برنامه یاد بعضی نفرات
 
نظری که شما قصد پاسخ دادن به آن را دارید وجود ندارد.
برج میلاد: اگر هنرمندان از هزینه‌های برج میلاد ناراحت‌اند در سالن‌های دیگر برنامه اجرا کنند
درباره هزینه‌های گزاف برگزاری کنسرت - 4
برج میلاد: اگر هنرمندان از هزینه‌های برج میلاد ناراحت‌اند در سالن‌های دیگر برنامه اجرا کنند
موسیقی ما - ژاله‌ قالیباف معتقد است قیمت بالای اجاره پارکینگ مجموعه به این دلیل است که امکانات خاصی دارد و قابل مقایسه با سایر پارکینگ‌ها نیست.محسن ژاله قالیباف مدیر امور مالی و اداری برج میلاد تهران درباره هزینه اجاره سالن برای اجرا، اظهار کرد: هزینه‌ای که از سوی مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد از برگزارکنندگان برنامه‌ها دریافت می‌شود، هزینه‌ای است که توسط شورای شهر مصوب شده است.

وی درباره مبلغ دریافت شده به عنوان هزینه پارکینگ افزود: از آن جایی که کل فضای پارکینگ را برای برگزاری برنامه‌‌ها درگیر می‌کنیم باید هزینه‌ کل پارکینگ را لحاظ کنیم. ضمن آن که هزینه اجاره پارکینگ برای هر اتومبیل،‌ 5 هزار تومان است و ما برای این که نه به مردم و نه به برگزارکننده فشار بیاید، آن را تقسیم می‌کنیم؛ 3 هزار تومان مردم‌ و 2 هزار تومان برگزارکننده.

مدیر مالی و اداری برج میلاد د با اشاره به قابلیت‌های فضای پارکینگ برج میلاد،‌ تصریح کرد: اصولا مجموعه برج میلاد با رویکرد متفاوت و با اهداف توریستی ساخته شده است، از همین رو پارکینگ این مجموعه با سایر پارکینگ‌های شهرداری در سطح شهر، متفاوت است.

وی در پاسخ به این سوال که "ویژگی خاص پارکینگ میلاد چیست و آیا این ویژگی توجیه منطقی برای اختلاف قیمت است؟"، ابراز کرد:‌ ما می‌توانیم پارکینگ سر باز و با زمین خاکی در اختیار بگذاریم اما این کار را نمی‌کنیم. شهرداری فرهنگسراها و سالن‌های دیگری را نیز احداث کرده است و هنرمندان اگر از قیمت ناراحت باشند،‌ می‌توانند برنامه‌های خود را در آن سالن‌ها اجرا کنند. این تفاوت قیمت مثل تفاوت دو خانه است که تفاوت بسیاری با هم دارند.ژاله‌قالیباف در ادامه صحبت‌های خود،‌ هزینه بالای مصالح و ساخت برج را یکی از دلایل قیمت بالای هزینه‌ها دراین مکان عنوان کرد و گفت: آیا این سالن باید هزینه مشابهی با تالار وحدت داشته باشد که این روزها دوره استهلاک خود را سپری می‌کند؟ برج میلاد بهترین تجهیزات را از همه حیث دارد و برای راحتی بیشتر شهروندان در یک جزیره میان بزرگراه‌ها احداث شده است. همه این‌ها در کنار هم هزینه‌هایی را برای مجموعه رقم زده که باید با برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های مختلف تامین شود.

وی معتقد است هزینه 3 هزار تومان برای فردی که حاضر می‌شود 75 هزار تومان پول بلیت کنسرت بدهد،‌ دور از انتظار نیست و مطمئنا نسبت به آن اعتراضی نخواهد داشت.مدیر مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد افزود: شما وقتی قرار است نان تهیه کنید، ‌به کیفیت فکر می‌کنید یا قیمت؟‌ تا به امروز همیشه به قیمت فکر کرده‌ایم که باید هزینه زیادی را در ازای مازاد دورریخته نان بدهیم. هزینه‌های سالن برج میلاد نیز بر محور کیفیت محاسبه می‌شود.

ژاله قالیباف با تاکید بر برخی اقدامات حمایتی مجموعه همچون تخفیف روزهای هفته و ...، اظهار کرد:‌ ما به زعم خود از هنرمندان حمایت می‌کنیم و از آن طرف هم انتظار داریم وقتی خود هنرمند تمایل دارد برنامه‌اش را در یک سالن با کیفیت برگزار کند، هزینه پارکینگ را نیز بدهد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، مبلغ ورودی را صحیح ندانست و اعلام کرد:‌ ما از برگزار کنندگان تنها حدود 2 هزار تومان پول پارکینگ دریافت می‌کنیم و 3 هزار تومان نیز از مردمی که برای حضور در اجرا می‌آیند. این مبلغ را برگزارکننده مراسم می‌تواند به صورت کامل تقبل کند.
منبع: 
پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مرداد 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

مگه چه خبره ؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

چطور شهرداری برای برنامه های خودش مثل جشن خانه شهریاران جوان سالن رو مجانی در اختیارشون قرار میده ولی برا کنسرتا یادشون میفته که باید هزینه مصالح بدن؟
خب یه بارکی بگید ما زورمون میرسه میتونیم میکنیم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

متاسفانه آقای ژاله قالیباف طوری صحبت میکنند که انگار مسوول یکی از ده سالن برتر موسیقی دنیا میباشند مثل اینکه اطلاع ندارند که سالن تحت مدیریتشون همینطور که از نامش پیداست سالن همایش میباشد نه سالن موسیقی حرفه ای ایشان که از مستهلک بودن تالار وحدت صحبت میکنند بهتره سری به این سالن بزنند وببینند این سالن در زمان خودش مخصوص ارائه برنامه موسیقی واپرا با آخرین امکانات آن زمان ساخته شده وهنوز هم در ایران بهترین سالن حرفه ای موسیقی ست هم از لحاظ دید تماشاچی و هم صدای صحنه به نظر من ایشان ودوستانشون ابتدا یک سری به اینترنت بزنن و چند سالن حرفه ای موسیقی رو عکسشو ببینند و با امکاناتش آشنا بشن و مشابه آن رابسازن بعد قیمت بلیط رو حرفه ای کنند  

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

مسه اینکه بهشون بر خورده از قیمت هایشون ناراحت هستیم. نمیدانم کدام نهاد مسیول رسیدگی به قیمت بلیط کنسرت ها است هیچیمون حرفه ای نباشه قیمت ها خوب داره فقط حرفه ای میشه بنده به عنوان یه شهروند تا زمانی که قیمت کنسرت ها کاهش پیدا نکنه هیچ کنسرتی نمیرم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

fekr nakonam kasi anchenan ba gheymate parking moshkel dashte bashe ... moshkel gheymate bilite consert hast k enghadr gerun shode

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

به آقای محسن ژاله باف بفرمایید که مخاطبان کنسرت و این مصاحبه افراد باسواد و تحصیلکرده هستند و با این موارد دور از منطق قانع نمی شوند.
یک مدیر با حساب و کتاب و اعداد صحبت می کنه نه با مقایسه ی کنسرت با نان!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

ایشون جوری حرف می زنه که انگار تو مملکت ما سالن خوب و با کیفیت فراوونه و هنرمندا حق انتخاب دارن.سالن میلاد هم فقط از نطر گنجایش تماشاچی سالن خوبیه وگرنه به لحاظ صدا واقعا بده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

 ...برادر من! مگه واسه یه برج چند بار پول ساخت مصالح دادین که تا ابد می خواین از مردم پولش رو بگیرین؟ در ضمن اگر ... چندین و چند سال تاخیر تو ساخت این نیمچه برج اتفاق نمی افتاد مطمئن باش هزینه ی ساخت به رقم غیر قابل تصوری کاهش پیدا می کرد.جور بی عرضگی مسئولان رو مردم باید بکشن؟ تازه مگه پارکینک برج میلاد چه شاهکاریه؟ (آره خوب تو شهر کورا یک چشمی پادشاست!)قیمتا چنان ربطی به کیفیت نداره. ... مطمئن باشین اگه برج میلاد هم نبود به دلیل اینکه تالار وحدت تنها تالار آبرومند تهرانه قیمتش گرون تر هم میشد. تازه مگه چند درصد پول فروش بلیط ها به خواننده می رسه که بنده خدا بخواد پول پارکینگ مردم رو هم بده.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

آقای ژاله قالیباف به خدامابی سوادنیستیم که واسه مااینجوری ازحرفه ای بودن وکیفیت حرف میزنیدانصافابلیط کنسرتهتتواین سالن خیلی بالاس وقشر(پایین که هیچی،ابدا)غیرپولدارومرفه ومتوسط موسیقی دوست جامعه به سختی حاضرمیشه که چنین پول زیادی روبرای کنسرت خواننده ی محبوبش بپردازه تاکی میخایدپول مصالح بگیریرو...
انصاف ومنطق هم خوب چیزیه به خدابیچاره اون خواننده که هیچ سودی ازاجراتواین سالن نمیبره هیچ،بایدنصف پول پارکینگ مردمم بده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

چقدر کودکانه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

من حاضرم خداییش .برج میلاد اصلا برای اجرای کنسرت خوب نست.تالار کشور به نظر من عالیه.امیدوارم احسان یه کنسرت تو تالار کشور بزاره.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برج میلاد: اگر هنرمندان از هزینه‌های برج میلاد ناراحت‌اند در سالن‌های دیگر برنامه اجرا کنند | موسیقی ما