برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

مافیا ! بودن یا نبودن!

اما آیا می توان ثابت کرد که مافیا در موسیقی ایران، موسیقی تلویزیون ... حضور دارد یا نه؟

دیگران چه می گویند؟یکی از خواننده هایی که در این عرصه فعال است و مورد هدف این مباحث قرار دارد، مجید اخشابی است که خود را به دور از هر گونه حاشیه ای نگه داشته است اماهمیشه از او به عنوان یکی از سوگلی های تلویزیون در عرصه خوانندگی یاد می کنند. این در حالی است که او بارها و بارها اعلام کرده که : من سوگلی نیستم.

اخشابی درپاسخ به اینکه چرا شما را جزو یکی از سوگلی های تلویزیون می دانند و اصلا آیا چنین رابطه ای صحت دارد یا خیر می گوید: به این حاشیه ها نمی پردازم. اصلا نمی خواهم راجع به این موضوع بحثی را باز کنم. ولی آنچه مسلم است این است که در هنر مافیا اصلا معنایی ندارد و به نظر من بحث خوبی نیست . نمی دانم چه کسانی این ادعاها را از کجا می آورند.

وی که اولین تیتراژی که خواند، «گم گشته» کاری از رامبد جوان بود و «چهارچرخ» آخرین تیتراژی است که خوانده، ادامه می دهد: وقتی شما هنری دارید که بتوانید آن را عرضه کنید و آن هنر را مردم دوست داشته باشند و نسبت به آن توجه و علاقه نشان دهند دیگر بحث مافیا و هر گونه باند بازی از بین می رود. دیگر نمی شود به کاری که مردم به آن روی خوش نشان داده اند، انگ مافیا را بست.

وی با بیان اینکه حتی به کار بردن چنین کلماتی در مطبوعات و رسانه ها نباید اتفاق بیفتد، گفت: اگر قرار باشد کسی هنرمند نباشد، هیچ مافیایی نمی تواند او را به یک هنرمند تبدیل کند. صدای خوب اگر نباشد، نمی توان از یک صدای بد استفاده کرد و به صرف مافیا آن صدا و صاحبش را مطرح کرد. این اتفاق نمی افتد، مگر اینکه کسی از حداقل هنر برخوردار باشد. هیچ مافیایی نمی تواند از یک آدم بی هنر، هنرمند بسازد. و بر عکس اگر صدای خوب داشته باشد و از هنر برخوردار باشد ، هیچ مافیایی نمی تواند او را پس بزند.

وی که به دوستی با دست اندرکاران رسانه ای همچون تلویزیون ، متهم شده است، در این باره می گوید: اصلا در این رابطه به دوستی ها و روابط اعتقادی ندارم. روزی که من به عنوان خواننده وارد مقوله ای به نام صدا و سیما شدم، با کسی آشنا نبودم. الان هم الزاما رابطه خاصی با کسی ندارم.

مجید اخشابی در ادامه یادآور شد: پردازش به این قضیه کمکی به فضای فکری جامعه نمی کند. از طرفی هم تهیه کننده یک مجموعه تلویزیونی قصد ندارد کاری را که بابتش زحمت زیادی کشیده، خراب کرده و زحمتش را ه هدر بدهد.او در جایگاهی که دارد، فکر می کند کار با عوامل خاصی بتواند کارش را بهتر کند. تهیه کننده به هیچ وجه قصد ندارد کارش را خراب کند.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما