برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

خب خب، ببینیم اینجا چی داریم؟! یه نفر باز برداشته از ضمیر سوم شخص "او" و "ایشون" و اینا استفاده کرده! بابا حامی با این "اوی" محبوبِ قلب شما هم نیست، والله بالله!

یکی می گه اون یکی هم تاییدش می کنه!

شما اصلا پیچیدگی یه جریان مالی بیمار رو می تونین درک کنین؟ مگه کشکه برداری یه لیست آدم بنویسی بگی اینه و اینه و اینه؟! اینم سندش؟!!

خانم عزیز، ما در حال حاضر فقط 5-6 خواننده داریم که توان اجرا روی صحنه با کیفیت اصل ضبط استودیوییشون رو دارند. همین 5-6 نفر هستند که با ساز آکوستیک می تونن بخونن. این 5-6 نفر که به واقع گنجینۀ پاپ معاصر ما هستند، در عمل کمترین استقبال رو می بینند. حمایت لازم، تبلیغات فراگیر و اسپانسرهای گردن کلفت با اینها همراه نیست می دونین چرا؟ چون نمی تونن بنا به سلیقۀ بزرگ بورژوآهای فعلی ما، دلالان ما سلیقۀ موسیقیاییشون رو هم عوض کنند. اصل براشون موسیقیه نه درآمد.
از اونطرف چی میشه؟! آقا میاد رو کسی حساب باز می کنه و حمایتش می کنه که می دونه پورسانتشو سر وقت میده، می دونه موقتا جیبش رو پرخواهد کرد و از صحنه محو هم شد شد، مهم نیست، یه موقشنگ جلف دیگه رو توی آستین داره!

نظیر این بده و بستان انگلی الان نه تنها توی سیستمهای عریض و طویل اقتصادی که متاسفانه توی هنر و ورزش هم رخنه کرده اند. اونوقت چی میشه؟ کی باید جلوی اینا وایسته؟ من و شمای مخاطب که متاسفانه اول نگاهمون به سر و شکل خواننده است، بعد ریتم 8-6 کارش، بعد قر و اطوارش بعد ترانۀ مبتذل بی ارزشش بعد حالا اون آخرا هم صدا و تکنیکش....
من و شما نباس بذاریم بازار موسیقی تو دست بی هنرا باشه.
از وقتی درس موسیقی از کتابای فیزیک حذف شد، ارزشش هم توی اذهان گم شد....... کی می دونه فرق رپ و پاپ و جاز و راک و ترنس و کانتری و کلاسیک و و و چیه. پشت مو رو حال کن!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما