برنامه یاد بعضی نفرات
 
پیش از مسافرت به هر شهر ایران کنسرت مورد علاقه خود را از طریق این گزارش انتخاب کنید
یک منوی پرهیجان از کنسرت‌های نوروزی خوانندگان پاپ
موسیقی ما – همه ساله با آغاز ایام نوروز اغلب مردم بار سفر می‌بندند و عازم شهرهای مختلف ایران می‌شوند. در این بین سهم استان‌های شمالی و جنوبی ایران در جذب مخاطب بیشتر از نقاط دیگر کشور است. به همین دلیل تهیه‌کنندگان موسیقی به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنند که اجراهای نوروزی خوانندگان هم بیشتر در این نواحی متمرکز باشد. معمولا هم این کنسرت‌ها با استقبال خوب مخاطبان مواجه می‌شود و جمع زیادی هر شب در عید نوروز به سالن‌های کنسرت شمال و جنوب ایران می‌روند. البته امسال یک سنت‌شکنی هم انجام شده و برای اولین‌بار قرار است که در روزهای تعطیلات نوروز چند کنسرت هم در پایتخت برگزار شود. اگر عازم سفر هستید و می‌خواهید علاوه بر سیاحت‌های و تفریح ساعاتی را هم با اجرای خواننده محبوب خود بگذرانید حتما این گزارش سایت «موسیقی ما» از کنسرت‌های نوروزی را بخوانید.
*نور و نارنجستان
امسال هم بازار کنسرت‌های پاپ در هتل «نارنجستان» شهر «نور» داغ است. این شهر ساحلی طی سال‌های گذشته یکی از مقاصد اصلی مسافران نوروزی بوده و امسال هم با توجه به اتمام ایام فاطمیه احتمالا شاهد حضور پررنگ‌تر مردم در این منطقه باشیم. کنسرت‌های نارنجستان از روز ششم فروردین آغاز می‌شود و تا دوازدهمین روز تعطیلات ادامه دارد. «بنیامین بهادری»، «سیروان خسروی»، «احسان خواجه‌امیری»، «مازیار فلاحی»، «محمد علیزاده»، گروه «سون» و «بابک جهانبخش» به ترتیب در طول هفت روز این جشنواره روی صحنه می‌روند. فروش بلیت‌های کنسرت بابک جهانبخش از طریق سایت «اکسیر کنسرت» انجام خواهد شد فروش سایر بلیت‌های این برنامه‌ها از طریق سایت «ایران کنسرت» به فروش می‌رسد.
*از جاده چالوس به کنسرت‌های چالوس
شهر «چالوس» همیشه با جاده جذابش خاطره‌ساز بوده اما ظاهرا قرار است که امسال کنسرت‌هایش هم برای مخاطبان و علاقه‌مندان نوستالژی شود. احسان خواجه‌امیری اولین خواننده‌ای است که روز پنج فروردین در سینما «جهان نما»ی این شهر روی صحنه می‌رود. سیروان خسروی و محمد علیزاده هم به ترتیب در روزهای شش و نه فروردین مهمان مردم و مسافران چالوس می‌شوند. بلیت‌های این برنامه ‌ها به تهیه کنندگی شاهین ترابی از طریق سایت «ایران کنسرت» به فروش می‌رسد.
*منطقه آزاد انزلی
محمد علیزاده که پرکارترین خواننده نوروز امسال است روز هفت فروردین در مرکز همایش‌های بین‌المللی واقع در منطقه آزاد انزلی روی صحنه می‌رود. «علی عبدالمالکی» هم روز نهم فروردین در همین سالن برنامه خود را اجرا خواهد کرد. دهم فروردین هم نوبت به برگزاری کنسرت احسان خواجه‌امیری در این سالن می‌شود. نکته حائز اهمیت برگزاری کنسرت‌های منطقه آزاد انزلی در دو سانس است. بلیت‌های این برنامه‌ها از طریق سایت «ایران کنسرت» به فروش می‌رسد.
*شهر باران
مرکز استان گیلان و شهرستان «رشت» در تاریخ هشت فروردین و طی دو سانس از محمد علیزاده پذیرایی می‌کند. این خواننده طی دو سانس در تالار «مجلل» شهر رشت روی صحنه می‌رود. «امید حاجیلی» هم دومین خواننده‌ای است که روز ده فروردین در شهر بارانی و سرسبز رشت کنسرتش را برگزار می‌کند. سالن «گلستان» و تاریخ دهم فروردین به عنوان زمان برگزاری برنامه این خواننده مقرر شده است. بلیت‌های این برنامه‌ها از طریق سایت «ایران کنسرت» به فروش می‌رسد.
*سلمانشهر
شهرستان «سلمانشهر» هم در استان مازندران هم امسال میزبان دوستداران موسیقی پاپ خواهد بود. سالن «آزادگان» این شهر در تاریخ پنج فروردین میزبان محمد علیزاده است و بنیامین بهادری هم هفت فروردین اجرای خود را در این سالن روی صحنه می‌برد. بلیت‌های این کنسرت‌ها از طریق سایت «ایران اجرا» به فروش می‌رسد.
*ساری
خواننده آلبوم «دلت با منه» و بازیگر فیلم «سلام بمبئی» باز هم در لیست کنسرت‌های شهر ساری قرار دارند. با این تفاوت که بنیامین روز ده فروردین و محمد علیزاده هم در تاریخ دوازده فروردین در سالن «سید رسول حسینی» روی صحنه می‌روند. بلیت‌های این برنامه‌ها هم از طریق سایت «ایران اجرا» به فروش می‌رسد.
*رامسر
سالن «تله کابین» شهرستان «رامسر» روز پنج فروردین میعادگاه «مهدی احمدوند» و دوستدارانش خواهد بود. «بابک جهانبخش» هم روز یازده فروردین به همین سالن می‌آید و منتخبی از قطعات جدید و خاطره‌انگیزش را اجرا می‌کند. فروش بلیت‌های کنسرت بابک جهانبخش از طریق سایت «اکسیر کنسرت» انجام خواهد شد.
*آمل
«حامد محضرنیا» که چندی پیش نسخه جدید قطعه «ممنونم» با تنظیم «کوشان حداد» را منتشر کرد روز یازده فروردین در شهرستان «آمل» کنسرتی را برگزار خواهد کرد. برنامه او در سالن «ولی عصر»(عج) این شهر روی صحنه می‌رود. بلیت‌های این برنامه از طریق سایت «ایران کنسرت» به فروش می‌رسد.
*جنوب، سواحل خلیج فارس و دیگر هیچ !
از شمال به جنوب کشور می‌آییم و درست است که کنسرت‌های جنوب چندان شلوغ نیست اما به هرحال طرفداران خاص خودش را دارد. اجراهای جنوب ایران از روز اول فروردین و با جشنواره نوروزی منطقه آزاد «اروند» آغاز می‌شود. «مهدی یراحی» که متولد استان خوزستان هم هست این جشنواره را در روز یک فروردین با قطعات آلبوم «مثل مجسمه» و کارهای خاطره‌انگیزش افتتاح می‌کند و در سالن نمایشگاه بین‌المللی برنامه‌اش را روی استیج می‌برد. فرزاد فرزین و بنیامین بهادری در روزهای دوم و پنجم فروردین در قالب جشنواره نوروزی اروند برنامه خود را اجرا می‌کنند. در روزهای ششم و هفتم فروردین هم نوبت به کنسرت‌های مهدی احمدوند و «حمید عسکری» می‌رسد. بلیت‌های این جشنواره از طریق سایت «اروند رسانه» به فروش می‌رسد.
*جزیره کیش
تالار شهر جزیره کیش همانند سال‌های گذشته پذیرای آن دسته از مسافران نوروزی خواهد بود که علاقه‌مند موسیقی و شب زنده‌دار هستند. فرزاد فرزین، احسان خواجه‌امیری، سیروان خسروی، بابک جهانبخش و گروه سون به ترتیب در روزهای اول، سوم، چهارم، پنجم و ششم فروردین در این سالن برنامه خود را اجرا می‌کنند. البته احتمالا تا پایان ایام تعطیلات چند برنامه دیگر هم برای این سالن قطعی شود.
*بندرعباس
«هتل هرمز» در بندرعباس هم یکی دیگر از محل‌های برگزاری کنسرت‌های نوروزی است. سیروان خسروی روز دوم فروردین پس از مدت‌ها در این هتل پنج ستاره برنامه خود را اجرا می‌کند. در روز هفت فروردین هم نوبت به گروه «سون» می‌رسد تا با مخاطبان خود در این منطقه دیدار داشته باشند.
*پایتخت
برگزاری کنسرت موسیقی در روزهای نوروزی تهران یک ریسک بزرگ است. زیرا اغلب پایتخت‌نشینان از هفته پایانی اسفند مسافرت‌های خود را آغاز می‌کنند و تقریبا شهر در طول نوروز خلوت می‌شود. اما به هرحال امسال برج میلاد تهران یکی از بخش‌های جشنواره نوروزی خود را به اجرای زنده موسیقی اختصاص داده است. این اجراها از روز چهارم فروردین و با برگزاری کنسرت گروه «چارتار» آغاز می‌شود. پنجم فروردین سالن مرکز همایش‌های برج میلاد در اختیار گروه «پالت» و طرفدارانش خواهد بود. روزهای هشتم و نهم فروردین هم به ترتیب شاهد برگزاری اجراهای مازیار فلاحی و گروه «دنگ شو» در این سالن خواهیم بود.
 
 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 فروردین 1395 - 14:03

دیدگاه‌ها

یکشنبه 1 فروردین 1395 - 13:50

Farzad farzin eshgheee

یکشنبه 1 فروردین 1395 - 14:42

پس بقیه شهرا چی شد

یکشنبه 1 فروردین 1395 - 14:58

امیدوارم علی عبدالمالکی در مازندران هم کنسرت بذاره...

یکشنبه 1 فروردین 1395 - 18:45

فقط فرزاد فرزین

چهارشنبه 4 فروردین 1395 - 13:10

هشت فروردین، رامسر، کنسرت علی اصحابی
تهیه بلیط از سایت ایران کنسرت

دوشنبه 16 فروردین 1395 - 10:19

چسبیددددددددددد نوروز امسال... محمدجان سلامت باشی...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود یک منوی پرهیجان از کنسرت‌های نوروزی خوانندگان پاپ | موسیقی ما