برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

آه خدایا سپاسگزارم که در مملکتی زندگی می کنم که به تعداد کل بشر، پزشک دارد، سیاسمتدار دارد و حال مو زیسین نیز به جمعشان اضافه شد!!!!!

شنیدید که می گن همۀ مردم ایران دکترن؟ باور نداری تو یه مهمونی بگو آخ سرم! صد مدل قرص و کپسول بهت معرفی می کنن؟! شنیدی می گن همۀ مرم ایران سیاستمدارن؟! باور نداری؟! تو یه جلسه بگو آقا هدف بعدی آمریکا بعد از افغانستان و عراق کجاست مثلا؟! واویلا تا خود صبح برات حرف می زنن!

حالا واقعا باید خدا رو شکر کرد! چه همه موزیسین کاربلد حرفه ای، بدون حتی یک سرسوزن تعصب و دخالت دادن احساسات! دارند درمورد اصل موسیقی صحبت می کنند، به همدیگه هم اصصصصلا توهین نمی کنند! آه خدا! یعنی اینجا ایرانه؟! من خواب نمی بینم؟!

خجالت بکشید! من توی متن بالا، ندیدم از کسی اسم برده باشن و توهین کرده باشن، اما توی 80% کامنتهای پایین، نه تنها اسم خاص می بینم که فحش و بد و بیراه هم توشونه!

مرحوم حسین تهرانی می گفت: 9 تا اخلاق، یکی هنر!
شما هوادارا رو سننه که دارین خوانندگان محبوبتون رو با این توهینها درب و داغون می کنین؟!
آقا پوزش! ولی خداییش روال درست نیست. موسیقی ما، این دموکراسی یا آزادی بیان رو به شکل ناصحیح مدیریت می کنید. هر پستی حاوی توهین باید حذف بشه، چون ما هنوز، توی ایرانیم و نه فرهنگ شخصیمون رو قوی می کنیم با مطالعه و نه فرهنگ اجتماعیمون رو ارتقا می دیم با گفت و شنود صحیح.
یا حق....

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما