برنامه یاد بعضی نفرات
 
بدون اعلام دلیل
حذف دقیقه نودی گروه «لیان» از فینال آسیا
موسیقی ما - در حالی که طبق اعلام قبلی امروز قرار بود گروه «لیان» اجرای ویژه‌ای پیش از بازی فینال جام باشگاه‌های آسیا برای مهمانان ویژه AFC داشته باشد، دقایقی پیش این اجرا به دلایل نامعلوم لغو شد.

به گزارش «موسیقی ما»، محسن شریفیان سرپرست گروه «لیان» درباره این لغو برنامه در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «هميشه مجبورم اخبار لیان را دقیقه نود اعلام كنم! براى اينكه فرصت زيادى براى كنسل شدن يا اخلال در برنامه وجود نداشته باشد. ولی اینکه در وقت اضافه آن هم در زمين خودى تغییراتی ایجاد می‌شود، دیگر دست من نیست. در حالی که تمام قرار و تمهیدات و تکنیک‌های فنی برای اجراى ليان در ضیافت مهمانان ویژه‌ی کنفدراسیون آسیا تدارک دیده شده بود، این برنامه لغو شد.»

گفتنی‌ست پس از انتشار خبر هفته‌ی گذشته سایت «موسیقی ما» مبنی بر این‌که برای نخستین بار اجرای صدهزار نفری خوانندگان پاپ در استادیوم آزادی صورت می‌گیرد، اسامی چهره‌هایی چون بهنام بانی، شهاب مظفری و آرمان گرشاسبی در رسانه‌های مختلف مطرح شد و در بازار داغ شایعات در این باره، سرانجام محسن ابراهیم‌زاده به صورت رسمی به عنوان خواننده پیکار حساس پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن معرفی شد.

دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ساعت ۱۸:۳۰ امروز - شنبه نوزده آبان - در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 19 آبان 1397 - 12:28

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حذف دقیقه نودی گروه «لیان» از فینال آسیا | موسیقی ما