برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

آقای حامی حق دارید!!!!! وقتی آدم نمی تونه با ارائه ی موسیقی خودش، در رسانه ها، نشریات و وبسایت ها مطرح بشه، مجبوره که اَنگِ مافیا و نمی دونم پول دوستی و از این جور صحبت ها به رقیبا بزنه!!! اینم بالاخره یه جور مطرح شدنه دیگه!!! با این تیتر: "خواننده ای حامی، نگران و دلسوزِ موسیقی ایران"!!!!!! آخی!!!!!! تازه شاید هم شما تنها خواننده ی معترض به این سیستم مافیا و این برنامه های کثیف و دور از شئن باشید! این هم خودش کلّی امتیازه برای هر چه بیش تر مطرح و مشهور شدنتون!!!!!!!!
جناب حامی عزیز، هنرمند گرامی، به جای اینکه بشینید و فکر کنید که الان چه متن متأثّر کننده ای سر هم کنید، تا دل مردم رو بیشتر بسوزونید و احساسات مردم رو جریحه دار کنید، سعی کنید علّت واقعی موفّقیت دیگر همکارانتون رو با چشمانی باز جویا بشید و حقیقت رو ببینید! سعی کنید شما هم به سلیقه ی مردم و جوونا هرچه بیش تر نزدیک بشید. اون وقت می بینید که نه مافیایی در کار است، نه دستانِ پشت پرده ای؛ و به سرعت 100 برابر محبوب تر می شوید و نه تنها تیتراژ خواهید خواند، بلکه در سراسر ایران و دنیا هم کنسرت برگزار می کنید. فقط تنها چاره، کسب محبوبیت با ارائه ی کارهای مردم پسند است. این رو فراموش نکنید! این طور نیست که شما خواننده ای بی همتا و با آثاری بی نظیرید، امّا همه ی عالم و آدم با شما سرِ دشمنی دارند و قدرِ شما را نمی دانند!!!
اگر خواننده ای بعد از یک بار تیتراژ خواندن، این اتّفاق باز هم برایش تکرار شده، فقط به علّت محبوبیت کارِ قبلی در بین مردم و مخاطبان بوده! هر کارگردان و یا تهیه کننده ای در پی موردپسندواقع شدن تمام اجزای فیلم یا سریال خود است، پس بدیهی است که به خواننده ای تمایل به همکاری نشان دهد، که در کارنامه ی خود، سابقه ی تیتراژخوانی های موفّق و محبوب را داشته باشد!
بهتر است به جای تکبّر و حسادت، به دنبال راه هایی برای تقویت آثار خود باشید؛ به دنبال همکاری هایی بهتر! با تهمت زنی و تخریب دیگران، هرگز به محبوبیت نمی رسید!.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما