برنامه یاد بعضی نفرات
 
کامل‌ترین برنامه کنسرت‌های تابستان در تهران و شهرستان‌ها را اینجا بخوانید؛
سه، دو، یک ؛ کنسرت
موسیقی ما - همزمان با آخرین روزهای ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر، مردم برای تعطیلات پیشِ رو برنامه‌ریزی می‌کنند. علاقه‌مندان موسیقی در تهران و شهرستانها هم قطعاً پیگیر اجراهای زنده هستند تا علاوه بر این تعطیلات، در روزهای دیگر هم بتوانند برنامه‌های گروه‌های مورد علاقه خود را از نزدیک ببینند. همچنین دوستداران موسیقی در سایر شهرستانها می‌خواهند بدانند که در ادامه فصل تابستان از کدام خواننده‌ها در شهر خود میزبانی خواهند کرد. اگر علاقه‌مند موسیقی پاپ، سنتی، تلفیقی، ارکسترال و... در تهران و سایر شهرهای ایران هستید، گزارش مفصل سایت «موسیقی ما» از تمامی اجراهای عید فطر و پس از آن را که اکنون پیش‌ روی شما قرار دارد تا پایان بخوانید.
 
  • * گروه حسنخانی
اعضای گروه موسیقی «حسنخانی» با آنسامبل متشکل از سازهای زهی و سنتی طی روزهای 16 و 17 تیرماه در تالار وحدت روی صحنه می‌روند. سایت «ایران کنسرت» فروشنده بلیت‌های این برنامه است.
  • * علیرضا قربانی
اولین کنسرت موسیقی اصیل ایرانی پس از ماه مبارک رمضان توسط «علیرضا قربانی» برگزار می‌شود. این خواننده باسابقه قرار است سانس‌های تمدیدی کنسرت «دخت پری‌وار» را طی روزهای 18 و 19 و 20 در تالار وحدت تهران روی صحنه ببرد. علیرضا قربانی در ماه خرداد و طی شش شب با قطعات دخت‌ پری‌وار که از ساخته‌های «مهیار علیزاده» است با مخاطبانش دیدار کرد. اما به دلیل استقبال علاقه‌مندان این اجرا تا کنون پنج مرتبه تمدید شده و هنوز مشخص نیست که آیا باز هم تمدید می‌شود یا نه؟ چون بلیت‌های این سه شب اجرای قربانی در ماه تیر در سایت «ایران کنسرت» هم رو به اتمام است.
  • * ارکستر ایستگاه
ارکستر ایستگاه روز 19 تیر به میزبانی فرهنگسرای «نیاوران» کنسرت «سینما موسیقی» را برگزار می‌کند. آنها در این برنامه علاوه بر قطعات به یادماندنی سینمای ایران و جهان، آثاری از ساخته‌های موزیسین‌های بزرگ را هم اجرا می‌کنند. بلیت‌های این برنامه از طریق سایت «ایران کنسرت» فروخته می‌شود.
  •  * احسان خواجه‌امیری
اولین کنسرت پاپ پس از ماه مبارک رمضان توسط «احسان خواجه‌امیری» برگزار خواهد شد. این خواننده طی روزهای 17 و 18 تیر و مجموعاً چهار سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌رود. احسان خواجه‌امیری چندی پیش تک‌آهنگ جدیدش به نام «کاری کردی» را منتشر کرد و قرار است که این قطعه در اجرای تابستانی خود روی صحنه ببرد. کنسرت این خواننده با همت شرکت «آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل‌پور» برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت 84200.ir مراجعه کنند.
  • * امید حاجیلی
«امید حاجیلی» که همیشه اجراهای شاد و پرانرژی را روی صحنه می‌برد طی روزهای 22 و 25 تیرماه با مخاطبانش دیدار می‌کند. چهار سانس اجرای او با همت شرکت «رویال هنر پارس» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود و شاید او یک رونمایی مختصر از آلبوم جدیدش در این اجرا انجام دهد. چون قرار است جدیدترین مجموعه امید حاجیلی طی روزهای آینده روانه بازار شود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت‌های کنسرت این خواننده می‌توانند به سایت «ایران کنسرت» مراجعه کنند.
  • * مجید یحیایی
این خواننده جوان موسیقی پاپ چندی پیش اولین آلبوم رسمی خود به نام «کاش از اول» را روانه بازار کرد و قرار است قطعات این مجموعه را روی صحنه ببرد. «مجید یحیایی» روز 23 تیرماه برای اولین‌بار کنسرتش را به تهیه‌کنندگی خانم «مقدسی» و با همت شرکت «آوای مهر مهین» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌کند. مجید یحیایی چندی پیش در گفتگو با «موسیقی ما» از انگیزه بالای خود برای این اجرا سخن گفت و این روزها جلسات پایانی تمرین به همراه ارکسترش را پشت‌سر می‌گذارد. بلیت‌های کنسرت این خواننده از طریق سایت «ایران کنسرت» به فروش می‌رسد.
  • * همنوازان فاخته
گروه «همنوازان فاخته» روز 23 تیر به سرپرستی و آهنگسازی «خشایار پارسا» و خوانندگی «مهدی امامی» در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود. دوستداران اجرای این گروه سنتی می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت «ایران کنسرت» مراجعه نمایند.
  • * ارکستر موسیقی نو
ارکستر «موسیقی نو» به سرپرستی «علیرضا مشایخی» و رهبری «سعید علیجانی» روز 23 تیر در سالن «رودکی» روی صحنه می‌رود. در این کنسرت قرار است آثاری از ساخته‌های علیرضا مشایخی اجرا شود. سایت «ایران کنسرت» فروشنده بلیت‌های این برنامه است.
  • * احمدرضا شهریاری
سالن «پردیس کیان» در روز 24 تیرماه از اجرای «احمدرضا شهریاری» میزبانی می‌کند و بلیت‌های کنسرت او در سایت «ایران کنسرت» فروخته می‌شود.
  • * ارکستر ملی مهر
ارکستر «ملی مهر» طی روزهای 23 و 24 تیر کنسرت «آنچه گذشت» را در تالار وحدت تهران برگزار می‌کند. قرار است در این برنامه آثار خاطره‌انگیز استاد فقید «همایون خرم» به خوانندگی «وحید تاج» اجرا شود و «ناصر ایزدی» رهبر ارکستر در این برنامه است. سایت «ایران کنسرت» فروشنده بلیت‌های این برنامه است.
  • * آنسامبل ئاسو
آنسامبل «ئاسو» روز 24 تیر کنسرت ویژه بانوان را در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌کند. «مریم خانه‌ساز» و «ئاسو نادری» به ترتیب خواننده و سرپرست گروه در این برنامه هستند. علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های خود را از طریق سایت «ایران کنسرت» تهیه کنند.
  • * گروه «دانوش»
گروه موسیقی «دانوش» روز 25 تیر کنسرت خیریه‌ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌کند. قرار است تمام عواید حاصل از این برنامه به بنیاد خیریه «ره عشق» و بیماران دیستروفی اختصاص پیدا کند. سایت «ایران کنسرت» فروشنده بلیت‌های این برنامه است.
  • * گروه نریمان
گروه موسیقی «نریمان» روز 25 تیر در ساعت 21 به میزبانی فرهنگسرای «نیاوران» روی صحنه می‌رود. سایت «ایران کنسرت» فروشنده بلیت‌های این برنامه است.
  • * حسام‌الدین سراج
تالار وحدت تهران روز 25 تیر میزبان کنسرت «حسام‌الدین سراج» و گروه «سور» خواهد بود. آهنگساز و سرپرست گروه در این اجرا «مجید مولانیا» است. برای تهیه بلیت‌های این کنسرت می‌توانید به سایت «ایران کنسرت» مراجعه کنید.
  • * روزبه نعمت‌اللهی
«روزبه نعمت‌اللهی» که این روزها فصل متفاوتی از کارهای خود را آغاز کرده روز 28 تیر و در دو سانس از طریق استیج سالن میلاد نمایشگاه با مخاطبانش دیدار می‌کند. او برای این برنامه منتخبی از قطعات خاطره‌انگیز و تک‌آهنگ‌های خود را تدارک دیده و این برنامه به نوعی تمدید اجرای بهار امسال او محسوب می‌شود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت‌های کنسرت این خواننده به سایت «ایران کنسرت» مراجعه نمایند.
  • * فرزاد فرزین
«فرزاد فرزین» در روزهای 29 و 30 تیر جدیدترین اجرای خود با عنوان «کنسرت در سال 1410» را روی صحنه سالن میلاد نمایشگاه می‌برد. این دومین اجرای زنده او با قطعات آلبوم «شش» محسوب می‌شود و ظاهراً فرزین برای این کنسرت سورپرایزهایی را تدارک دیده است. بلیت‌های این برنامه از طریق سایت «ایران کنسرت» فروخته می‌شود.
  • * گروه شهرزاد
گروه موسیقی ایرانی «شهرزاد» به سرپرستی «آذر زرگریان» روز 30 تیر در فرهنگسرای «نیاوران» روی صحنه می‌رود. سایت «ایران کنسرت» فروشنده بلیت‌های این برنامه است.
  • * حمزه سیدپور
«حمزه سیدپور» یکی دیگر از خوانندگانی است که در روز پایانی تیرماه روی صحنه می‌رود. او کنسرت آذری خود را در سالن فرهنگسرای «اندیشه» برگزار می‌کند و بلیت‌های این برنامه از طریق سایت «ایران کنسرت» فروخته می‌شود.
  • * علی عبدالمالکی
خواننده آلبوم «مخاطب خاص» روز 31 تیر در تهران روی صحنه می‌رود. «علی عبدالمالکی» جدیدترین کنسرتش را با منتخبی از آثار اولین آلبوم رسمی خود و تک‌آهنگ‌هایش روی صحنه سالن میلاد نمایشگاه می‌برد. فروش بلیت‌های این کنسرت از طریق سایت «ایران کنسرت» انجام می‌شود.
  • * حسین پرنیا و سروش مظفری
کنسرت «اهورایی» روز 31 تیر در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد. در این برنامه «حسین پرنیا» به عنوان آهنگساز و سرپرست گروه حضور دارد و «سروش معظمی» خواننده برنامه است. سایت «ایران کنسرت» فروشنده بلیت‌های این برنامه است.
  • * سینا حجازی
«سینا حجازی» که مدتی‌ است قطعه جدیدی در فضای مجازی منتشر نکرده روز اول مرداد کنسرتش را در سالن میلاد برگزار می‌کند. مهمترین نکته اخیر او پوستری است که برای آن طراحی کرده و در این پوستر سر سینا حجازی روی طرح کارتونی «شیرشاه» قرار گرفته است. البته او هنوز اعلام نکرده که این پوستر چه ارتباطی با محتوای کنسرت دارد. بلیت‌های کنسرت سینا حجازی را می‌توانید از سایت «ایران کنسرت» تهیه کنید.
  • * گروه نیستان
گروه موسیقی «نیستان» به آهنگسازی و سرپرستی «کوروش متین» یکی دیگر از اجراهای اولین روز دومین فصل تابستان را روی صحنه می‌برد. در این برنامه که در سالن «رودکی» برگزار خواهد شد «مصطفی حامدی» و «مهسا دامروی» به عنوان خواننده روی صحنه حضور دارند. برای تهیه بلیت‌های این برنامه می‌توانید به سایت «ایران کنسرت» مراجعه کنید.
  • * مازیار فلاحی
خواننده «قلب یخی» روز سوم مرداد پس از مدت‌ها با مخاطبانش دیدار می‌کند. «مازیار فلاحی» برای این اجرا گلچینی از آثار قدیمی و تک‌آهنگ‌های جدیدش نظیر «موج» را تدارک دیده و طی دو سانس آنها را اجرا می‌کند. بلیت‌های این برنامه از طریق سایت «ایران کنسرت» فروخته می‌شود.
  • * حسین صفامنش
«حسین صفامنش» روز سوم مرداد به همراه گروه «آرشاویر» در تالار وحدت اجرای برنامه دارد و «فرشاد رستمی» وظیفه سرپرستی گروه را بر عهده دارد. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت‌های این برنامه می‌توانند به سایت «ایران کنسرت» مراجعه نمایند.
  • * زانیار خسروی
«زانیار خسروی» که به تازگی دوران نسبتاً طولانی ممنوع‌الکاری را پشت‌سر گذاشته اردیبهشت‌ماه امسال در تهران روی صحنه رفت و از آن برنامه استقبال خوبی به عمل آمد. به همین دلیل قرار است که او روز چهارم مرداد مجدداً در سالن میلاد نمایشگاه و به مدت دو سانس برنامه داشته باشد. بلیت‌های این برنامه از طریق سایت «ایران کنسرت» فروخته می‌شود.
  • * محمد علیزاده
مرد پرفروش این روزهای موسیقی در ادامه روند تمدیدهای مکرر اجراهایش در روزهای 5 و 6 مرداد در سالن میلاد باز هم با مخاطبانش دیدار می‌کند. «محمد علیزاده» که به تازگی با اجرای تیتراژ سریال «برادر» صدایش را به گوش طیف گسترده‌ای از مخاطبان رسانده آلبوم جدیدش را هم در آستانه انتشار دارد. کنسرت تابستانی محمد علیزاده با همت شرکت «ایران گام» به مدیریت «صدرالدین حسین‌خانی» اجرا خواهد شد و بلیت‌هایش از طریق سایت «ایران کنسرت» به فروش می‌رسد.
  • * گروه راش
مخاطبان موسیقی لاتین می‌توانند ششم مردادماه در کنسرت گروه «راش» که قرار است شب موسیقی لاتین را روی صحنه ببرند حضور پیدا کنند. این برنامه در سالن فرهنگسرای «نیاوران» برگزار می‌شود و سایت «ایران کنسرت» فروشنده بلیت‌های آن است.
  • * کر فلوت تهران
کر فلوت تهران به رهبری «سعید تقدسی» و سرپرستی «فیروزه نوائی» طی روزهای 6 و 7 مرداد اجرای برنامه دارد. کنسرت این گروه در سالن رودکی برگزار می‌شود و فروش بلیت‌های آن هم از طریق سایت «ایران کنسرت» انجام می‌شود.
  • * ناصر وحدتی
«ناصر وحدتی» به همراه گروهش با اجرای موسیقی فولک طی روزهای 6 و 7 مرداد در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. سایت «ایران کنسرت» فروشنده بلیت‌های این برنامه است.
  • * محسن یگانه
«محسن یگانه» که چندی پیش به دلیل قطع همکاری با ارکستر قبلی خود خبرساز شد پس از هفت ماه طی روزهای یازده و دوازده مرداد در سالن میلاد تهران روی صحنه می‌رود. این اولین اجرای او به همراه ارکستر جدیدش در پایتخت محسوب می‌شود و باید دید بازخوردها نسبت به گروه جدید او چگونه خواهد بود. محسن یگانه بلیت‌های کنسرت آینده خود را از طریق سایت «ایران کنسرت» به مخاطبانش عرضه می‌کند.
  • * شهرداد روحانی
«شهرداد روحانی» پس از اجرا به همراه ارکستر سمفونیک تهران، قرار است کنسرت دیگری را در فرهنگسرای «نیاوران» برگزار کند که با عنوان اجرای کوارتت شهرداد روحانی معرفی می‌شود. پیانو، هارپ و سازهای ضربی آنسامبل این برنامه است. دوستداران این موزیسین می‌توانند برای تهیه بلیت این کنسرت که روز دوازده مرداد برگزار می‌شود به «ایران کنسرت» مراجعه نمایند.
  • * پیانو، ملودیکا و سازهای ضربی به همراه کر فیلارمونیک ایران
تالار وحدت تهران در روزهای 13 و 14 مرداد میزبان کنسرت پیانو، ملودیکا و سازهای ضربی است که در این برنامه کر فیلارمونیک ایران هم روی صحنه حضور دارد. «علیرضا شفقی‌نژاد» رهبر ارکستر در این برنامه است و «سامان احتشامی» هم یکی دیگر از هنرمندان حاضر در کنسرت است. سایت «ایران کنسرت» بلیت‌های این برنامه را به فروش می‌رساند.
  • * رسیتال ویولن و پیانو
نگار و نیکا افاضل روز 14 مرداد رسیتال ویولن و پیانو را در سالن رودکی روی صحنه می‌برند. این دو موزیسین قرار است در این کنسرت آثاری از بزرگان موسیقی جهان نظیر «باخ»، «برامس» و «شومان» را اجرا کنند.
  • * لیلی افشار
نام پرآوازه گیتار کلاسیک ایران جدیدترین رسیتال خود را در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌کند. «لیلی افشار» طی روزهای 15 و 16 مرداد در این سالن اجرای برنامه دارد و میزبان دوستداران این ساز زخمه‌ای خواهد بود. سایت «ایران کنسرت» فروشنده بلیت‌های این برنامه است.
  • * ناصر چشم‌آذر
خالق موسیقی «باران عشق» طی روزهای 18 و 19 مرداد جدیدترین کنسرتش را روی صحنه می‌برد. استاد «ناصر چشم‌آذر» طی این دو شب قصد دارد با ساخته‌های قدیمی و جدید خود با مخاطبانش خاطره‌بازی کند و این اجرای او پس از مدت‌ها برگزار می‌شود. دوستداران حضور در کنسرت این موزیسین می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت «ایران کنسرت» مراجعه نمایند.
  • * مهدی مدرس
«مهدی مدرس» پس از حدود یک سال در تهران روی صحنه می‌رود. این خواننده قرار است برای اولین‌بار کنسرت خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار کند و «ایمان عابد» تهیه‌کننده این برنامه است. بلیت‌های این برنامه از طریق سایت «ایران کنسرت» فروخته می‌شود.
  • * ایرج رحمانپور
کنسرت استاد «ایرج رحمانپور» و گروه «راهو» روز 20 مرداد در تالار وحدت پایتخت برگزار خواهد شد. در این برنامه به سرپرستی «احسان عبدی‌پور» منتخبی از قطعات موسیقی محلی اجرا می‌شود. سایت «ایران کنسرت» فروشنده بلیت‌های این برنامه است.
  • * مهدی یراحی
«مهدی یراحی» که این روزها با قطعه «نگو نگفتی» خبرساز شده روز 21 مرداد و طی دو سانس جدیدترین کنسرتش را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌کند. اجرای این خواننده در هفته اول ماه خرداد با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد و کنسرت مردادماه تمدید آن اجرا محسوب می‌شود. فروش بلیت‌های کنسرت مهدی یراحی از طریق سایت «ایران کنسرت» انجام می‌شود.
  • * فریدون آسرایی
این خواننده باسابقه موسیقی پاپ با تک قطعات جدیدش روی 22 مرداد کنسرتش برگزار می‌کند. «فریدون آسرایی» که گفته می‌شود این روزها کار بر روی آثار جدیدش را دنبال می‌کند قرار است در سالن میلاد به دیدار دوستداران خود برود. بلیت‌های این برنامه از طریق سایت «ایران کنسرت» فروخته می‌شود.
  • * سیامک آقایی و کامران منتظری
«سیامک آقایی» و «کامران منتظری» کنسرت «باز عشق» را روی صحنه تالار وحدت می‌برند. این برنامه شامل دونوازی سنتور و تمبک خواهد بود و سیامک آقایی آهنگساز قطعات است. بلیت‌های این کنسرت از طریق سایت «ایران کنسرت» به فروش می‌رسد.
  • * محسن شریفیان
«محسن شریفیان» که به زودی به اروپا سفر خواهد کرد در روزهای 27 و 28 مرداد به میزبانی تالار وحدت تهران با همراهی گروه «لیان» روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می‌توانند به سایت «ایران کنسرت» مراجعه نمایند.
  • * بابک جهانبخش
«بابک جهانبخش» که به تازگی قطعه «خواب» را منتشر کرده در روزهای 28 و 29 مرداد از مخاطبانش در سالن میلاد تهران پذیرایی می‌کند. او در این برنامه قطعات آلبوم جدیدش یعنی «حالم خوبه» را هم اجرا خواهد کرد و کنسرتش با همت شرکت «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت اجرای تهران بابک جهانبخش می‌توانند به سایت «اکسیر کنسرت» مراجعه کنند.
  • * سامان علی‌پور
«سامان علی‌پور» روز 28 مرداد با همراهی گروه «آوای پارسیان» کنسرتش را در سالن «رودکی» برگزار می‌کند. سایت «ایران کنسرت» فروشنده بلیت‌های این برنامه است.
  • * سیمین غانم
«سیمین غانم» روز 26 شهریور اجرای ویژه بانوان را در تالار وحدت تهران برگزار می‌کند و این هنرمند پیشکسوت رپرتواری شامل قطعات خاطره‌انگیزش را برای مخاطبان تدارک دیده است. بلیت‌های این برنامه از طریق سایت «ایران کنسرت» فروخته می‌شود.
 
*****
  • *اجراهای شهرستانها*
 
  • * سلمانشهر
طی روزهای 16 و 17 تیر جشن عید سعید فطر در متل «قو» سلمانشهر برگزار می‌شود و «فریدون آسرایی» خواننده این برنامه است. بهنام صفوی هم تور کنسرت‌های آلبوم معجزه را از 17 تیر و اجرا در سالن «الماس خاورمیانه» همین شهرستان آغاز خواهد کرد.
  • * ایلام
«مجید خراطها» روز 16 تیر قرار است که عید فطر را در سالن «قلاویزان» ایلام جشن بگیرد.
  • * خرم آباد
ایرج رحمانپور و گروه موسیقی راهو طی روزهای 16 و 18 تیر در سالن بانک صادرات شهر خرم‌آباد اجرای برنامه دارند. این سالن در روز 25 تیر هم میزبان کنسرت «حمید عسکری» است. خواننده‌ای که تور تابستانی آلبوم «دیوونه‌وار» را از این شهر آغاز خواهد کرد.
  • * کرمانشاه
«سامان جلیلی» روز 17 تیر در تالار «انتظار» کرمانشاه روی صحنه می‌رود. همین سالن در روز اول مرداد هم میزبان اجرای زنده «علیرضا قربانی» و گروهش است. گروه آرشاویر هم روز 31 تیر در این سالن اجرای برنامه دارد.
  • * چالوس
محسن یگانه روز 17 تیر در سالن سینما «جهان‌نما» شهرستان چالوس اجرای برنامه دارد و این اولین رونمایی او از ارکستر جدیدش خواهد بود.
  • * رامسر
سالن تله‌کابین «رامسر» در روز 16 تیر میزبان کنسرت «بابک جهانبخش» و گروهش است که بلیت‌های این برنامه از طریق سایت «اکسیر کنسرت» به فروش می‌رسد. امید حاجیلی هم یک روز بعد در همین سالن روی صحنه خواهد رفت.
  • * مهاباد
«مهدی احمدوند» در ادامه تور اجراهای خود در سال جاری روز 19 تیر در تالار وحدت شهرستان «مهاباد» روی صحنه خواهد رفت.
  • * ارومیه
«شهرام شکوهی» 21 تیرماه مهمان مردم شمال غرب ایران است و کنسرت خود را در تالار «ارومیه» شهرستان ارومیه برگزار می‌کند.
  • * کرمان
خواننده آلبوم «از تنهایی گریه مکن» 24 تیر به قلب کویر ایران سفر می‌کند. «سالار عقیلی» در این روز پذیرای مردم کرمان در سالن «فجر» این شهر خواهد بود.
  • * گرگان
گروه «چارتار» روز 31 تیرماه در تالار «فخرالدین اسعد گرگانی» شهر گرگان روی صحنه می‌رود و منتخبی از قطعات قدیمی و جدیدش را برای مردم استان «گلستان» اجرا می‌کند.
  • * آمل
«علی زندوکیلی» روز دوم مرداد در سالن «اریکه آریایی» شهرستان آمل اجرای برنامه دارد.
  • * رشت
گروه «پالت» در ادامه تور کنسرت‌هایش هفتم مرداد مهمان مردم شهر رشت می‌شود و در سالن «مجلل» برنامه‌اش را اجرا می‌کند.
  • * نارنجستان
طی روزهای 16 و 17 و 18 و 24 تیر در هتل نارنجستان نور جشنواره تابستانی برگزار می‌شود و به ترتیب امید حاجیلی، روزبه نعمت‌اللهی، مجید خراطها و مهدی مقدم در این جشنواره اجرای برنامه دارند.
 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تیر 1395 - 13:20

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 تیر 1395 - 13:35

فقط کنسرت 1410 متفاوت ترین کنسرت دنیاااااااااااااا

سه شنبه 15 تیر 1395 - 15:59

همه اجرای زنده دارن حتی خانمها. بجز امین حبیبی. واقعا چرا؟

سه شنبه 22 تیر 1395 - 12:38
سالار

خب معلومه دیگه اجرای زنده نمیتونه بکنه بادستگاه و این چیزا میخونه

217.218.230.42
سه شنبه 15 تیر 1395 - 16:12

برای اولین بار کنسرت مجید یحیایی !

سه شنبه 15 تیر 1395 - 16:14

باسلام و خسته نباشید.
چرا تو همه استانها همیشه کنسرت هست همه خواننده ها میرن اما تا حالا یک بار هم هیچ خواننده ای استان کهگیلویه و بویراحمد نیومدن و نمیان شما میدونید چرا؟

سه شنبه 15 تیر 1395 - 16:25

31 تیر منتظر کنسرت پر انرژی از علی عبدالمالکی هستم..........
چـــــــــــــــــــــه شود این کنسرت!!
درضمن سایت موسیقی ما علی عبدالمالکی در شهر سرعین از 16 تیر تا 24 تیر ماه در 9 سانس هر شب ساعت 22 کنسرت داره. لطفا اینم در مطالب این پست درج کنید.
با تشکر

سه شنبه 15 تیر 1395 - 19:07

موسیقی ما لطفا
کنسرت میثم ابراهیمی 15 مرداد سالن میلاد نمایشگاه بین المللی رو هم اضافه کن

چهارشنبه 16 تیر 1395 - 04:08

خداروشکر شما اسم مجید خراطهارو تو سایت اوردین.این بارم میتونستید اسمشو نیاریدا.واقعا نمیفهمم چرا هیچ مطلب اختصاصی واس مجیدخراطها نمزنین

جمعه 18 تیر 1395 - 00:15

منتظر کنسرت سوم مرداد مازیار فلاحی هستیم.مثل همیشه عاشقانه ای دیگر...

شنبه 19 تیر 1395 - 15:25

فقط کنسرت 23 تیر مجید یحیایی میترکونیم....

پنجشنبه 7 مرداد 1395 - 17:39

فقط کنسرت محسن یگانه عزیز اونم سالن میلاد عالیه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سه، دو، یک ؛ کنسرت | موسیقی ما