برنامه یاد بعضی نفرات
 
مقصد سفر شما کدام شهر است؟ کنسرت خود را انتخاب کنید و بعد حرکت کنید!
نوروز امسال؛ پرکنسرت‌تر از هر سال!
موسیقی ما – در طول ایام نوروز 96 کنسرت‌های متعددی در شهرهای توریستی کشور برگزار خواهد شد و خواننده‌های مطرح پاپ سال جدید را در کنار دوستدارانشان در شمال و جنوب ایران و پایتخت جشن می‌گیرند. یکی از نکات جالب توجه کنسرت‌های نوروزی امسال برگزاری دهها اجرای زنده مختلف در قالب جشنواره‌های نوروزی در شمال ایران است. این برنامه‌ها در شهرهایی نزدیک به هم برگزار می‌شود و برخی خواننده‌ها هر شب در یک شهر اجرا خواهند داشت. به این ترتیب قطعاً تمامی جشنواره‌های نوروزی کنسرت‌ها در شمال کشور با موفقیت همراه نخواهد بود و برنامه فشرده آنها روی کیفیت اجرای خواننده‌ها هم تأثیر خواهد گذاشت. اما به هرحال ما برای اولین روز نوروز مخاطبان موسیقی یک منو از کنسرت‌ها و جشنواره‌های نوروزی اجراهای زنده در شهرهای مختلف ایران تهیه کردیم تا اگر قصد سفر دارید با کنسرت‌هایی که در مقصد شما برگزار می‌شود آشنا شوید. این گزارش را در ادامه می‌خوانید:

*تهران خلوت اما موزیکال
دو سه سالی است که بر خلاف گذشته تهران هم در ایام نوروز پذیرای کنسرت‌های موسیقی است. امسال شلوغ‌ترین نوروز پایتخت از لحاظ تعداد کنسرت است چون در قالب جشنواره نوروزی برج میلاد چند خواننده و گروه مطرح با مخاطبان تهرانی خود دیدار می‌کنند. فرزاد فرزین روز دوم، گروه رستاک سوم و نهم، گروه پالت چهارم و پانزدهم، مازیار فلاحی پنجم، محسن یگانه ششم الی هشتم و رضا صادقی دهم فرودین در برج میلاد روی صحنه می‌روند. سالن برج آزادی هم پذیرای گروه‌های موسیقی تلفیقی است. گروه داماهی 6 فروردین و گروه بمرانی 9 و 10 فروردین در این سالن برنامه نوروزی خود را برگزار می‌کنند.

*ترافیک کنسرت‌ها در کیش
محمد علیزاده اولین کنسرت سال 96 جزیره را در ساعت 1 بامداد اول فروردین برگزار می‌کند. میثم ابراهیمی سوم، اشوان پنجم، مازیار فلاحی هفتم سایر هنرمندانی هستند که همانند علیزاده در تالار شهر روی صحنه می‌روند.
حسن ریوندی از یک تا پنج، سیروان خسروی یک و دو، فرزاد فرزین سه و هشت، عماد طالب‌زاده چهار، گروه رستاک شش و کاکوبند هفت فروردین در جزیره کیش برنامه دارند. اجراهای این گروه‌ها و هنرمندان در آمفی تئاتر ساحلی جزیره کیش برگزار می‌شود. همچنین «فریان» هم هر شب در این مجموعه اجرا خواهد داشت.

*جشنواره جزیره قشم
سالن نمایشگاه بین‌المللی جزیره قشم به مدت هفت شب از هفت گروه و خواننده مختلف میزبانی می‌کند. محسن یگانه سوم، گروه سون چهارم، احسان خواجه‌امیری پنجم، رضا صادقی ششم، امید حاجیلی هفتم، گروه کاکوبند هشتم، بابک جهانبخش نهم و اشوان دهم فروردین در این جزیره برنامه دارند.

*جشنواره نوروزی رامسر
این جشنواره به مدت ده شب در سالن تله‌کابین شهر رامسر برگزار می‌شود. محسن یگانه روز اول فروردین، اشوان دوم فروردین، حامد همایون چهارم فروردین، حامد آهنگی از 5 تا 7 فروردین، مهدی یراحی 6 فروردین، محمد علیزاده 7 فروردین، سیروان خسروی 8 فروردین، احسان خواجه‌امیری 9 فروردین و امید حاجیلی 10 فروردین اجراهای خود را در این مجموعه روی صحنه می‌برند.  کنسرت محمدرضا گلزار و بابک جهانبخش هم سوم و پنجم فروردین در همین سالن تله‌کابین برگزار می‌شود. ناصر وحدتی هم هشت فروردین در سالن هتل بزرگ رامسر اجرای زنده دارد.

*جشنواره نوروزی انزلی
سالن همایش‌های شهرستان بندر انزلی به مدت سه شب‌ پذیرای خواننده‌های پاپ خواهد بود. سیروان خسروی، محمد علیزاده و حامد همایون به ترتیب از 4 تا 6 فروردین مهمان مردم و مسافران نوروزی این شهر هستند.

*جشنواره نوروزی چالوس
سیروان خسروی، احسان‌ خواجه‌امیری و محمد علیزاده سه خواننده‌ای هستند که طی روزهای 6 تا 8 فروردین در قالب جشنواره نوروزی شهر چالوس و به میزبانی سالن سینما جهان نما برنامه‌های خود را برگزار می‌کنند.

*جشنواره نوروزی رشت
ناصر وحدتی و گروهش در روزهای 5 و 9 فروردین کنسرت‌هایی به میزبانی مجتمع خاتم  الانبیا(ص) شهر رشت برگزار می‌کند. عماد طالب‌زاده هم روز هفتم فروردین در تالار مجلل مرکز استان گیلان اجرای برنامه دارد. بابک جهانبخش هم یکی دیگر از خوانندگانی است که هفتم فروردین در تالار گلستان رشت روی صحنه می‌رود.

*جشنواره نوروزی محمودآباد
عماد طالب‌زاده دوم فروردین و امید حاجیلی پنجم فروردین در سالن همایش خانه دریا کنسرتشان را روی صحنه می‌برند. گروه کاکوبند و اشوان هم چهارم و نهم فروردین در همین سالن با دوستداران خود دیدار می‌کنند.

*جشنواره نوروزی ساری
کنسرت‌های عماد طالب‌زاده و سیروان خسروی، سوم و پنجم فروردین در سالن سینما سپهر شهر ساری برگزار خواهد شد. امید حاجیلی هم نهم فروردین با کارهای ریتمیکش در سالن هلال احمر مرکز استان مازندران روی صحنه می‌رود.

*جشنواره نوروزی متل قو
متل قو یکی دیگر از مقصدهای پرتعداد خوانندگان پاپ در ایام نوروز است. حامد همایون و اشوان روزهای دوم و سوم فروردین در سالن الماس اجرای زنده دارند. سالن آزادگان در روزهای ششم و هشتم فروردین به کنسرت‌های محمد علیزاده و احسان خواجه‌امیری اختصاص دارد. سیروان خسروی و محسن یگانه هم به ترتیب طی روزهای نهم و دهم فروردین در سالن الماس روی صحنه می‌روند.

*جشنواره نوروزی کلاردشت
فعال‌ترین خواننده نوروز 96 یعنی حامد همایون سوم فروردین در سالن بعثت کلاردشت قطعات آلبوم «دوباره عشق» و سایر آثارش را برای علاقه‌مندانش اجرا می‌کند. استاد شهرام ناظری و حافظ ناظری هم روز 5 فروردین در همین سالن برنامه دارند و آخرین کنسرت جشنواره کلاردشت هم به برنامه میثم ابراهیمی در تاریخ 7 فروردین اختصاص دارد.

*جشنواره نوروزی نارنجستان
مجتمع نم در منطقه نارنجستان شهرستان نور طی روزهای اول و سوم و چهارم فروردین محل برگزاری کنسرت‌های حامد همایون، کاکوبند و امید حاجیلی است. از روز 6 تا 10 فروردین هم به ترتیب امیر تاجیک، اشوان، محمد علیزاده، گروه سون و سیروان خسروی در این سالن برنامه دارند.

*جشنواره نوروزی آبادان
مردم خونگرم آبادان امسال در سالن سینما نفت به همراه مسافران نوروزی به تماشای کنسرت‌های چهره‌های مطرح پاپ می‌نشینند. از دوم تا هفتم فروردین به ترتیب رضا صادقی، مهدی یراحی، حمید عسکری، علی لهراسبی، فرزاد فرزین و گروه سون در این سالن برنامه دارند.

*سایر برنامه‌ها
عماد طالب‌زاده یک بار دیگر در محمودآباد کنسرت خواهد داشت و این بار قرار است شش فروردین در سالن دنیز این شهر روی صحنه برود. ناصر وحدتی و گروهش طی روزهای سوم و چهارم فروردین در تنکابن و فومن اجرای برنامه خواهد داشت و هفتم فروردین هم برنامه‌اش را در رودسر برگزار می‌کند. حمید عسکری هم روز هشت فروردین کنسرتی را در سالن نمایشگاه بین‌المللی قزوین روی صحنه می‌برد. حامد همایون هم هفتم فروردین و طی دو سانس در سالن شهید آوینی بندرعباس اجرای زنده دارد. محمدرضا گلزار هم اجرای زمستانی‌اش در بندرعباس تمدید شده و دهم فروردین دوباره به دیدار طرفدارانش در سالن آوینی این شهر می‌رود.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 فروردین 1396 - 03:38

دیدگاه‌ها

شنبه 5 فروردین 1396 - 18:07

با محسن یگانه مشکلی دارید؟؟؟
برا چی آهنگ جدید محسن یگانه رو نگذاشتید؟؟
پا به پای تو مجوز هم داره با این حال اصن پست نزدید...
نمیدونم چی بگم
والله

فقط پا به پای تو غم و دادم رفت

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:50

فقط سلطان خواجه اميرى

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:50

ما ترجیح میدیم که همین مشهد بمونیم فقط سختی کار اینه که بین این همه کنسرتی که مشهد هست کدومو انتخاب کنیم

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:50

رشت پر کنسرت ترین شهر ایران

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:50

فقط محمد علیزاده ❤️❤️❤️❤️

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:50

عشقم فقط میثم ابراهیمی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:50

بابک جهانبخش

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:50

ساری..استراحتگاه ساحلی(پادگان) شهید صیاد شیرازی نیرو زمینی ارتش

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:50

رضاصادقي فقط

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:50

EHsan khaje amiriye jn??❤

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:50

فقط محمد علیزاده❤❤

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:50

بلیطهای کنسرت به این گرونی دلتون خوشه ها

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:50

حامی کنسرت نداره؟

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:50

مازیار فلاحی

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:50

خوشحال میشم به پیجم سر بزنید

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:50

جايي نميريم اصفهانيم كه اونم خبري نيست

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:50

محسن یگانه

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:50

اميرتاجيك ❤

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:50

محمد علیزاده

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 11:50

Meysam ebrahimi

دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:18

سلام....واقعا براتون متاسفم....چرا اهنگ جدید نابغه رو نذاشتید رو سایت؟؟؟؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نوروز امسال؛ پرکنسرت‌تر از هر سال! | موسیقی ما