برنامه یاد بعضی نفرات
 
حمید حامی: برگزاری کنسرت فقط برای تازه‌به‌دوران‌رسیده‌ها سود دارد
درباره هزینه‌های گزاف برگزاری کنسرت - 8
حمید حامی: برگزاری کنسرت فقط برای تازه‌به‌دوران‌رسیده‌ها سود دارد
موسیقی ما - خواننده «فقط نگاه می‌کنم» معتقد است تنها کسانی از پس هزینه‌های برگزاری کنسرت در ایران برمی‌آیند که بر اساس روابط خاص، در دنیای موسیقی شهرت کسب کرده‌اند و درآمدی سالیانه دو میلیارد تومان دارند.

حمید حامی خواننده پاپ با انتقاد از هزینه بالای اجاره سالن‌های کنسرت در کشور، ‌ اظهار کرد: ‌ در این وضعیت تنها کسانی از پس هزینه‌های برگزاری کنسرت برمی‌آیند که بر اساس روابط خاص، در دنیای موسیقی شهرت کسب کرده‌اند و درآمدی سالیانه دو میلیارد تومان دارند. قطعا برای آن‌ها و تهیه‌کننده‌هایشان پرداخت این هزینه‌ها مشکل نخواهد بود.

وی افزود: مطمئنا برگزاری کنسرت برای خواننده‌های تازه‌ به دوران ‌رسیده‌ و پردرآمد سود هم دارد که می‌توانند دو هفته یک بار با تبلیغات وسیع، ‌ سالن‌های چندهزار نفری را پرکنند و اسپانسر‌ها نیز از این بابت خیالشان راحت است؛ آن هم در شرایطی که به دلیل مشکلات مالی بسیاری از مردم توان پرداخت قیمت بالای بلیت‌ها را ندارند.

حامی با تاکید بر اینکه کنسرت‌های داخلی استانداردهای جهانی را ندارند، ‌ گفت: نه کیفیت صدای خوانندگان و کنسرتشان، ‌ نه صدا و نور‌پردازی و نه سالن‌های موسیقی هیچ کدام کیفیت و استانداردهای جهانی را ندارند و تنها چیزی که مطابق با استانداردهای جهانی پیش می‌رود اجاره سالن‌ها و قیمت بلیت‌هاست.

وی ادامه داد: ‌ قیمت سالن‌ها در جامعه ما برابر با قیمت بهترین سالن‌های مدرن در اروپاست اما امکانات آن‌ها اصلا در این حد نیست. قیمت‌هایی که حتی در اروپا هم هنرمندان درجه یک که درآمدهای نجومی دارند توان پرداختشان را دارند نه اغلب هنرمندان. ما پول چنین سالن‌هایی را از هنرمندان می‌گیریم در حالی که امکاناتمان شاید به یک دهم آن‌ها نیز نرسد.

حامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مافیا در عرصه موسیقی اشاره کرد و گفت: این مافیا سبب می‌شود خواننده‌ها و هنرمندان ضعیف تنها با جذابیت‌های تبلیغاتیشان، مردم را به سالن‌ها بکشانند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

حرفای حامی کاملا درسته....
چرا خواننده ای با صدای حامی هر 6 ماه یک بار هم باید با کلی مشکل و دنگ و فنگ بتونه کنسرت برگزار کنه؟!!!
نیما مسیحا ومانی رهنما هم همین مشکل و دارن...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

در مورد مسائل سالن و غیره شدیدا موافقم.در مورد اینکه مردم هر چیزیو گوش میکنن هم درست میگه.واقعا مردم در اکثر مواقع چرت و پرت گوش میدن ! البته تقصیری هم ندارن چون سواد موسیقیایی ندارن.چون سال ها پیش موسیقی واقعی رو ازشون گرفتن !
از اون طرف هم اگه ایشون میخوان در کنار بقیه خواننده ها موفقیتی داشته باشن باید با موسیقی روز جلو برن.کمتر خواننده ای پیدا میشه که بتونه با سبک قدیمیه خودش برای نسل امروز حرف واسه گفتن داشته باشه!
راستی با اینکه تو بعضی از مصاحبه ها اسمی از خواننده ای برده نشده نمی دونم چرا بعضی از دوستان یهو عصبانی میشن و از خوانننده مورد علاقشئن دفاع میکنن.مگه به خواننده مورد علاقتون شک دارین؟!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

حامی هیچ وقت هیچ توهینی نکرده بلکه برعکس همیشه عین حقیقت رو گفته.
آقا یا خانومی که می گی حامی تو این دو سال اصلا خواننده برتر نشده چون آلبومه جدیدی نداده .
مردم اصلا براشون مهم نیست چی رو دارن گوش می دن و برای هر چرت و پرتی سالن پر میکنن البته خواننده های با ارزشه زیادی هم هستند که سالنو پر میکنن.
موسیقی امروز ما یه چیزه بی ارزشی شده که فقط آدمای سطحی نگر ازش دفاع میکنن.
حامی یکی از اون خواننده هایی که همیشه کارهاش با ارزشه چون برای مخاطبش ارزش قائله نه برای جیب خودش.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

آقای حامی وقتی امثال شما وجناب عیوضی به این درک نرسیدید که شما نسل موسیقیایی شما از دور خارج شده وکسی کمتر وقت برای موسیقی شما میزاره همین بحث ها هم به وجود میاد
مثال میزنم
چطور ممکنه یکی مثه محسن یگانه تو برج میلاد کنسرت میزاره بعد دو هفته بعدش بخاطره استقبال بسیار شدید مردم این کنسرت دوباره تمدید میشه بازم این سالن ها پر میشه
مگه تبلیغات چقدر می تونه کارساز باشه
وقتی یه خواننده اجراش بد باشه خوب معلومه کسی زیره باره این نمیره که دوباره بره کنسرتش
ولی وقتی می تونه مردم رو راضی کنه بازم میرن
به نظره بنده شما با این همه سواد موسیقیایی مدتی هست دارین خودتون رو در اذهان عمومی خراب میکنید این بحث کذایی مافیایی موسیقی که راه افتاد من فهمیدم شما دارین از شخصیت بزرگ موسیقیایی خودتون خارج میشید
هرچند که در بحث مافیای موسیقی با یکسری از حرفهای شما موافق بودم ولی در کل شما نمی خواید قبول کنید که دیگه موسیقی شما عامه پسند ومخصوصاً جوان پسند نیست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

:دی این حامی ول کن نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

این آقا دیگه داره رسما توهین میکنه آقای حامی اینکه  ...دلیل کافی نیست که به بقیه خواننده ها توهین کنی و بهشون بگی تازه به دوران رسیده حتی در نظرسنجی های کارشناسی نشریه ترانه ماه هم شما تو این 2 ساله خواننده برتر نبودی  .... خواننده ای که سالن برج میلاد رو پر میکنه مسلما طرفدارای زیادی داره و مسلما کارهای قوی داشته.اصلی ترین معیار مقایسه خواننده های موسیقی پاپ در تمام دنیا استقبال مردمه. دست از اهانت بردارید . شما که صدای خوبی دارید،کمی کاراتونو به روز کنید. من قبول دارم که مافیا وجود داره ولی اینو هر عقل سالمی تایید میکنه که همه تهیه کننده ها دنبال سود بیشترن و طبیعتا با خواننده ای کار میکنن که براشون پولسازتر باشه ، چون کارشون اینه. شما هم اگر تهیه کننده بودی دنبال خواننده ای میرفتی که بتونه تعداد سانس بیشتری سالن رو پر کنه.این کاملا طبیعیه و تقصیر هیچکس نیست. لطفا از این به بعد توهین نکنید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

حامی عجیب دوس داره خودش رو پیش مردم خراب کنه
من قبلا دوسش داشتم چون سرش تو کار خودش بود
ولی الان دوباره شروع کرده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

من از طرفداران حامی هستم و به تمام کنسرت هایش رفته ام .

اما حامی عزیز باید برای شعور مردم احترام قائل باشد .

مردم فقط تحت تاثیر تبلیغات به کنسرت نمی روند و به عوامل دیگر نیز توجه دارند

در ضمن تفاوت زیادی بین تبلیغات کنسرت برای خواننده ها وجود ندارد .

برای حامی و صدای جاودانه اش آرزوی سلامتی و ماندگاری دارم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

درود بر مرد صدای ایران.
دم آقای حامی گرم.
هر کس حرف حقیقت بزنه اهل ناحق ناراحت میشن
بذار بشن
به جهنم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

درود بر حامی.

فقط یک نفر داره از مشکلات موسیقی صحبت می کنه. واقعا درست می گه. فقط عده ی محدودی حق تبلیغات و کنسرت دارند! کجای دنیا 5-6 خواننده ی دارند که همه جا باشند و بقیه را به حاشیه ببرند؟ جز اینکه با تیلغ اینها پر طرفدار شدند؟ هیچ کدام قدرت و وسعت صدای حامی را ندارند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

آقای حامی از اشخاصی انتقاد میکنه که از حمایت مردم برخوردان ومثل ایشون دائما به برنامه های مختلف تلویزیونی وسمفونیهای سفارشی دعوت نمیشن اگر فلان خواننده سالی دومیلیارد از کنسرت در آمد داره این نشان از توانایی خواننده در جذب مخاطبیست که بلیط کنسرتش رو میخرن به نظر من آقای حامی به جای مصاحبه علیه همکاران خود تمرکز خود رو را روی کار خودش بذاره و طوری رفتار کنه که مردم بلیط کنسرت ایشون رو هم بخرن خواننده خوب بودن فقط به صدای خوب نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

gorbe dastesh be goosh nemiresid migoft boo mideh!!!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

آقای حامی اگه خودتون همیشه تحت تاثیر ظاهر و تبلیغات و اینچیزا قرار میگیرید و به هیچ عنوان اصل موضوع براتون مهم نیست،،لطفا دیگه دیگران رو هم به کیش خود نپندارید... ببینید یجور دیگه بهتون میگم..شما یک نفر هستین و فقط و فقط میتونین از طرف خودتون حرف بزنید نه کسای دیگه... فکر میکنید اگه هر روز یه چنین مصاحبه ای بدید بیرون مردم فکر میکنن شما واقعا داری سنگ موسیقی رو به سینتون میزنی نه سنگ خودتون رو...یبار در مورد همچین حرفهای ...که توسط دوستتون آقای مسیحا زدم..با نهایت احترام و بدون کوچکترین توهینی...کامنتی که درست 1 ساعت براش وقت گذاشته بودم.. ولی موزیک ما گفت که نمیتونه نظرو نمایش بده... الان هم میگم برای آخرین بار میخوام بگم...که اگه این کامنت هم تایید نشه هیچوقت دیگه تو این سایت کامنت نمیزارم... میخوام آستانه انتقاد پذیری امثال شما رو نشون بدم... همون نظر رو تو اف.ب تو پیج رسمی آقای مسیحا(روی دیوارشون که همه بتونن ببینن)گذاشتم و آخر هم ازشون خواستم که نظرشون رو در مورد حرفهام بدن. ...دیگه این حرفارو بیخیال چون یبار دیدم که نباید خیلی وقتمو واسه این سایت بزارم... فقط آقای حامی چجوری بنویسم که تایید بشه...دیگه مخاطبای موسیقی خیلی راحت میتونن تشخیص بدن ایم حرفهای شما درست مثله hand & foot زدن تو آب هست..یعنی چی...یعنی کاری که فقط و فقط از روی ناچاری زده میشه... ولی بهتره اینو بدونین با این کار تو آب آدم زودتر میره زیره آب...اگه شنا کردن بلد نیستین لااقل بی حرکت باستید که عمره حیاتتون بیشتر شه چون کاملا مشخصه فقط این موضوع براتون مهمه که فقط بمونید خودتون باشید نه دیگران... دوست من موسیقی برای مردم هست..موسیقی برای مخاطبای موسیقی هست...شما هم در مقام مخاطب فقط یک نفر هستید فقط 1 نفر اصلا فکر نکنید ارزشتون به عنوان مخاطب موسیقی از یه بچه 10 ساله بیشتره..اصلا این فکر رو نکنید... به خدا این مصاحبه ها این نوشته ها تنها راه شما برای برگشتن به موفقیت نیست..دارین راهو اشتباه میرین هم شما و هم دوستاتون.. به راهتون ادامه بدین فقط: 1- فکر نکنید مردم هم مثل شما هستند یا فریب شمارو میخورن... 2-به هیچ عنوان به خودتون اجازه ندین که به شعور مخاطبای موسیقی این کشور توهین کنین...کسی که از فریب ظاهر و تبلیغات رو میخوره حد شعورش مشخصه...آیا آقای حامی جز این افراد هستین که فکر میکنین دیگران هم هستند؟؟؟ این حرفهارو تو پیجتون هم میزارم البته یکم تکمیل تر چون اینجا موزیک ما هست!!! ...موسیقی ما دفعه قبلی بهانه خوبی واسه تایید نکردن کامنتم پیدا کردین که چون گفتی به هم نخوره مجبور شدیم کلا تایید نکنیم... با اینکه هیچ گونه توهین به عقاید و تفکرات دیگران و مباحثه بصورت گستاخانه تو حرفهام نیست ولی باز اگه به نظر محترمتون بود کل کامنت رو حذف نکنید...ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

من نمیدونم چرا دوستان بدون فکر صحبت میکنن
ببینید هنر و علم آقای حامی توی موسیقی و زحماتش برای موسیقی به هیچکس پوشیده نیست
ولی موضوع قابل تفکر اینجاست که ایشون و موسیقی ایشون محبوبیت زیادی نداره
ایشون محبوبیت (محسن چاوشی،محسن یگانه،احسان خواجه امیری،رضاصادقی،)
این محبوبیت رو نداره که اصلا تهیه کننده گان واسپانسرها بخوان هزینه تبلیغات کنن برای ایشون و امثال ایشون ونیما مسیحا
هرچقدرم که بگیم از نظره فنی درستن
ولی کارهاشون از دوره خارج اون احساسی که توی صدای خواننده های بالا هست شاید برای مثال شخصی محسن یگانه نتونه یکی از کارهای آقای حامی رو بخونه ولی آقای حامی هم هیچ وقت نمی تونه مثه محسن یگانه کاری مثلا مثل رگ خواب،بمون،عذاب و خیلی های دیگه رو با این احساس اجرا کنه
یا محسن چاوشی کدوم این دوستان آقای حامی،رهنما،مسیحا
می تونن اثر ماندگار و زیبایی مثه (پروانه ها) رو اجرا کنن؟
باید قبول کرد این دوستان و موسیقی این دوستان دیگه تموم شده.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

درود بر حامی عزیز عزیزان لطفا خوانندگی رو هم یک حرفه بدونید و اونهایی رو که سواد موسیقایی ندارند و مدام در کنسرتهاشون فالش می خونن  ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

آخه شمایی که میگید دوره حامی تموم شده آلبومای ایشون رو میخرید اصلا آهنگاشو گوش میدید؟ ....آخه کی قدرت و احساس حامی رو داره؟ دوست دارم حامی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

سلام.
چرا شما که نوشتید در صورت مشاهده هرگونه توهین و.....
چرا این نظرات گستاخانه را پاک نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به نظر من هم حامی نه از روی حسادت نه از روی دشمنی و هیچ چیز دیگه ای این صحبت ها را نکرده است.اصلا به چی باید حسودی کنه.
یکی از بهترین خواننده های پاپ که هست. با بهترین ها هم که همکاری کرده. کنسرت هم که میذارد و...........

فقط حامی از چیزهایی خبر میده که من و شما نمیبینیم.
از روابطی که جایگزین ضوابط شده. از ناعدالتی هایی که در زمینه موسیقی رخ میده.
چرا نمیخواهیم باور کنیم؟؟؟؟
فقط موسیقی که نیست . بازیگری . فوتبال . ادارات و....
پس به جای توهین واقعیت های تلخ را قبول منیم.
حامی حرف دل خیلی از کسانی را میزنه که همه شجاعت گفتنش را ندارند.
حامی حرف دل من و شما را میزنه که با این کیفیت بد صدابرداری و نورپردازی و ... باید 70 یا 80 هزار تومن پول هر بلیطی را بدهیم.
البته اگه خواننده موذد علاقمون باشه حاضریم بدیم اما کاش کیفیت هم به اندازه کمیت اهمیت داشت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

...بهتره ایشون و آقایون بی منطقی که از این حرفا حمایت میکنند بی احترامی به دیگر خواننده ها و توهین به شعور مردم رو تمام کنن. آقای حامی من توی یکی از کنسرتهای شما در کاخ سعدآباد شرکت کردم ولی تصمیم دارم دیگه به کنسرتهاتون نیام چون حرمت نگه نمیدارید. کم کم دارم میفهمم چرا مخاطبینتون روز به روز کمتر میشن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

کسایی که می گن خواننده باید خودش بتونه مردم رو جذب کنه مثل محسن یگانه، خوبه بدونن که سلیقه ی موسیقایی مردم خیلی سطحیه! البته این هم از اثرات اینه که هر کسی می تونه خواننده بشه! و یک چیز دیگه هم این که: احساس، به ناله کردن نیست!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

این آهنگ ورژن اصلی تیتراژ سریال سه دونگ سه دونگ که توسط فریدون آسرایی کاور شده است

(در تیتراز پایانی سریال مزبور نام مهدی گورنگی به عنوان سازنده موسیقی معرفی شده و هیچ اشاره ای به صاحب اصلی این ملودی نشده است .)

دانلود این آهنگ در لینک زیر:

http://khane-honar.blogfa.com/post-84.aspx

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

اولا  ...کی گفته حامی تو این دو سال آلبوم نداده؟پس آلبوم آخدا چی بود؟ دوما کی گفته آهنگایی که مردم گوش می دن همشون سطح پائین هستند؟ به نظر شما آهنگهای محسن چاوشی سطح پائین هستند؟ آهنگهای سیروان خسروی؟کوشان حداد؟اینا با معیارهای جهانی همخوانی دارند از صدا هم که صدای فوق العاده ی فرزاد فرزینو نمیتونی انکار کنی حامی صدای خوبی داره ولی این دلیل نمیشه که محبوب و مشهور هم باشه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

خیلی جالبه که یک نفر از مردم داره میگه شعور مردم سطحیه  ...نکنه شما آدم فضایی هستی که جزو مردم نیستی اگه از سطحی بودن شعور خودت مطمئن شدی لازم نکرده مردم ایرانو به کیش خود پنداری . موزیک ما اگه توهین این خانم به شعور مردم ایران تایید شده نظر من هم باید تایید بشه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

آقای حامی ... الانکه دیگه از 10 نفر فقط 1 نفر(اونم با اغراق) میتونن با کارهاتون ارتباط برقرار کنن،،خیلی سخته..واقعا سخته...شخصا درکتون میکنم... ولی به جای این حرفها و این مصاحبه ها که هر روز میدین بیرون یکم رو علم موسیقیاییتون کار کنید...ببینید هنرمندای "باهوش و خلاقی" که نصف شما هم دانش آکادمیک ندارن چجوری مخاطب جمع میکنن شما هم همون کارو بکنید..خب البته میگم هوش و استعداد هم میخواد که انشا الله شما دارید.. میدونم اینکه یه جوونی که تقریبا نصف سن شما رو داره و نصف شما هم تحصیلات آکادمیک موسیقی داره بازار موسیقی سبک کاری شما رو به دست گرفته..بازم میگم سخته...ولی خب خدا به یکی مثله شما امکانات و شرایط تحصیل تو زمینه موسیقی داده که از بچگی رفتین دنبالش و به یکی هم "هوش و استعداد" هنری داده که هیچ شرایطی واسه رفتن به دنبال موسیقی رو نداشته..کسی که به خاطر محدودیت هایی که تو خوانوادش داشت زمستون ها زیر برف تو پارکها گیتار میزد چون عشقش بود..نه مثله شما  ...به راحتی به تحصیل تو زمینه موسیقی برداشتین... حالا اون بچه ای که تو پارک گیتار میزد اومده موفقیت رو از دست شما و امثال شما گرفته..میدونین چرا چون عشق داره علاقه داره استعداد داره قریحه داره و مهمتر از همه """هوش""" داره که بدونه چیکار کنه که مخاطب بیشتری جذب کنه.... شما باید برین از همچین آدمهای پر از هوش و استعداد هنری بپرسین که چیکار میکنن که موفق میشن مخاطب جمع میکنن.... الان از هر 10 نفر 9 نفرش جذب هنر اون گیتار زن بدون سواد موسیقیایی شدن(و امثال با استعدادهای بی تحصیلات) و 1 نفر جذب شمای با تحصیلات موسیقیایی(و امثال فارغ التحصیلان موسیقی) شدن... حالا واقعا کی هنر رو ذاتی داره؟؟؟کی هنرمند واقعیه؟؟؟ میخواین همین الان اسم بزرگترین موزیسین ها و هنرمندای موسیقی """جهان""" رو اینجا براتون ردیف کنم که بیشتر از 90% هنره موسیقی رو تو ذاتشون داشتند با همین موهبت به دنیا اومدن و رفتند دنبالش و در کتارش به تیوری موسیقی پرداختند.... میدونین کیا این هنرمندان رو بزرگ کردن؟؟؟اسمشون رو همیشگی کردند؟؟؟همین مخاطبای عامی موسیقی نه موزیسین های با تحصیلات آکادمیک...مردم کوچه و بازار..بچه 6 ساله...نوجوون 14 ساله جوون 20 ساله...زن و مرد..پیر و جوون..که اتفاقا 99% هم تحصیلات موسیقیایی نداشتند...همین مردم که شما به راحتی آب خوردن بهشون توهین میکنین یک نفر رو میکنن موزیسین بزرگ... آقای حامی با تمام احترام به تحصیلاتی که تو زمینه موسیقی داشتین و تمام فعالیتهای هنریتون... شما هوش،استعداد،قریحه و علاقه ای که اون پسر گیتار زن تو زمینه موسیقی داشت رو ندارین... موفق باشید...ولی با این راهی که پیش گرفتین هیچوقت نمیشین...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

دوستان عزیز حمید حامی از لحاظ تکنیک و احساس از تمامی این دوستان قویتره
این رو آلبوم جدید ایشون کاملا ثابت خواهد کرد.
طرفداران حامی منتظر آلبوم بینظیر اعتبار صدا ایران در 6 ماهه دوم سال 90 باشید........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

نه! آدم فضایی نیستم و منظورم از مردم هم اکثریت مردمه! با سلیقه های به قول خیلی ها جوان پسندشون! در ضمن سلیقه! نه شعور! اون هم سلیقه ی موسیقایی! بد نیست بعضی وقت ها چشمامونو باز کنیم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

خواننده های نسل اول موسیقی پاپ بعد از انقلاب این روزا بداخلاق تر از همیشه شدند!
شاید چون عمر موسیقاییشون تموم شده و نمیخوان این حقیقت رو باور کنند!
به هر حال باید به سلیقه مردم احترام گذاشت و نه تنها مردم که حتی کارشناسان هم دیگه کارهای امثال حامی رو نمیپسندند!
من امیدوارم که منظور ایشون شخص محسن یگانه نبوده باشه که در این صورت باید تاسف خورد به حال ایشون!
و نکته آخر اینکه رمز بقای محسن یگانه - محسن چاوشی - بابک جهانبخش - فرزاد فرزین - علی لهراسبی و دیگر خواننده های موفق اینه که هر روز یه ایده تازه رو میکنن و در کارهاشون نوآوری دارند. چیزی که مدتهاست در کارهای آقای حامی مرده!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

ببخشید ...شما چطور میگید سلیقه مردم ضعیفه؟ بزار برات روشن کنم!الان اسطوره مردم در زمینه خوانندگی کیه؟افرادی مثل  ...شجریان محمد نوری و.... جزو محبوبهای مردم ایران هستن و همینطور اهنگاشون.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

آقای حامی ... خیلی از کاراتون خوشم میومد ... ولی حالا دیگه یا این حرفاتون از چشمم افتادین ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

حامی من عاشق صداتم و سالهاست که طرفدارتم، با اینکه حق با توئه ولی ازت "خواهش میکنم" انقدر تند صحبت نکن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

اقای حامی واقعا خسته نباشی ...یعنی واقعا خسته نباشی ..! اصلا ماها کاری به خواننده خاصی نداریم ولی انصافا بگو کدوم یکی از خواننده های بزرگ و پرطرفدار ما با واسطه محبوب شدن که بخوایم مثالی بزنیم در این رابطه ؟ هرکسی که پرطرفدار میشه زحمت کشیده و جواب زحمتاشو گرفته ...از قدیم گفتن نابرده رنج گنج مسیر نشود! شماهم به جای این بیانه ها که به سیلقه میلیون ها ایرانی توهین میکنین و بدتر از قبل به همون یک ذره شهرتتون خدشه وارد میکنین بهتره در این محلکه ای(موسیقی پاپ) که همه در حال دویدن هستن چند قدمی بردارین ! نه اینکه سنگ به پای دیگران بزنین !

به جای این بیانه ها یکم تلاش کنین که شماهم 4 تا مخاطب جمع کنین! در ضمینه موسیقی 3 چیز رکن اصلی برای محبوبیته

1_ هوش و استعداد

2_خاص بودن

3_ تواضعی و فروتنی

دنبال مشکلات خودتون بگردین و خودتون رو محبوب کنین که شماهم کنسرتاتون هزاران هزران نفر بیان نه اینکه برای محبوبیت دیگران یبیانیه صادر کنین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

خیلی جالبه! میگه مردم به خاطر تبلیغات میرن کنسرت! آخه  ...تو این وضعیت خراب اقتصادی کی به خاطر تبلیغات حاضر میشه 50 هزار تومن پول بلیط کنسرت بده ؟؟ و بعد برای خواننده ای که طبق ادعای شما کارش ارزش نداره؟ بعضی از طرفداران این دوست عزیز هم که حرفی برای گفتن ندارن میان میگن که سلیقه مردم سطحیه!! هیئت تعیین سطح سلیقه مردم! یک کم احترام به سلیقه اکثریت بد نیست! مگه حامی کنسرت بذاره و سالن پر بشه بقیه خواننده ها یا طرفداراشون میان بگن که چرا کنسرت گذاشته و اونایی هم که رفتن بد سلیقه بودن؟!! جناب حمید حامی عزیز که اتفاقا من خودم کاراشو دوست دارم ، به جای این حرف ها اگر براش محبوبیت و پرطدار بودن مهمه خوب بیاد سبک کاریش رو عوض کنه ... واقعا آهنگ هاش طوریه که خیلی ها نمیتونن باهاش ارتباط برقرار کنن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

حامی تو موسیفی پاپ کلاسیک ایران حرف اول رو میزنه و واقعا متاسفام برای کسانی که نمیتونن حرف حق رو گوش کنن تمام حرف های حامی درسته چیزی نمیشه گفت به اینجور آدمها ما و امثال من همیشه حامی حامیمون هستیم و خواهیم بود./.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

مخاطب جمع کردن دلیل خواننده ی خوب بودن نیست.خیلی از خواننده های مورد علاقه ی مردمند که واقعا خواننده اندو کاره ضعیف هم نمیخونن و سالن هم پرمی کنن.مردم سطحی شدن چون هر کاره ضعیفی براشون ارزش پیدا می کنه.
تحصیلات یک هنرمند به طور قطع دلیل هنر اون نیست.خیلی از هنرمندان ذاتی این هنرو دارن و برای احساس و سلیقه ی مردم ارزش قائل اند ولی کارهای خوب توی بازار میدن.مردم هستند که با بالا بردن سلیقه ی شنیداریشون می تونن از خواننده ی مورد علاقه شون بخوان که کارهای مهم با شعرهای خوب بیرون بده تا موسیقی ما هم پیشرفت کنه.
همین خواننده ای که اسم بردید کدوم ایده ی جدیدی و توی سری جدیده اون سریال به کار برده فقط سابقه ی خودشو زیر سوال برده.
و چون سلیقه ی اکثریت مردم یه خواننده است دلیل نیست حتما کارش خوب باشه.
وحرف های حامی اصلا توهین آمیز نیست شماها فقط الکی در برابرش موضع گرفتین.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

من قبلاً هر چی گفتم سانسور شد و بیان نشد. فقط یک چیزی میگم و اون اینکه هیچ کسی نمیتونه تاثیری که استاد بابک بیات تو موسیقی پاپ فارسی و موسیقی فیلم داشت رو نادیده بگیره و از طرف دیگر مگه چند تا شاگرد از این استاد بی همتای موسیقی در حال کار هستند اصلاً هم راجع به سواد موسیقایی عامه مردم و فرق بین صدا و ناله کردن تو گوش مردم نمیگم که سانسور نشه

...
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

درود به حمید حامی...

*
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

دوست عزیزی که گفتن خواننده خوب بودن فقط به داشتن صدای خوب نیست...D:
ممکنه بگید پس به چیه؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

با دیدن نظرات مطمئن شدم که حق با حامیه!!!
حامی موسیقی ما حامیت هستیم، مثل همیشه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

فکر کنم خواننده بودن به، نفس نفس افتادن تو اواسط آهنگ اوله ( اجرای زنده)، به اینه که کسایی که میان کنسرت فقط آهنگای تیتراژی که خواننده خونده رو بلد باشن و تو بقیه ی آهنگا ساکت بشینن خواننده رو نگاه کنن! به اینه که حتا جرات نداشته باشن یه بار کنسرت بذارن (بعضیاشون)! به اینه که خودشون همه ترانه بگن، هم ملودی بسازن، هم تنظیم کنن و هم بخونن (هرچند سخیف)، البته نوازندگی هم که حتما! خلاصه همه ی اینا مجموعا مشخصه ی یه خواننده ی خوب و مردمیه والبته ندونستن نت!( یعنی ندونستن الفبای موسیقی)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

خیلی خوشحالم که مخاطب های فهیم موسیقی خیلی راحت میتونن فرق بین حرف زدن از روی ناچاری رو با سنگ موسیقی به سینه زدن رو تشخیص بدن...

خیلی دوست دارم آقای حامی خودشون هم بیاین و این نظرات رو بخونن و ببینن که نه دیگه نیمتونن دوستداران موسیقی رو با این حرفهای بی منطق فریب بدن...

دیگه هیچی نمیگم..نظرات دوستان خودش گویای همه چی هست...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

آقای حامی میدونید چرا رضاصادقی موفق ترین و پرطرفدارین خواننده ی ایران هم تو کنسرت های داخلی و هم خارجی هست؟
قبل از هرچیز به خاطر تواضع شدیدش و احترام به همه ی خواننده های دیگه هست
واسه اینه که هروقت نطرش را درباره ی خواننده ی دیگه میپرسند با تمام وجود و کمال احترام فقط ازشون تعریف میکنه وهمین هم باعث شده همه ی مردم و خواننده های دیگه هم دوستش داشته باشند و تو هنرمندان همه ازش با عنوان دوست داشتنی و مهربون یاد کنند ولی شما چی؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

حامی حیا کن

موسیقی رو رها کن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

دوستان مخالف، فراخوان دادین تو دبلاگی جایی که بیاین این لینک و بر ضد حامی نظر بدین؟؟؟ آفرین به این فعالیتای شدید مجازی!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

همه تازه به دوران رسیده اند فقط شما بچه شهری!

متاسفم..... برای رضا صادقی ...فرزاد فرزین.. محسن چاووشی...یگانه ...خواجه امیری... بنیامین.. یزدانی ...و تک تک خوانندگان موفق داخلی که با اینهمه محدودیت تونستن در دل مردم جای باز کنند ارزوی موفقیت دارم... تا کور شود هرانکه نتواند دید!

اقای محترم مردم ما از خواننده هاشون راضین و حمایت میکنن.... ممکنه هوادارای خواننده ها کل کل بکنن اما سلیقه همگی قابل احترام هست ...شما اگه میتونی مثه اینا هر سال یه البوم به بازار روانه کن!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

هر کی میتونه با سلیقه مردم راه بیاد طرفدار داره.... یعنی همه ما نفهمیم که میریم این کنسرتا..... اقای محترم جای این حسادتا بهتره اگه ادعا داری البومی بخونی که به سلیقه مردم نزدیک باشه.... خواننده ی که هر 5 سال یبار میاد یه چیزی میخونه و میره..... نخبر اقا این خواننده ها که ما ازشون در کنسرتا حمایت میکنیم روزو شب دارن زحمت میکشن که هرسال البوم داشته باشن و در کنارش تک اهنگ میخونن ... معلومه هر روز دارن تلاش میکنن... نه مثه امسال شما 5 سالی یه تک اهنگ 1

هر کی بیشتر زحمت بکشه درامدش بیشتره این قانونشه....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

عزیزان! چرا یه نفر سطح کارهای خودشو بیاره پایین؟ مردم سطحشونو ببرن بالا! شما بیاین ترانه هایی که حامی خونده رو مقایسه کنید با خیلی های دیگه! بیاین آهنگاشو مقایسه کنین! در ضمن ما از مسائل پشت پرده خبر نداریم! پس قضاوت نکنیم که حرف های حامی در مورد واسطه ها راسته یا نه! در ضمن هر کسی که حرف از استاندارد های جهانی و این چیز ها می زنه لطفا بگه کدوم استاندارد ها؟!
و یه چیز دیگه: این که رضا صادقی از همه ی خواننده ها تعریف می کنه، دلیل نمی شه که حامی هم ازشون تعریف کنه! هر کسی یه سلیقه ای داره! چه بهتر که واقعیتو بگه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

موسیقی ما ممنون میشم اینم تایید کنید

خواستم بگم خواننده های داخلی تقریبا همگی در یک سطح هستن و صادقانه دارن تلاش میکنن.... وظیفه ماهم حمایته ...شمام باید خوشحال باشی که بازار موسیقی و کنسرت بعد مدت ها گرم شده و خوانندگی بجای سرگرمی به یه منبع درامد تبدیل شده..... ما که راضی هستیم 30 هزار بدیم بریم کنسرت فرزاد فرزین و صدای رساش رو گوش بدیم و تشویقش کنیم که سال به سال بهتر باشه.... راضی هستیم که یزدانی رو تشویق کنیم که سبک راک رو برای ما زنده اجرا میکنه ....برای صادقی بنیامین و تک تک خواننده ها....

ضمنا قکر نکنید این مردم موسیقی نمیفمن.... بهترین موسیقی های دنیا رو هم گوش میدن اما این دلیل نمیشه از داخلی ها حمایت نکن....
بهترین اهنگا در ارشیو شخصی نک تک شنونده های موسیقی هست.... همه ما موسیقی رو میفهمیم فقط شما نیستین که میفهمین...
من خودم به شخصه از برگزاری کنسرت ها بسیار خوشحالم و امیدوارم بیشتر و بیشتر بشه..... خواننده اگه داره پول پارو میکنه نوش جونش چون 4 ساعت 5 ساعت واسه ما یه فضای خوب ایجاد کرده..... وقتی تو مملکت ما هیچ سرگرمی جونا ندارن برگزاری این کنسرتا یک اتفاق خوبه و باید حمایت کنیم....
حالا هر کی بنا به سلیقه اش از یه خواننده حمایت میکنه.... من امیدوارم این روند بیشتر و بیشتر باشه و به زودی شاهد محسن چاووشی هم در کنسرت ها باشیم.....

هر کی هم دوست داره از قافله جا نمونه طرفداراشو راضی کنه که بیان کنسرتش ... کار قشنگ بخونه تا مردم بیان.....

من خودم طرفدار فرزاد فرزینم اما کنسرت عسکری صادقی یزدانی خواجه امیری یگانه هم رفتم......
ملت ما سرگرمی ندارن مجبورن برن کنسرت ...شما اگر خواننده باشی راحت میتونی مردم رو برای کنسرتت راهی برج میلاد کنی و از این پولا که ریخته شده جمع اوری کنی که حسادتت خامونش بشه .....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

موسیقی ما ممنون میشم اینم تایید کنید

همین محسن چاوشی اگه کنسرت بذاره تا دو هفته کنسرتش تمیدید میشه...خب این یه اتفاق خوبه واسه موسیقی ...درست یا غلط محسن چاوشی اینهمه طرفدار داره ...من خودم با اینکه طرفدار فرزینم ارزو میکنم چاوشی کنسرت بذاره و برم اجراش رو ببینم..... من تابحال همچین چیزی ندیدم که یه خواننده از رونق موسیقی در کشورش ناراحت باشه....اقای حامی صنعت سینما ارزوی همچین مخاطبی رو داره که بیاد و فبلما در سینما ببینه.... شیوه تونو عوض کنید جای حسادت رقابت کنید ....برای شما هم در کنسرت ها جا هست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

آخه حامی به چیه خواننده های دیگه باید حسودی کنه.
حامی فقط از هزینه ها شکایت کرده و خواستار کیفیته.
حامی داره یه چیزایی می گه که مردم و از وضع الان موسیقی آگاه کنه اون برای مخاطبش ارزش قائله مثله خیلی از خواننده های دیگه. فقط راجع به بعضی از خواننده ها که واقعا تازه به دوران رسیده اند نظر داده. مردم باید این کیفیت از سالن ها و خواننده ها بخوان.

آدمایی که حقیقت رو قبول کنن خیلی کم هستن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

وقتی یکی مثل استاد حامی حرف اول رو میزنه تو موسیقی ایران حرفش تو هر زمینه ای درستِ و یکی هم که فرق خواننده درجه یک و با بقیه تشخیص نمیده نباید الکی نظر بده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

yekam kasi az mosighi sar dar biare khodesh mifahme to 50 sal omre gozashteye mosighi HAMID HAMI joze 5 khanandeye bartar bode esme ostad babak bayat be onvane ostad baraye hami ono az hameye khanandehaye iran joda mikone (savade mosighish be kenar)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

berid ye ahang az HAMI,MANI RAHNAMA,NIMA MASIHA, gosh konid khaheshan baad nazar bedid

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

ما شالله بعضی ها به بد سلیقه گی میگند سلیقه!!!
متاسفانه گوش ها خراب شده و گر نه هرکی از راه رسید دو تا کار بخونه این همه طرفدار پیدا نمی کنه!!!

حامی ولی صدای خوبی داره، کارای خوب زیادی هم خونده.
والا اگه همین حامی و رهنما و مسیحا کار خوب توی پاپ نخونند من این سبک و می بوسم میزارم کنار میرم همون فرهاد مهراد و فریدون فروغی رو گوش می کنم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

به بعضی از دوستان که گفتند کی دیگه میاد الان کارای تو رو گوش بده جناب حامی:
عزیزم ، اگه همش نشینی کارای رپ و خواننده ی های به اصطلاح پاپ که صدا که ندارند هیچ، ترانه و ملودی خوبی هم استفاده نمی کنند، گوش بدی، شاید امیدی باقی موند که برای خودت احترام قائل بشی و به سمت موسیقی خوب بری. البته من منظورم از خواننده ی خوب حامی نیستاااا... ولی حداقل توی سبک پاپ ِ کلاسیک، اونم ایران کارای قابل قبولی تا حالا خونده. حالا برو ی کم موسیقی خوب گوش بده از کلاسیک و سنتی و پاپ و راک و باقی سبک ها، ببینم باز می تونی بیای کارای این خواننده های پاپی که الان گوش میدی رو گوش کنی یا نه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

حمید حامی سبک کاریت رو عوض کنی نابود خواهی شد. خودت هم می دونی.
همون چند تا کار بدی هم که خوندی( خسته شدی، یا ورژن جدید شب نقاشی و بعضی تیتراژهای فیلم ها مثل پاتو زمین نذار) خودت هم میگی که این سبکو نمی پسندی.
پس امیدوارم راه بابک بیات رو ادامه بدی. مث آلبوم دو نیمه رویا. هرچند خودش نیست که دیگه واست ملودی بسازه.
کار خوب بیرون بدی و ده نفر گوش بدند بهتر از اینه که کار متوسط و ضعیف تولید کنی و صد نفر گوش بدند!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

حامی خواننده ی بی نظیری هست طرفدارای خودش رو هم داره.ولی روح مردم خسته هست به دلیل فشارهایی که بهشون وارد شده دنبال جایی هستند که شاد باشند فکر نکنند انرزی خودشون رو تخلیه کنند این میشه که اجرااهای گروهی پرطرفدار میشه.گرچه سطح درک موسیقی مردم هم پایین هست که مردم هم تقصیری ندارند وقتی تصویر ساز هم از تلویزیون پخش نمیشه توقعی نمیشه داشت!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

نظر دادن انجا مجازه برای همه..... لطفا تحمل شنیدن حقیقت رو داشته باشید...اگه استادتون هم توانایی برگزاری کنسرت رو داشت خیلی در مورد اوضاع موسیقی کشور به به چه چه راه مینداخت! ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

درود برمرد صدای ایران و موسیقی فاخر
اینو یادمون باشه حامی تقریبا با تمامی اساتید و بهترینهای موسیقی کار کرده
حامی اگر بهترین نبود حمایت و رضایت این اساتید یزرگ رو نداشت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

چقدر بده که کسی قدر چنین خواننده ای رو که از اول راه درست و پیش گرفت و به گوش مخاطبش احترام گذاشت رو ندونیم
کسی که تک تک آهنگها شعرها و ملودیها و مهم تر از همه صدای فوق العادش توی ایران میتونم با جرات بگم جز سه نفر اوله بازم قدرشو نمیدونم
واقعا نمیدونم چی بگم با خوندن بعضی نظرات واقعا متاسف شدم
درسته هر کسی علایق خاص خودشو داره ولی متاسفانه انقدر این چند سال اخیر چرندیات و خزولات گوش دادیم که بهشون عادت کردیم حتی ازشون دفاع میکنیم!
واقعا تاسف باره
چقدر خوبه که به گوشمون احترام بذاریم و نذاریم به شنیدن هر چیزی عادت کنه
به هر حال حامی عزیز برات آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم یه روزی برسه که قدرتونو بیشتر بدونن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

درود بر سلطان موسیقی ایران حمید حامی . از دوستانی که میان متنای بلند بالا مینویسن و میخوان بعضیارو با بهترین هنجره ی ایران و شاید دنیا (حمید حامی) مقایسه کنن . خواهش میکنم اول نگاهی به موقعیت خودشون بندازن و ببینن در حدی هستن که نظر بدن یا نه . در ضمن متنتونم خونده نمیشه . اینو بدونین که متاسفانه عامه ی مردم از موسیقی و هنر چیزی نمیدونن . و تحت تاثیر ریتمیک بودن آهنگهای مسخره ی یه عده از دوستان (دم پول گرم ) قرار میگیرن . اگه دوس داشتین ((آخدا .. فقط نگاه میکنم ... ماهی دلتنگ ... سوگند پیانو ورژن .. خداحافظ ... ستاره ... غزل .... و ....... )) رو فقط یه دونشو گوش بدین . در ضمن تمام حرفایی که استاد بزرگ حمید حامی زدن کاملا درسته ....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

دوستان عزیز, به هر جهت اظهار نظر جناب اقای حامی در حیطه هنری است که ایشان از ما از آن بیشتر بهره دارند. حق هم دارند که در مورد هنر موسیقی که تخصص ایشان است اظهارنظر کنند. هر چند شاید برای ما خوش نباشد. به هر جهت امیدوارم من بتوانم قدر آقای حامی و هنر مرده ای که به لطف هنر و زحمات امثال ایشان (که بسیار هم معدودند) جانی تازه یافته است, بدانم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

با سلام خدمت دوستایی که ندونسته نسبت به موسیقی و هنر نظر میدند
میشه بگید استانداردتون واسه صدای خوب تو موسیقی پاپ و راک چیه؟
اگه جهانه که حامی هیچی از خواننده های بزرگ کم نداره.
کار کردن اون با آهنگساز های بزرگ و رنج صدای حامی و استفاده ی درست از این رنج اینو تایید میکنه.
کسی نگفته به چه موسیقی گوش میدید؟
به هر کسی دوست دارید گوش بدید ولی اینو بدونید که هر خواننده ای که طرفدار بیشتری داشت از نظر هنری الزاما بهترین کار رو ارائه نمیده.
اونم تو ایران که تعریف های موسیقیه پاپ عوض میشه و گوش بعضی از مردم صدای فالش رو کوک تر و بهتر میدونه.
حامی یکی از بهترین خواننده های ایران است و استانداردهای موسیقی پاپ جهانی هم اینو اثبات میکنه.
هر کسی رو باید در سبک خودش بپذیریم.حامی تو سبک خودش بهترینه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

اون وقت موسیقی رضا یزدانی چه ربطی با بقیه داره که شما اسمشونو اوردی ؟
استاد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

پس موسیقیه راک دهه ی 60 موسیقی نبوده چون همش خلاقیته و حرف مردم رو هم که گوش نمی دادند اونا کار خودشونو می ساختند مردم هم می پسندیدند.
بعدم هر خواننده ای که زیاد کنسرت داد الزاما موسیقیه خوبی ارائه نمیده.
در آخرم هم موسیقی که سلیقه ی مردم و بازار باشه از نظر موسیقیایی و هنری الزاما قوی نیست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

یه چندتاشونو ردیف کن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حمید حامی: برگزاری کنسرت فقط برای تازه‌به‌دوران‌رسیده‌ها سود دارد | موسیقی ما