برنامه یاد بعضی نفرات
 
از صبح روز چهارشنبه هشتم شهریور
«یادم تو را فراموش»؛ چهارمین تجربه مازیار فلاحی در بازار موسیقی
موسیقی ما چهارمین آلبوم رسمی «مازیار فلاحی» به نام «یادم تو را فراموش» منتشر شد. این مجموعه شامل دوازده قطعه به نام‌های استرس، دیوونه، عشق تو صدام، قسم، ممنونم، ای جونم، طهرون، دلم تنگته، دست بزن، ناردون، ریمیکس حواست به منه و یادم تو را فراموش است. مازیار فلاحی، یاحا کاشانی، حسین عبداللهی، علی ثابت‌قدم، نیما ایمانی و فرناز عباسی ترانه‌سرایان آلبوم یادم تو را فراموش هستند. آهنگسازی قطعات هم توسط مازیار فلاحی، رامین عبداللهی و امیر جمال‌فرد انجام شده است. امیر جمال‌فرد هم علاوه بر میکس و مسترینگ قطعات، در بخش تنظیم به همراه نوید اسکندر و مازیار فلاحی حضور دارد. این آلبوم که به تهیه‌کنندگی شرکت «آوای فروهر» تهیه شده از صبح روز چهارشنبه در بازار توزیع شده است.
 
نام جدیدترین آلبوم مازیار فلاحی مربوط به فیلم‌سینمایی یادم تو را فراموش به کارگردانی «علی عطشانی» است که این خواننده در آن ایفای نقش هم داشته است. این کارگردان سینما قبلاً در گفتگوهای خود اعلام کرده بود که فیلم و آلبوم یادم تو را فراموش به صورت همزمان راهی پرده نقره‌ای و پیشخوان فروشگاه‌های فرهنگی می‌شوند. اما هنوز خبر دقیقی درباره اکران عمومی فیلم‌سینمایی یادم تو را فراموش در رسانه‌های سینمایی اعلام نشده است.
 
مازیار فلاحی پیش از این در بهار سال 90 با آلبوم «قلب یخی» رسماً به بازار موسیقی وارد شد. او در شهریور 92 آلبوم «لعنت به من» را منتشر کرد و چهارمین مجموعه آثار او هم «ماه هفتم» نام داشت که پاییز 93 منتشر شد.
 
در ادامه می‌توانید کاورهای این آلبوم را ببینید:
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1396 - 18:08

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

جمعه 10 شهریور 1396 - 03:05

بی اندازه عالی بود :)

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «یادم تو را فراموش»؛ چهارمین تجربه مازیار فلاحی در بازار موسیقی | موسیقی ما