برنامه یاد بعضی نفرات
 
توضیحات معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد
دلیل اصلی لغو کنسرت «مازیار فلاحی» در یزد چه بود؟
موسیقی ما - معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در تشریح دلایل لغو کنسرت مازیار فلاحی در این شهر توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش «موسیقی ما»، برگزاری کنسرت مازیار فلاحی در یزد که پیش از این از اول و دوم خرداد به روز پنجم و ششم خرداد (چهارشنبه و پنجشنبه) موکول شده بود بار دیگر به تعویق افتاد تا معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد درباره دلایل اصلی این اتفاق توضیحاتی را ارائه دهد.

سیدخلف حوتی‌نژاد (معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد) صبح امروز در توضیح دلایل لغو کنسرت مازیار فلاحی در این شهر، علت تعویق این کنسرت را همزمانی اجرای آن با آیین تشییع پیکر یکی از شهیدان مدافع حرم و اجلاس جهان اسلام در یزد عنوان کرد.

«سیدخلف حوتی نژاد» بدون اعلام زمان جدید برای اجرای این کنسرت افزود: «این زمان پس از هماهنگی با خواننده (مازیار فلاحی) اعلام خواهد شد.»

پس از بروز حواشی و شایعه‌هایی مبنی بر ارتباط برگزاری این کنسرت در روزهای اول و دوم خرداد با سالروز دوم خرداد 1376 و جشن اصلاح طلبان، شماری از فعالان سیاسی و ائمه جمعه مناطق مختلف استان یزد بطور مستقیم و غیرمستقیم نسبت به این موضوع، موضع‌گیری کرده بودند.

برخی رسانه‌ها تجمع تعدادی موتورسوار با حالتی تهدیدآمیز در فرودگاه را دلیل بازگشت مازیار فلاحی به تهران و لغو این کنسرت دانسته‌اند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 14:58

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دلیل اصلی لغو کنسرت «مازیار فلاحی» در یزد چه بود؟ | موسیقی ما