسادت" با "دلسوزی برای آگاهی مردم" رو بدونن. آقای حامی!اگر توی این دوسال به جای این حرفای بیخود و بی فایده چند تا آهنگ خوب میخوندی،چند تا کنسرت خوب توی تهران(شهرها و کشورهای دیگه ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

درود بر حامی..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

کسی که اسم حمید حامی رو نشنیده،اصلا صلاحیت نداره که بخواد راجع به موسیقی کشورمون نظر بده.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

حمید حامی اونقدر بزرگ هست که با بزرگی مثل بابک بیات کار میکرد.هرکسی لایق همچین افتخاری نیست.پس با این توهین ها و نظراات شخصی کوچیک نمیشه.
در این که خواننده هایی که زیاد ازشون تیتراژ میشنویم به یه جایی وصل هستن هم شکی نیست.به باج دادنشون هم شکی نیست.حتما هم نباید این باج دادن مالی باشه.خوندن چندتا آهنگ "سفارشی" کافیه.اما با همه ی اینا،نمیشه گفت کار این خواننده ها ضعیفه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

کاملاً با نظرتون موافقم سارا خانوم. چه قسمت اوّل و چه قسمت دوّم صحبت هاتون.:)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

حامى قدمتش خیلى بیشتر از اسامى که اقاى سجاد نام بردن
اصلاً قابل مقایسه نیست
حامى خواننده اى که کارشو خوب بلدِ
و کسى ام که موسیقى رو بشناسه حامى ام میشناسه
خیلى ا نه تنها به حامى بلکه بیشتر خواننده هاى خوب ضرر میزنن
و حقشون داره خورده میشه و کسى ام توجهى به این حرفا نداره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

شما که نشنیدى
حامى سال ٨٠ البوم داده بیرون

کسى که حامى و نشناسه موسیقى و نمیشناسه دوست عزیز

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

پاشو دو تا کنسرت بذار حالت خیلی بده.مافیا پافیاهم قدیمی شد جمع کن برو.
حیف اون همه دفاع که احسان خواجه امیری ازت کرد...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

وقتی که می خواستم در این مورد نظر خودم رو بنویسم شاید درک درستی از حرفهای حامی نداشتم و نمیدونستم که مافیا چقدر بزرگه اما وقتی که نظرم رو گذاشتم و حالا اومدم و میبینم که تا الان 116 نظر مخالف گرفته تازه فهمیدم که حامی چی میگه و در راه مبارزه با این مافیا با چه سختی هایی هم روبه رو میشه...واقعا ناراحت کننده ست و با این وضع باید برای موسیقی کشورمون گریه کرد...این نظرات توهین کننده ی برخی دوستان به حامی واقعا جای تاسف داره. دیگه نمیدونم چی بگم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

بله شما درست می فرمایید. اگر حمید حامی این نظرات رو می خونه ازش خواهش دارم به خاطر من و شما و اون چند نفری که صدای حامی رو دوست دارند کارش رو ادامه بده و تسلیم نشه. من و شما و همین چند نفر اندک یک گروه هستیم که تا آخر عمر با صدای حامی زندگی می کنیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

با سلام به دوستان
آقای حامی خیلی با شخصیت و خوش صدا هستن دلیلی نداره که چون خوش صدا هستن هر سال یه آلبوم بدن و خوبم فروش کنه چون هر خواننده ای به صورت عام یه تاریخ انقضایی داره یا مودبانه بگم یه دوره ای داره بعد یه مدت اون خواننده تکراری میشه دیگه کار آلبومو باید بذاره کنار یا تک آهنگ بده یا اینکه به فکر کارای پلی بک یا زنده خونی تو مراسمای مختلف یا به صورت کنسرت یا ..باشه برا آلبوم مافیا هست این موقعی صدق میکنه که صدای طرف خاص باشه مث شکوهی بیاد 2 تا آلبوم بده فروشش خوب باشه بعد دیگه نده حالا میخواد تو دنیای موسیقی بمونه یا نمونه اون بارشو بسته دیگه به فکر کنسرت باید باشه حالا یکی میتونه بمونه مث خواه امیری واقعا صدای خاصی داره و استقبالم میشه یکی مث افتخاریم را به را آلبوم میده مهم نیست استقبال بشه یا نشه صداشم انقد تکراریه آدمو زد میکنه از موسیقی پس آقای حامیه عزیز نگو مافیا شما تو آلبومای اولتون باید خودتونو بسته باشین الانم به فکر کنسرتاتون باشید صداتون خوبه موفق باشین من خواننده هستم لطفا نظر بدین

ksh
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

خود آقای حامی هم چند تا تیتراژ خونده.بزرگ مردان کوچک،سلام،با من حرف بزن،گل یخ،سام و نرگس،پاتو زمین نذار،شبکه.
پس بگیم حامی هم به جایی وصله و داره باج می ده؟درسته؟
ولی خودم می گم درست نیست.تیتراژایی که می خونه به خاطر صدای خوبشه و دیگران هم دقیقا همین طورن.کسایی که تیتراژ زیاد می خونن به خاطر صدای خوب،کارهای قوی و محبوبیتشون نزد مردمه نه چیز دیگه.لطفا به این سادگی به دیگران تهمت نزنید.چون تهمت گناه بسیار زشتیه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

مشکل همینه ایشون یعنی خودشو پرمحتواترین خواننده دوران میدونه؟ ایشونم نتونسته کار درخور توجهی انجام بده من میدونم این قضیه بین هنرمندا هست که قبول نمیکنن کارشون ضعیفه چه بازیگرش چه خوانندش فقط به فروش و کنسرت چشم میبندن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

آقای حامی متاسفم برای این دیدگاهتون....!
واقعا تا همچین کسایی تو موزیک هستن همیشه باید منتظر حاشیه بود....کسانی که دائماً پاپ رو به حاشیه می کشن...!
برای طرز فکرتون بی نهایت متاسفم که حسادت ازش می باره!!
خطاب به خواننده ی موفقی که مافیه خونده میشه باید بگم هر وقت در کارت دشمن پیدا کردی بدان در رسیدن به هدفت موفق بودی.....
آقای حامی!
خوب بود دلیل شکست های خودتون رو در موفقیت دیگران جستجو نمیکردین.....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

اول چند تا کار از حامی گوش بده بعد بیا در موردش قضاوت کن
وقتی اسم حامی رو نشنیدی چطور روت شده بیای زیر حرف هاش نظر بدی
خدا اخر و عاقبت این نسل رو بخیر کنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

یعنی میخواستی به خاطر چشم و ابروش با بابک بیات کار کنه؟!
حرفا میزنیا؟
در ضمن اگه میگی استاد بیات پس به گفته های خودش در مورد حامی احترام بذار(شرط میبندم فقط اسم بیات رو شنیدی!)
ضمنا شما میدونی حامی چند ساله البوم نداده؟دلیلش نکنه فک میکنی ضعف فنیه؟
راستی به جز دلم گرفت هم اگه بری گوش کنی کلی اهنگ داره که یجا همون اقایی که خودتم اسمشو نمیاری میخره
حالا لازم نیست بیای اسمشو داد بزنی اگه میخواستی بگی باید همون اول میگفتی نه حالا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

من موندم حامی داره خودشو برای کی خسته میکنه؟ برای یه عده که روی خواننده ها تعصب الکی و ... دارن و خودشون باعث میشن هنر اون خواننده نابود بشه؟ یا واسه اونایی که نمیخوان قبول کنن مافیا وجود داره و پافشاری میکنن...

12
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

دقیقاً....موافقم.....آقاشماخودتون بی لیاقتین ...اینو نگین چی بگین.....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

حسادت خوبه ولی از نوع درستش.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

متاسفم برات

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

درود بر احسان خواجه امیری ؛ افتخار موسیقی پاپ ایران

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

آقای حامی دیگه مافیاوپارتی و....قدیمی شده برویه موضوع جذاب ترپیداکن که نگن ازدنیاعقبی ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

آقای حامی سلام ...

الآن ساعت 8:42 صبح روز 25 شهریور سال 1391 ...
تا الآن 15,987 نفر در سایت رسمی مجید اخشابی خواننده خوش صدا و انسان کشورمون عضو شدن !!!!
دوست دارم بدونید که مردم حمید حامی رو دوست داشتن ولی حمید حامی قبل از فوت مرحوم بابک بیات نه بعد از اون فقط کافیه کمی دقت کنید !!!
شما خواننده موفقی بودید ولی به واسطه ی آهنگ های زیبای استاد بیات !!!
نمی دونم منظورتون از این حرفا در مورد کی بود ولی اگر راجع به مجید اخشابی بود لازم می دونم که بگم بد نیست برای مردم شعورم در نظر بگیرید !!!
مجید اخشابی آهنگ بسیار زیبای گمگشته رو در سال 80 خوند که باعث معرفی وی به مردم شد درست ، ولی معرفی شدن با ماندگار شدن خیلی فرق می کنه ...
حمید حامی عزیز که وقتی در برنامه رادیوی 7 اجرا داشتید از غرور
بسیار زیاد حتی دستتون رو از جیبتون در نیاوردین !!!!!
مردم عقل دارن ...
مردم سلیقه دارن ...
مردم شعور دارن ...
والبته حق انتخاب !!!
اگر نمی تونید ببینید مردم عقل و سلیقه و شعور و حق انتخاب دارن شما به درد دنیای زیبای موسیقی نمی خورین ...
خداحافطی با موسیقی به شما بیشتر کمک می کنه !!!
در ضمن انتخاب نشدن شما از طرف مردم دلیل نمی شه مافیا
باعث پسرفت شما شده باشن ...
روح بابک بیات شاد ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

اقای حامی با نهایت ادب و احترام.
اخه شماهم اسم خودتونو هنرمند گذاشتین با این اخلاق؟!واقعا متاسفم
اخه شما که به اندازه ی دو تا البوم کار ندارید که الته اونم با اون کیفیت اخه چیزی برای گفتن ندارید وباید این حرفارو بزنید خنده داره که انقدر از موفقیت یه همکار اتیش گرفتید بهتره این اتیش حسادتو خاموش کنید چون فقط خاکستر خودتون می مونه چون نه این برچسب ها به اقای اخشابی میچسبه و خدارو شکر ایشون انقدر هم از لحاظ اخلاق متنانت دارن که بخوان جواب شما رو ندن وهم در عرصه ی موسیقی حرفی برای گفتن دارن که کسایی مثل شما رو عصبانی کنن.اخلاقتو خوب کن اقای حامی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

فقط و فقط
مرد عاشقانه های ایران
احسان خواجه امیری

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

جای تاسف داره که جوان های امروز ذره ای دانش موسیقی ندارند و فقط از روی احساس نظر می دن. قصد توهین به هیچ خواننده ای رو ندارم ولی زمانی تمام این خواننده های جدید آقای حامی رو الگوی خودشون می دانستند. همیشه کسانی که حقیقت رو می گویند ، آدم بده می شوند. مطمئنا بعدا به حرف های ایشون می رسیم ، اما زمانی که دیگه نمیشه جبران کرد و فقط باید تاسف بخوریم.
ای کاش حرمت تمام آدم هارو نگه می داشتیم و فقط به خاطر گفتن واقعیت به آنها توهین نمی کردیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

آقای حامی ما خوب میدونیم منظورت کیه!!؟ومیشناسیمش!مافیا نوشه جونش!اگه مافیا بودن به اینه که تو اسلنای بزرگ کنسرت بزاری !اگه البومت فروش بره!اگه کنسرتات جای سوزن انداختن نباشه اگه اخلاقو استعدادو هوش داشتن مافیاست اره مافیاست و مافیا نوشه جونش!!شما دنبال موفقیت خودت توتخریب دیگرانی!واین اصلا درست نیست!اون سخصی که شما میگی به مردم زلزله زده کمک کرد لقبی بهش دادن که بههرکسی ندادن×!مگه ایشون به ارتباط شما با آقای بیات حسادت میکرد؟؟؟!چرااینقد دلت پره؟؟مگه چه گناهی کرده !!سندومدرک بده که این آقا مافیاست!!!انتظارم داری ازخودش دفاع نکنه!دفاع نکنه که هرچی میخوای بهش بگی؟متاسفم

Mts
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

درود بر حمید حامی

امیدوارم هیچ وقت از مبارزه کردن خسته نشی

بی صبرانه منتظر کارهای بعدی هستیم

و همچنین منتظر روزی که مردم قدر هنرمندان واقعی رو بدونند...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

این نحوۀ صحبت کردن اصلا صحیح نیست و بیشتر غرض ورزی شما رو نشون میده.
دوست گرامی، آیای آقای حامی از کسی نام برده اند؟! چرا شما هوادار اخشابی ناگهان برآشفته شده اید؟!!

مورد بعد، چگونه به خود اجازه می دهید در خصوص غرور و یا مغرور نبودن حامی نظر دهید؟! دست در جیب در رادیو هفت ملاک غرور است بندۀ خدا؟! شما کی و کجا به این جهانبینی شگرف خویش رسیده اید؟
زشت است ! دور از اخلاق است....

نسخه نیز پیچیده بودید! که مثلا حامی به درد موسیقی نمی خورند. لابد شما با این وجنات به درد موسیقی و زیباییهایش می خورید!!!
هرزمان نامی از آقای اخشابیتان برده شد، مجازید نه تنها از آقای حامی نام ببرید که در حد توهینی که احیانا نموده اند، توهین نمایید!!!

افسوس که هوادارن چقدر بی مایه و بی دانشند و آبروی هنرمند محبوبشان را نیز می ریزند. نظیر نوشته های متعصبانۀ دوستداران هر خواننده ای در این تالار که در مقالۀ حامی کوچکترین نامی از آنها برده نشده است.............

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

آفرین
هرکس به جایی میرسه که لیاقت داشته باشه

واقعا بی انصافیه به خوش صدا ترین و یکی از متین ترین خواننده ها این این حرفا گفته بشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

اون مافیایی که این اقا میگه عشق منه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

آه خدایا سپاسگزارم که در مملکتی زندگی می کنم که به تعداد کل بشر، پزشک دارد، سیاسمتدار دارد و حال مو زیسین نیز به جمعشان اضافه شد!!!!!

شنیدید که می گن همۀ مردم ایران دکترن؟ باور نداری تو یه مهمونی بگو آخ سرم! صد مدل قرص و کپسول بهت معرفی می کنن؟! شنیدی می گن همۀ مرم ایران سیاستمدارن؟! باور نداری؟! تو یه جلسه بگو آقا هدف بعدی آمریکا بعد از افغانستان و عراق کجاست مثلا؟! واویلا تا خود صبح برات حرف می زنن!

حالا واقعا باید خدا رو شکر کرد! چه همه موزیسین کاربلد حرفه ای، بدون حتی یک سرسوزن تعصب و دخالت دادن احساسات! دارند درمورد اصل موسیقی صحبت می کنند، به همدیگه هم اصصصصلا توهین نمی کنند! آه خدا! یعنی اینجا ایرانه؟! من خواب نمی بینم؟!

خجالت بکشید! من توی متن بالا، ندیدم از کسی اسم برده باشن و توهین کرده باشن، اما توی 80% کامنتهای پایین، نه تنها اسم خاص می بینم که فحش و بد و بیراه هم توشونه!

مرحوم حسین تهرانی می گفت: 9 تا اخلاق، یکی هنر!
شما هوادارا رو سننه که دارین خوانندگان محبوبتون رو با این توهینها درب و داغون می کنین؟!
آقا پوزش! ولی خداییش روال درست نیست. موسیقی ما، این دموکراسی یا آزادی بیان رو به شکل ناصحیح مدیریت می کنید. هر پستی حاوی توهین باید حذف بشه، چون ما هنوز، توی ایرانیم و نه فرهنگ شخصیمون رو قوی می کنیم با مطالعه و نه فرهنگ اجتماعیمون رو ارتقا می دیم با گفت و شنود صحیح.
یا حق....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

علی جان خیلی خندیدم!
درک نکردی، نگرفتی چی گفته بودم!

نوشته بودم به خودشون اجازه می دن نظر غیر علمی بنویسن اونم با ادبیات لمپنیسم! در حیطه ای که هیچی ازش نمی دونن. قرارنیست عالم و اگاه باشیم، اما وقتی هیچی از اون مقوله نمی دونیم، سکوت کنیم سنگین تره تا احساسی برداریم خزئبلات تحویل بدیم.

ضمنا، از کی تا حالا سیروان و کوشان شده اند ملاک تنظیم کنندۀ خوب بودن تو این مملکت؟! قحط الرجال که می گن همینه ها؟!!!!!!!! هنوز خیلی مونده تا اینها بتونن نظیر برخی کارهای علی بیرنگ، داریوش تقی پور، بامداد و باربد بیات، رضا تاجبخش و نیکان و ... رو انجام بدهند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

حرفات کاملا بی ربط به موسیقیه دلیلی نداره من یه تنظیم کننده در حد سیروان و کوشان باشم بعدش صلاحیت گوش کردن به موسیقی داشته باشم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

می گما! خوشم میاد همه اینجا خودزنی دارند!
آقای حامی از کسی اسم نمی بره، اونوقت این خانوم فهمیده منظور حامی کیه و در حالی که ایشون هم اسم نمی بره، لابد بقیه هم فهمیدن که این کی بوده و چقدر خوب که همه زبون هم رو می فهمن اینجا!!
خنده دارش می دونین کجاست! یه همچین کامنت بی معنی و پوچی هی رای مثبت و منفی هم می گیره! کی داره از کی دفاع می کنه؟! کی داره به کی بد و بیراه می گه؟! ای جان!

من مست و تو دیوانه، ما را که برد خانه؟! صد بار تورا گفتم، کم خور دو سه پیمانه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

می گم کسایی که می گید حامی بد حامی فلان . پس چاووشی خوب . یگانه خوب . محسن یگانه رو همه می دونن که کمپانی آوای هنر پشتش وایستاده و براش کنسرت برگذار می کنه و تمام هزینه های آلبوم تقبل می کنه . و بدون این هیچ می شه . اونم آره طرفداراش بیشتر بر منکرش لعنت . چون که مردم ایران عادت کردن به این سطح موزیک . حامی خودش هزار بار گفته موزیکش موزیک عام نیست . ولی براش ارزش قائل . یه بار موزیک کاور کرده اونم از مایکل جکسون . نمیره بگرده تو نت دنبال موزیک واسه کاور کردن . یه پرچم برداشتید به اسم محسن حالا چاووشی یا یگانه . الان شدن خدای موزیک اینا . چاووشی رو که ندیدیم ولی یگانه ای که تو استیجش فالش می خونه . شد سلطان الان . یه ترک آخدا از آلبوم آخدا به کا موزیک هایی که تا الان اینا ضبط کردن می ارزه .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

وای خدا، چقدر خوب که شماها می نویسید چون اگر نمی نوشتید این تالارها دچار کمبود جوک می شدند!
شما تا حالا ساز دستت گرفتی آخه؟! از عروسک فراتر دیده اید؟!
من نمی تونم اینهمه اعتماد به نفس کاذب رو درک کنم! برمی دارن می نویسن
!!
یه امروز عصر اومدم اینجا دارم کامنت می خونم چه همه دری و وری بی معنی نوشته شده.

میشه برای منِ بیسواد یکی از ضعفهای حامی رو که حتی استاد شاهین فرهت هم متوجهش نشدند و با این ضعفها حامی رو برای سمفونی پیامبر اعظمشون انتخاب کردند به زبون بیارید؟! نه واقعا منتظرم!
فالش می خونه(الان تو دلش می گه فالش یعنی چه؟!) یا نفس کم میاره؟!!!

بازم ای خداااااااااااااااااااا !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

اینم یه خودزن دیگه!
آقای عزیز، برادر من، آقای حامی به چه کسی و یا به چه نامی اشاره کرده اند؟ شما هوادارای سایر خوانندگان چرا اینجوری هستید والله!

خنده داره، ایشون داره از یه جریان از یه موج قدرتمند یه سیستم کثیف مالی توی موسیقی صحبت می کنه این آقا می گه اگه به خوانندۀ عزیز دلِ من توهین کنی ال می کنم بل می کنم!

تورو خدا توهم فانتزی داریدا!

موسیقی ما، اینجور نوشته ها واقعا نیاز به بررسی دارند. چرا اجازه می دید کامنتهای مغرضانه که تفکری پشتشون نیست به راحتی مطرح بشن؟ از اون موقع که شروع کردم به خوندنشون ایشون شاید بیستمین نفر خودزن این تالار باشه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

باهات مواااافقم ارمیتا جان
من و هیچکدوم از طرفداران اقای خواجه امیری یادمون نمیاد هیچ مافیایی ازمون خواسته باشه ایشون و کارهاشون رو دوست داشته باشیم.
کسی باید کنسرت خارج از کشور بذاره که همه ی سالن باهاش همصدا بشن,مافیا ی اصلی ما هستیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

بانوی عزیز در مورد شایستگی های اقای حامی و سایر هنرمندانی که نام بردید شکی نیست.
ولی باید قبول کنیم صحبت های نامناسب و اشاره های مستقیم ایشون به خواننده ی محبوبی که برقی نیست,زنانه پوش نیست و زیرابروبرداشته نیست,اصلا درست نبود.
ما شاید در زمینه ی موسیقی حرفه ای نباشیم,ولی اخلاق چیزی نیست که برای فهمیدنش نیاز به دانش دو,ر,می,فا,...باشه.
حق نگهدارتون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

خب خب، ببینیم اینجا چی داریم؟! یه نفر باز برداشته از ضمیر سوم شخص "او" و "ایشون" و اینا استفاده کرده! بابا حامی با این "اوی" محبوبِ قلب شما هم نیست، والله بالله!

یکی می گه اون یکی هم تاییدش می کنه!

شما اصلا پیچیدگی یه جریان مالی بیمار رو می تونین درک کنین؟ مگه کشکه برداری یه لیست آدم بنویسی بگی اینه و اینه و اینه؟! اینم سندش؟!!

خانم عزیز، ما در حال حاضر فقط 5-6 خواننده داریم که توان اجرا روی صحنه با کیفیت اصل ضبط استودیوییشون رو دارند. همین 5-6 نفر هستند که با ساز آکوستیک می تونن بخونن. این 5-6 نفر که به واقع گنجینۀ پاپ معاصر ما هستند، در عمل کمترین استقبال رو می بینند. حمایت لازم، تبلیغات فراگیر و اسپانسرهای گردن کلفت با اینها همراه نیست می دونین چرا؟ چون نمی تونن بنا به سلیقۀ بزرگ بورژوآهای فعلی ما، دلالان ما سلیقۀ موسیقیاییشون رو هم عوض کنند. اصل براشون موسیقیه نه درآمد.
از اونطرف چی میشه؟! آقا میاد رو کسی حساب باز می کنه و حمایتش می کنه که می دونه پورسانتشو سر وقت میده، می دونه موقتا جیبش رو پرخواهد کرد و از صحنه محو هم شد شد، مهم نیست، یه موقشنگ جلف دیگه رو توی آستین داره!

نظیر این بده و بستان انگلی الان نه تنها توی سیستمهای عریض و طویل اقتصادی که متاسفانه توی هنر و ورزش هم رخنه کرده اند. اونوقت چی میشه؟ کی باید جلوی اینا وایسته؟ من و شمای مخاطب که متاسفانه اول نگاهمون به سر و شکل خواننده است، بعد ریتم 8-6 کارش، بعد قر و اطوارش بعد ترانۀ مبتذل بی ارزشش بعد حالا اون آخرا هم صدا و تکنیکش....
من و شما نباس بذاریم بازار موسیقی تو دست بی هنرا باشه.
از وقتی درس موسیقی از کتابای فیزیک حذف شد، ارزشش هم توی اذهان گم شد....... کی می دونه فرق رپ و پاپ و جاز و راک و ترنس و کانتری و کلاسیک و و و چیه. پشت مو رو حال کن!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

سلام
اقای محترم شما در مورد طرز بیان هواداران اظهار نظر میکنید!کاش قبل از ارسال کردن نظرتون یک بار اون رو میخوندید!!
چه طور به خودتون اجازه میدید درمورد فرهنگ شخصی واجتماعیه دیگران اظهار نظر کنید!!!
شما میفرمایید تو متن بالا اسمی از کسی برده نشده,واقعا از نظر شما تنها راه معرفی یک نفر اسمشه,یعنی شما با خوندن متن بالا هیچ اسمی به ذهنتون نمیرسه!!!!!!!!!
حق نگهدارتون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

شما طرز صحبت کردنتون خیلی بده ، شما اصن اسسستاد موسیقی
آقای حامی با این مصاحبشون خیلی صریحانه منظورشونو به همه گفتن و همه هم میدونن منظوره ایشون چه خواننده ایه (بنظرتون کدوم خواننده تو ایران کنسرتای خارج از کشور میذاره ؟؟؟ اونم سوئد و لندن و...)
ایشون یه مصاحبه ی دیگه ای هم درمورده یکی از خواننده ها کردن ، دلیل نمیشه که چون اسمی نبردن منظورشون همون خواننده ی خاص نباشه
کساییم که میان اینجا کامنت میذارن (به طرفداری از خواننده ی محبوبشون ) بی منطق نمیگم
لطفا" شما هم اینقد احساس بزرگی تو موسیقی نکن و جواب بقیه رو با تمسخر نده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

دوست عزیز
ایشون تنها کاری که نکردن اسم نبردن ولی تا دلت بخواد مشخصات دادن که بفهمیم منظورشون کیه/خودتو نزن اونراه ازاین واضحتردیگه باکیه
طرفدارهای اون خواننده ی بزرگم اسم خوانندشونو نبردن که فقط دفاع کردن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

من زیاد از شخصیت حامی خوشم نمیاد .
اما واقعا نمیشه از کارهای فوق العادش و اینکه حامی تو ایران بهترینه صرف نظر کرد .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

خب این حرف درست ولی خودت داری از روی تعصب حامی رو تایید میکنی

بخدا اگه حامی هم این وضع رو داشت الان هیچی نمیگفت نه دم از مافیا و پارتی بازی میزد نه خواننده های بی استعداد

طرفشم کاملا مشخصه طرفشم قبلا جوابشو یه جا داد الانم که باز این مصاحبه رو خوندم شک ام به یقین تبدیل شد که مخاطبش کیه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

دوست عزیز
اولا مگه چندتا خواننده تیتراژ و مردم قبول دارن ؟؟؟

یا منظورشون : مجید اخشابی بود یا احسان خواجه امیری یا علی لهراسبی یا چندتا دیگه که مهم ترینها هم همین سه نفرن ...

دوما : بد نیست کمی کتاب روانشناسی مطالعه بفرمائید تا از یه سری خصوصیات اخلاقی پی به خیلی چیزا ببری !!!!!

سوما : بنده نسخه نپیچیدم فقط یه پیشنهاد دادم به آقای حامی عزیزتون برای اینکه طولانی تر مردم بهشون اجازه بدن بمونن !!!

چهارما: از نظر حامی عزیز شما چطور مافیا قبل از فوت استاد بیات وجود نداشته و یهو یه دفعه بعد از فوت استاد رخ نموده !!!!!

یه حرف خوبی دوستی زد که می گفت : ای کاش آقای حامی ، عدم موفقیت خودتو تو موفقیت دیگران جستجو نمی کردید !!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

مافیا ! بودن یا نبودن!

اما آیا می توان ثابت کرد که مافیا در موسیقی ایران، موسیقی تلویزیون ... حضور دارد یا نه؟

دیگران چه می گویند؟یکی از خواننده هایی که در این عرصه فعال است و مورد هدف این مباحث قرار دارد، مجید اخشابی است که خود را به دور از هر گونه حاشیه ای نگه داشته است اماهمیشه از او به عنوان یکی از سوگلی های تلویزیون در عرصه خوانندگی یاد می کنند. این در حالی است که او بارها و بارها اعلام کرده که : من سوگلی نیستم.

اخشابی درپاسخ به اینکه چرا شما را جزو یکی از سوگلی های تلویزیون می دانند و اصلا آیا چنین رابطه ای صحت دارد یا خیر می گوید: به این حاشیه ها نمی پردازم. اصلا نمی خواهم راجع به این موضوع بحثی را باز کنم. ولی آنچه مسلم است این است که در هنر مافیا اصلا معنایی ندارد و به نظر من بحث خوبی نیست . نمی دانم چه کسانی این ادعاها را از کجا می آورند.

وی که اولین تیتراژی که خواند، «گم گشته» کاری از رامبد جوان بود و «چهارچرخ» آخرین تیتراژی است که خوانده، ادامه می دهد: وقتی شما هنری دارید که بتوانید آن را عرضه کنید و آن هنر را مردم دوست داشته باشند و نسبت به آن توجه و علاقه نشان دهند دیگر بحث مافیا و هر گونه باند بازی از بین می رود. دیگر نمی شود به کاری که مردم به آن روی خوش نشان داده اند، انگ مافیا را بست.

وی با بیان اینکه حتی به کار بردن چنین کلماتی در مطبوعات و رسانه ها نباید اتفاق بیفتد، گفت: اگر قرار باشد کسی هنرمند نباشد، هیچ مافیایی نمی تواند او را به یک هنرمند تبدیل کند. صدای خوب اگر نباشد، نمی توان از یک صدای بد استفاده کرد و به صرف مافیا آن صدا و صاحبش را مطرح کرد. این اتفاق نمی افتد، مگر اینکه کسی از حداقل هنر برخوردار باشد. هیچ مافیایی نمی تواند از یک آدم بی هنر، هنرمند بسازد. و بر عکس اگر صدای خوب داشته باشد و از هنر برخوردار باشد ، هیچ مافیایی نمی تواند او را پس بزند.

وی که به دوستی با دست اندرکاران رسانه ای همچون تلویزیون ، متهم شده است، در این باره می گوید: اصلا در این رابطه به دوستی ها و روابط اعتقادی ندارم. روزی که من به عنوان خواننده وارد مقوله ای به نام صدا و سیما شدم، با کسی آشنا نبودم. الان هم الزاما رابطه خاصی با کسی ندارم.

مجید اخشابی در ادامه یادآور شد: پردازش به این قضیه کمکی به فضای فکری جامعه نمی کند. از طرفی هم تهیه کننده یک مجموعه تلویزیونی قصد ندارد کاری را که بابتش زحمت زیادی کشیده، خراب کرده و زحمتش را ه هدر بدهد.او در جایگاهی که دارد، فکر می کند کار با عوامل خاصی بتواند کارش را بهتر کند. تهیه کننده به هیچ وجه قصد ندارد کارش را خراب کند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

حتی خواننده ای که تیتراژ زیاد میخونه هم باید خوب بخونه که مردم خوششون بیاد.. این آقا ظاهرا فکر کرده مردم هر تیتراژی رو می پسندن! این خواننده ای که ایشون توی صحبتاشون اسمشو نمیارن اونقدر طرفدار داره که فکرشو هم نمیکنن!! در ضمن لازم نیس واسه بالا بردن جایگاه خودشون بقیه رو پایین بیارن.. چون اصلا موفق نمیشن!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

موسیقی پاپ ایران یعنی:

محسن چاوشی، محسن یگانه، احسان خواجه امیری.

اینا چطور مطرح شدن؟ مثلا چاوشی چقدر بدختی کشید ممنوع صدا شد ولی اینقدر کاراش قوی بودن که بین مردم نفوذ کرد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

من نمی دونم چرا این قدر ایشون این مافیای موسیقی رو جدی گرفته!!!
خواننده های زیادی داریم که کاراشون سطح بالایی داره چه از نظر آهنگ و چه از نظر شعر. و همه اون ها هم خیلی شنیده میشن و هم کنسرت برگزار می کنن. البته برگزار کردن کنسرت در خارج از کشور سختی هایی هم داره که خواننده باید اون هارو تحمل کنه
تمام اون هایی که الان کنسرت های زیادی برکزار می کنن در داخل و خارج یک طرفدارای زیادی دارن و دو کار هاشون به سطح کیفی مطلوب رسیده!!
برای ایشون متأسفم که خواننده ای که برای عده ای زیادی محبوب بودن رو در مصاحبه خودشون مافیا می دونن واقعا متاسفم!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

سلام
منم موافقم
ما کار های آقای خواجه امیری رو دوست داریم چون واقعا عالیه از هر نظر...
ایشون تیتراژ های زیادی خوندن چون کیفیت کاراشون عالی بوده و از 7 سالگی هم که با موسیقی آشنایی پیدا کردن و تا اون جایی هم که من خوندم از همون اول مستقل بودن و کسی از ایشون به اون معنایی که آقای حامی میگه حمایت مالی نکرده.
من کار های آقای حامی رو هم دوست داشتم اما اصلا انتظار این حرف رو از ایشون نداشتم فقط میتونم بگم متاسفم........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

من هم صحبتهای حامی رو خوندم هم کامنت دوستان رو ...
به نظر من علت مخالف دوستان با آقای حامی یک دلیل بسیار مهم است و اون کلی گویی کردن است ...
آقای حامی عزیز اگر شما می خواید به موسیقی کمک کنید یا خیلی مرد و مردونه بیا بگو کیا برای پول و شهرت وارد هنر بی مثال موسیقی شدن یعنی نام ببر و بگو کیا دستشون با این مافیایی که می گی تو یه کاسه هستش .... یا اینکه با زدن اینگونه حرفا ذهن عوام رو منحرف نکنید . اینطوری کمک شایان تری به موسیقی کرده اید ... این روش تیتراژ خوندن رو که به شخصه قبول ندارم به خاطر اینکه خیلی از تهیه کنندگان از مردم فیدبک ( بازخورد ) می گیرن تا یک کاری که ارزش سرمایه گذاری داشته باشه رو ارائه بدن ... مثلا همه ما مجید اخشابی رو به عنوان رکورد دارترین تیتراژ خوانها می دانیم ولی مگه گمگشته ، سیب گلاب ، مهتاب ، همراز ،عروج ، ستاره ها ، محله بنده نواز ، فصل پرواز ، خانه بدوش ، متهم گریخت یا تلافی و ... بد بودن ؟؟؟؟ تمام آهنگ ها هم ساخته خود ایشون بوده نه دایی و خاله و عمه و عمو !!!!!!!!
لطفا شما هم سعی کن با خوندن آهنگهای ماندگاری چون سام و نرگس دوباره به میدون برگردی در غیر این صورت همه رو با یه چشم نبین و این نظر و به هوادارات تحمیل نکن البته هوادارای متعصب نه منطقی !!!
در ضمن همه مردم سواد موسیقیایی ندارن ولی چندتا فاکتور دارن
مثل صدای خوب ، مثل اخلاق خوب ، مثل نزدیک بودن سلیقه شون به
اون هنرمند ، مثل سواد موسیقی و ... اگر هر کدوم که براشون مهم تره رو تو وجود یه هنرمند پیدا کنن حالا 70 میلیون آدم هم بیان بگن این
با مافیا سر و سِر داره ولی اون شخص اون و دوست داره حالا همه بیان
به موسیقی کمک کنن شما هیچ وقت نمی تونی حس و سلیقه آدما رو عوض کنی !!!!

یا حق
مواظب خوبیاتون باشید ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

اینجا هیچ کس خود زنی نداره!کاملا مشخصه ایشون با نیش و کنایه از چه کسایی دارن یاد می کنن.اگر ایشون قرار بود از یه جریان صحبت کنه آدرس به شخص نمیداد.
بسیار زشت و دور از اخلاقه که به این سادگی چند نفر رو به مافیا متهم کنی.با این اوصاف آینده ی درخشانی برای آقای حامی نمی بینم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

حامی هیچ دلیلی واسه حسادت نداره . وقتی که از لحاظ موریک در بالاترین حد و خدارو شکر نیاز مالی هم نداره . هیچ دلیلی واسه حسادت نیست .
طرفدارهای خودشم داره .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

عجب حرفای رد وبدل میشن وا‏!‏

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

حسادت از تمام کلمات حامی پیداست....
ما اگه نخوایم شما واسه خواننده های محبوبمون دل بسوزونی باید کی رو ببینیم؟؟؟؟؟
به جای این همه انتقاد شما برو خودتو درست کن تا بتونی مثل همون آقایون به قول خودت xوy تور خارج از کشور بذاری....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

کجای کارهای اقای حامی به گوش رسیده اگه صداش خوب بود اونم بهش زیاد درخواست میدادن ببینم این اق چقدر طرفدار دارن؟ این اقا متوجه حرف زدنش نیست اصلا نمیدونه چی میگه فقط کلمه ی مافیا رو بلده تحصیلاتش چیه مثل اقای اخشابی مهندس هست و کارشناسی اشد موسیقی اصلا چیزی از موسیقی میدونه اینو گفتم چون اقای اخشای رو الکی زیر سوال میبرین فروش البومشونم بیاد 100درصد بیشتر از حامیه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

کی گفته آقای حامی از لحاظ موسیقی در بالاترین حده!!؟؟؟
حتی اگه باشه هم این دلیل نمیشه که هر چیزی از دهنش در میاد به دیگران نسبت بده!!یه خواننده نباید فقط خوب بخونه... باید اخلاق هم داشته باشه.. حتی اگه این حرفایی که ایشون زده درست هم باشه ( که نیست!) بازم بدون سند و مدرک کسی حرفشو باور نمیکنه! واقعا نمیدونم چطور فکر کرده مردم از این حرفش استقبال میکنن!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

آقایی که میگی چاوشی تلاش کرده برو ببین چی خوند تا مجوز گرفت-کاملا با آقای حامی موافقم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

من کاملا به آقای حامی موافقم.
و امبدوارم که وضع موسیقی ایران روز به روز بهتر بشه،فعالیت مافیای موسیقی تو کل دنیا هستش،ولی نمیدونم مال ماها کلا کارای بد مافبا رو یاد میگیرن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

لطفاً سالی یه آلبوم بدرد بخور بده بیرون من خودم قول میدم برم بخرم گوش کنم...!
اینطوری از بیکاری هم در میای دیگه انقدر خیال بافی نمیکنی...
آخه قربون شکلت مافیا هم اگه باشه و کنسرت خارج کشور هم با رابطه و فامیل بازی بذاره ، پر کردن صندلی ها چی میشه؟؟
فکر کن خود شما یه روز کنسرت خارج بذاری ، مثلا مالزی.
به نظرت بیشتر از 200 نفر میان؟؟ خوب تهیه کننده نمیکنه دیگه ... خرجت نمیکنه چون بازگشت مالی واسش نداری ...
خرج کی میکنه؟ خرج رضا صادقی و خواجه امیری و ... که مطمئن باشه به اندازه می فروشن.
عزیزم محبوبیت که زورکی نمیشه...
بعد خوشم میاد اونایی هم که جواب درست حسابی ندارن فقط یاد گرفتن بگن که : شما نمی فهمید ، سطح موسیقی شما پایینه ، مردم موسیقی سطحی گوش میدن ، مردم درک موسیقی ندارن..
آخه تا کی از این حرفا؟؟ هان؟؟
نه عزیزان ...
مردم خوب می فهمن ، خیلی هم خوب می فهمن ..
وقتی یه خواننده ای ، هفت هشت ساله که پر طرفدارترین خواننده ایرانه ، لیاقتش رو داره ، احتیاجی به مافیا هم نداره ، چپ و راست هم مصاحبه نمیکنه که از این و اون ایراد بگیره ، از همه هم تعریف می کنه با همه هم دوسته...
موفق باشی در کل!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

فوق العاده موافقم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

بابک بیات و بکان و غیره بت نیستن و سخنانشون وحی منزل نیست. اونا هم باید نون در میاوردن. مثل همه ی مردم و همه ی انسانها. ضمنن در شنیدن موسیقی و نظر دادن کسی غیرحرفه ای و حرفه ای نیست. چه بسا یک مدرس موسیقی نظرش سطحی و غلط باشه در مورد یه موسیقی ولی یه فرد موسیقی ندان عمیق تر بنگره

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هرکس به مافیای موسیقی باج ندهد از دور خارج می شود | موسیقی ما