برنامه یاد بعضی نفرات
 
نگاهی به واکنش‌های اهالی موسیقی به خبر درگذشت مهرداد اولادی در فضای مجازی
24 ابدی «مهرداد اولادی» را با خودش به آسمان‌ها برد
موسیقی ما – در ابتدا شبیه به شایعه بود. شبیه به همه شایعاتی که هر روز در فضای مجازی منتشر و ساعاتی بعد هم تکذیب می‌شود. مردم صفحات مختلف را زیر و رو می‌کردند تا تکذیبیه این خبر را پیدا کنند اما در عین ناباوری این خبر صحت داشت. هیچکس هنوز نمی‌داند که چه اتفاقی رخ داد اما هم تیمی سابق «هادی نوروزی» که دقیقا هم‌سن و هم‌پست او بود دارفانی را وداع گفت تا پیراهن سیاه همچنان بر تن باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران بماند.
«مهرداد اولادی» در حالی ظهر روز 31 فروردین از این دنیا پر کشید که کمتر از 20 ساعت قبلش در صفحات مجازی خود پست گذاشته بود. چند روز قبل با تیم «ملوان بندر انزلی» در لیگ برتر به میدان رفته بود. خبر درگذشت ناگهانی بازیکن سابق باشگاه‌های «پرسپولیس تهران»، «ملوان بندر انزلی» و «استقلال تهران» خیلی‌ها از جمله جامعه موسیقی را حیرت‌زده کرد. خصوصا که رابطه مهرداد اولادی با موسیقی و موزیسین‌ها خوب بود و با چند چهره این هنر ارتباط دوستی هم داشت.
در گزارش پیش‌رو نگاهی انداخته‌ایم به همه واکنش‌های اهالی موسیقی که از اولین دقایق اعلام خبر درگذشت مهرداد اولادی در صفحات شخصی خود منتشر کردند:

«شیث رضایی» که اخیرا فعالیت خود در عرصه خوانندگی را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند درباره هم‌تیمی سابق خود نوشت: «تسلیت به همه هوادارا. سلام منو به هادی برسون رفیق.»

«یاحا کاشانی» گفت: «در کمال ناباوری و تأسف و تأثر درگذشت مهرداد اولادی عزیز رو به خانواده داغدار ایشون و جامعه ورزشی تسلیت عرض می‌کنم. لطفا جهت شادی مهرداد عزیز یه فاتحه قرائت کنید.»

«یاس» متن کوتاهی در پایین عکس مهرداد اولادی نوشت و ناراحتی خود را اینگونه ابراز کرد: «باورکردنی نیست. مهرداد فوت کرد.»

«شهرام میرجلالی» گفت: «خداحافظ مهرداد دوست‌داشتنی. پشتکای نصفه و نیمه‌ات بعد گل...ضربه‌ چیپ فوق‌العاده‌ات تو اون دربی...دریبلا و زحمت کشیدنت تو زمین فوتبال همیشه یادمون می‌مونه... خداحافظ مهرداد اولادی تا ابد پرسپولیسی.»

«اشکان خطیبی» در صفحه خود این متن را به اشتراک گذاشت: «مهرداد اولادی بازیکن جوان و با استعداد فوتبال به دلیل ایست قلبی فوت کرد. روحش شاد.»

«اشکان خشایی» عکس جاودانه لحظه تعویض زنده‌یاد هادی نوروزی و مهرداد اولادی را منتشر کرد و درباره آن گفت: «مهرداد اولادی هم رفت. خدا بیامرزتش.»

«پویا بیاتی» در صفحه خود نوشت: «و مرگ همین نزدیکی‌هاست. باورکردنی نیست اما مهرداد اولادی درگذشت. تسلیت به خانواده داغدارش، قائمشهری‌های عزیز و همه مردم ایران.»

«مهدی کرد» گفت:«امروز از شنیدن خبر درگذشت مهرداد اولادی باز هم شوکه شدم. تسلیت به خانواده مرحوم و جامعه ایرانی.»

«مریم حیدرزاده» برای بیان تسلیت و ناراحتی خود این جملات را انتخاب کرد: «غم همیشه در همین حوالیست. مهرداد اولادی، مهاجم سابق پرسپولیس که خاطره گلش در دربی فراموش نشدنی ست، بی‌مهری‌های زمین را تاب نیاورد و آسمان را ترجیح داد. 24 ابدی امشب میزبان پرنده‌ی سرخی دیگر است. روحش قرین آرامش و جاودانگی.»

«حامد برادران» گفت: «متاسفانه مهرداد اولادی از دنیا رفت...واقعاً باورنکردنی...آدم از فردای خودش خبر نداره...حالا هی جنگ و دعوا و نامردی و...»

«مصطفی پاشایی» در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «درگذشت مهرداد اولادی رو به خانواده محترم ایشان و جامعه ورزش کشور تسلیت عرض می‌کنم.»

«مازیار فلاحی» که یکی از طرفداران پرسپولیس است گفت: «حرفی نیست...یادش گرامی.»

«نیما علامه» عکسی از مهرداد اولادی با پیراهن باشگاه استقلال را به منتشر کرد و نوشت: «تسلیت...مهرداد اولادی درگذشت.»

«سیروان خسروی» عکس یادگاری خود و مرحوم اولادی را در صفحه اینستاگرامش قرار داد و در توضیح آن نوشت: «خداحافظ پسر دوست‌ داشتنی.»

«حسین استیری» گفت: «باورکردنی نیست تیتر ورزش3 مهرداد اولادی درگذشت... باورم نمیشه هنوز غم نوروزی داغه حالا هم مهرداد...روحت شاد.»

«پژمان جمشیدی»، یکی دیگر از هم‌تیمی‌های مرحوم اولادی که وارد عرصه موسیقی شده، درباره این دوست قدیمی خود گفت: «باورم نمیشه. خداحافظ پسر شیطون و قدرتمند و دوست داشتنی. یادت به خیر. تورو خدا درس بگیریم و با هم مهربون باشیم. زندگی به همین بی‌اعتباریه.»

«علی لهراسبی» عکس زنده‌یاد اولادی با پیراهن شماره 77 باشگاه استقلال تهران را در صفحه خود قرار داد و این توضیح را در ادامه آن عنوان کرد: «مهرداد رفت...واقعا باورکردنی نیست. تسلیت به خانواده محترم او و همه مردم ایران.»

«آرمین زارعی» عکس پیراهن شماره ده این بازیکن فقید در تیم ملی فوتبال ایران را انتخاب کرده بود و درباره آن نوشت: «تسلیت عرض می‌کنم به جامعه ورزشی و خانواده محترم مهرداد اولادی. بنده حقیر را در غم خود شریک بدانید.»

«شهاب رمضان» گفت: «تسلیت. باورش سخته و اینکه آدم از فردای خودش خبر نداره چه اتفاقی قراره بیوفته. خدا رحمتش کنه.»

«بابک زرین» به سراغ عکس مهرداد اولادی با پیراهن باشگاه ملوان بندر انزلی رفته بود و درباره آن نوشت: «لعنت به این زندگی...مهرداد عزیز هم از بین ما رفت...روحت شاد مهرداد. واقعا شوک برانگیز بود. واقعا نمیدونم چی بگم. آخه زندگی چرا اینجوری شده؟؟؟»

«زانیار خسروی» عکس سه نفر خودش به همراه مرحوم اولادی و «بهداد سلیمی» را منتشر کرد و گفت: «دلم واست تنگ میشه پسر با معرفت.»

«یاسر داودیان» گفت: «روحت شاد همشهری...»

«محسن یگانه» در صفحه اینستاگرامش نوشت: «هیچی نمیشه گفت. روحت شاد...»

«حامد همایون» نوشت: «دیر و زود دارد اما سوخت و سوز هرگز...تسلیت به جامعه ورزش.»

«محسن یاحقی» گفت: «چی میشه گفت... خداحافظ. روحت شاد.»

«محمد علیزاده» در توضیح عکس سیاه و سفیدی از مهاجم فقید پرسپولیس نوشت: «مهرداد عزیزم باورم نمیشه که دیگه نیستی و حیف و صد حیف برای نبودنت. در آغوش خدا آروم بخوابی عزیزم. تسلیت به خانواده محترم مهرداد اولادی و جامعه ورزشی و فوتبالی وطنم ایران.»

«سیاوش خواهانی» گفت: «باز هم فاجعه باز هم تسلیت. هافبک تهاجمی تیم استقلال در لیگ دوازدهم که به همراه این تیم به قهرمانی رسید و همینطور بازیکن سال‌های نه چندان دور تیم پرسپولیس هم بود و همراه این تیم قهرمانی را تجربه کرد صبح امروز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهدای تجریش به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.»

«پوریا حیدری» عکس تلخی از «مرتضی پاشایی»، «نیما وارسته»، «علی طباطبایی»، «بیت‌الله عباسپور» و هادی نوروزی و مهرداد اولادی را در یک پست به همراه این متن منتشر کرد: «چرا؟! چرا؟! چرا؟! چرا؟! چرا؟! چرا؟!»

«بهنام صفوی» گفت: «یادش گرامی. تسلیت به جامعه ورزش و خانواده محترمشون. نمیشه باور کرد.»

«ایمان قیاسی» درباره این اتفاق تلخ گفت: «خبرهای عجیب و غریب از دنیا رفتن جوون‌ها اونم ورزشکار!!! روحت شاد مهرداد جان مازنی. شاید اینجوری بهتر متوجه شویم زندگی خیلی ارزشمند نیست. شاید دنیا می‌خواهد چیزی به ما بگوید.»

«امید حاجیلی» در توضیح عکس این بازیکن گفت: «خدا بیامرزه.»

«سعید بنازاده» گفت: «باز هم یه اتفاق تلخ.»

«مسعود جهانی» نوشت: «خدا رحمتشون کنه.»

«حسین توکلی» نوشت: «نمیدونم این دنیا چرا اینجوریه. هفته‌ای یه پست باید بزاریم برای از دست دادن یه جوون رعنا. انگار زمانی که فضای مجازی نبود آدما و حتی جوونا کمتر از بین ما میرفتن...حالا همه پست میزارن و کلی تسلیت میگن بعد سر همون مراسم خاکسپاری آدم‌ها همدیگر رو کم محل می‌کنن و یه گوشه جمع میشن و پشت سر دیگران حرف میزنن انگار خیالشون راحت که تا ابد میخوان زنده بمونن...این اتفاقو ببینیم یکم به فکر فرو بریم نه اینکه واسه چهارتا ایول گفتن یه پست بزاریم که لایکامون بره بالا...هادی چه زود مهرداد اومد پیشت...مهرداد دلم گرفت از رفتنت پسر کاشکی بودی و بازم بهمون گل میزدی بودی و گل میزدی. خداحافظ.»

«ساناز کاشمری»، عضو سابق گروه آریان، گفت: «من خیلی از این پست‌ها نمی‌ذارم ولی امروز با شنیدن این خبر خیلی خیلی دلم گرفت. جوان‌های مملکتم چه راحت می‌رن. امان از این دنیای بی‌ارزش. روحش شاد. هیچ‌کی از فرداش خبر نداره. شاید فردا دیر باشه.»

«مهران عباسی» فقط به این دو کلمه بسنده کرد: «چی بگم!»

«انوشیروان تربتی» گفت: «روحش شاد...کاش تا زنده هستیم قدر همدیگرو بدونیم. تسلیت.»

«ترانه مکرم» عکس متفاوتی از مهرداد اولادی در حال نگاه کردن به ساعتش منتشر کرد و نوشت: «میگیم و باور نداریم که دنیار ارزش نداره که جدیدا خیلی زود دیر میشه...طاقت خبرهای ناگوار رو ندارم. تسلیت به خانواده محترم اولادی، مردم و فوتبال. با تمام وجود غمگینم.»

«هومن خلعتبری» نوشت: «ایست قلبی بیداد میکنه... حیف و صد حیف. خدا صبر بده...!»

«مجید خراط‌ها» نوشت:«نمیدونم داستان چیه. گوشیش که خاموشه. مهرداد دروغ خبرت رو ثابت کن. خدایا بگو خبر غلطه. مهرداد اولادی؟؟؟؟؟ مهرداد هم سن منی‌ها!»

«فربد یزدانفر» گفت: «خستگی به تنم موند... نمیدون چی بگم. حرفی واسه گفتن ندارم. روحت شاد قهرمان...»

«احسان خواجه‌امیری» عکس دو نفری مرحوم نوروزی و اولادی را منتشر کرد و گفت: «از دست دادن یه عزیز خیلی سخته. خدا به خانوادش صبر بده. به همه تسلیت میگم.»

«گرشا رضایی» در صفحه شخصی‌اش نوشت: «زندگی عجیب. مهرداد اولادی مهاجم سرشناس فوتبال درگذشت. تسلیت به خانواده محترمش و مردم عزیز ایران.»

«محمدرضا عیوضی» در صفحه اینستاگرامش نوشت: «خدانگهدارت مهرداد عزیز.»

«مسعود امامی» هم شعری غم‌انگیز به همراه طرح گرافیکی نوروزی و اولادی را در صفحه شخصی‌اش قرار داد: «سفرت بخیر امّا تو و دوستی خدا را؛ چو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی، به شکوفه‌ها به باران برسان سلام ما را... منم مثل شما، موندم چی بگم. خدایا صبر و رحم!»

در این بین «سینا سرلک» خاطره‌ای از مهرداد اولادی را نقل کرد: «مهرداد اولادی دوست عزیز و مهربانم درگذشت...چند وقت پیش با همسرم و ساغر در باشگاه انقلاب پیاده‌روی می‌کردیم. چند نفر از بازیکنان فوتبال هم مشغول دویدن و تمرین بودند. یکی از آنها با موبایلش آهنگ کجایی رو با صدای بلند گوش می‌کرد. توجه من جلب شد و نگاهش کردم، دیدم مهرداد اولادی عزیزه. اون لحظه حواسش به موزیک و تمرین بود و منو ندید. ما رفتیم قسمت کافی‌شاپ و مهرداد و دوستانش هم چند دقیقه بعد برای استراحت آمدن. من رو دید       و با لبخند مهربانی آمد جلو، خیلی با مهر و لطف برخورد کرد و پیش ما نشست و با ساغر شوخی کرد. احوالپرسی و در مورد علاقش به آهنگ کجایی و موسیقی حرف زد و گفت روزی چندین بار آهنگ کجایی رو گوش می‌کنم. گفت سلام منو به محسن جان هم برسونین. آخر صحبت شانه هم را بوسیدیم و مهرداد رفت...به همین سادگی مهرداد اولادی هم رفت. تسلیت به خانواده‌اش، ایران و جامعه ورزش.»

«امیر تاجیک» نوشت: «هجرت نابهنگام مهرداد اولادی عزیز رو به جامعه فوتبال و ورزش دوستان از صمیم قلب تسلیت می‌گویم و برای خانواده و عزیزانش آرزوی صبر دارم. پروازت بلند جوان، روحت شاد و قرین رحمت پروردگار در آرامش باشی...»

«همایون نصیری» گفت: «تسلیت به همه مردم ایران، روحت شاد.»

«فریدون آسرایی» گفت: «درگذشت فوتبالیست عزیز و دوست داشتنی مهرداد اولادی رو به جامعه ورزش، مردم کشور و خانواده داغدارش تسلیت میگم. روحش شاد.»

«سعید شهروز»، «مهدی احمدوند»، «ماهان بهرام‌خان»، «احسان حق‌شناس»، «محمد زارع» و «علی عبدالمالکی» هم سایر خوانندگانی بودند که طرح‌های گرافیکی و عکس‌هایی از مرحوم اولادی را به اشتراک گذاشتند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 - 03:27

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 - 14:08

خیلی واسم جالبه بدونم دلیل مرگ امثال اولادی ها و نوروزی ها و نیما وارسته ها چیه ؟؟
آخه مگه میشه جوونای ورزشکار همینجوری ایست قلبی کنن بدون سابقه ی قبلی؟؟ به نظرم میتونه دلیل دیگه ای داشته باشه .
واقعا وقتی آدم عکس جونا رو میبینه از دنیا میرن تا ساعت هت تو شک میمونه . روحشون شاد

چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 - 15:56

روحش شاد یادش گرامی

چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 - 15:56

خوبها زودمیرن

چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 - 15:56

خدا رحمتش کنه.تو ایران جوونا زودتر از پیرها میمیرن

چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 - 15:56

روحش شاد

چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 - 15:56

آخی.خیلی حیف بود.روحشون شاد

چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 - 15:56

یه مشت مرده پرستيم کی بود اصلا اونم مرد ستایشم نرد هزار تا ادم خوب گمنامم مردن ب صرف این ک فوتبالیست بایذ الکی اه و ناله کرد؟؟

جمعه 3 اردیبهشت 1395 - 01:36
بهار

چی میگین برا خودتون؟؟
شماها اصلا هیچی از احساس و انسانیت و حس انسان دوستی سرتونه؟!
یه جوون ک همه میشناختنش فوت کرده و همه متاثر شدن و ناراحتیشونو ابراز کردن!
این چ ربطی ب فوت هزار تا ادم خوب و گمنام داره... خدا اونها رو هم بیامرزه..
دیگه این تیکه انداختنای بیخودتون چیه! چرا انقدر دلمون سنگ شده واقعا..
واقعا متاسفم برای امثال شماها..
اینم بگم اصلا فوتبالی نیستم... ولی بی شعور هم نیستم.. جوونی و انسانیت و مرگ و زندگی حالیمه!
موسیقی ما تایید کن...

151.244.34.59
چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 - 15:56

عشقمم دیشب رفت

چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 - 15:56

بهشت ، همين الان يهويي

چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 - 15:56

دوباره یکی مرد عزیز شد

پنجشنبه 2 اردیبهشت 1395 - 01:47
حسام

حالت خوبه؟ عزیز شد چیه ؟وظیفس تسلیت گفتن

5.114.195.209
چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 - 15:56

Rooheshun shaad

پنجشنبه 2 اردیبهشت 1395 - 12:04

روحش شاد

پنجشنبه 2 اردیبهشت 1395 - 22:05

روحت شاد هم استانی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود 24 ابدی «مهرداد اولادی» را با خودش به آسمان‌ها برد | موسیقی ما