برنامه یاد بعضی نفرات
 
مهمانان ویژه AFC مخاطبان یک کنسرت خاص
اجرای VIP گروه «لیان» برای پرسپولیسی‌ها برگزار می‌شود
موسیقی ما - اجرای گروه موسیقی «لیان» برای مهمانان ویژه AFC در فینال لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی، برگزار می‌شود. به گزارش «موسیقی ما»، اجرای گروه موسیقی «لیان» به سرپرستی محسن شریفیان برای مهمانان ویژه AFC در فینال لیگ قهرمانان آسیا، شنبه ۱۹ آبان ساعت ١٧:٣٠ در قسمت CAP استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. این برنامه توسط کنفدراسیون آسیا پیش از بازی فینال بین تیم پرسپولیس و کاشیما آنتلرز اجرا می‌شود و بیش از ٢٠٠ مهمان خارجی و نمایندگان مختلف کشورهای آسیایی از این برنامه دیدن خواهند کرد.

گروه بوشهری «لیان» که توسط کنفدراسیون آسیا برای این اجرا انتخاب شده، پیش از این نیز در جام جهانی آلمان و المپیک پکن هم به اجرای برنامه پرداخته است. پیش‌تر حضور بسیاری از بازیکنان فوتبال در کنسرت‌های لیان مورد توجه قرار گرفته بود. محسن شریفیان - سرپرست گروه لیان - همواره اجراهای پرهیجانی را در تهران روی صحنه برده و در هر کنسرت نیز غافلگیری‌های زیادی را برای مخاطبانش داشته است

این گروه ماه‌ها است که در تهران به اجرای برنامه نپرداخته و به نظر می‌رسد اجرا در فینال لیگ فهرمانان آسیا شروعی دوباره برای کنسرت‌های لیان در تهران باشد. گروه لیان در روز جمعه و شنبه ١٨و ١٩ آبان نیز در هفته فرهنگی ایران و کره در تالار اندیشه روی صحنه می‌رود. کنسرت این گروه که با همراهی دو گروه موسیقی از کشور کره خواهد بود در روز شنبه برای عموم آزاد است.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : جمعه 18 آبان 1397 - 11:19

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای VIP گروه «لیان» برای پرسپولیسی‌ها برگزار می‌شود | موسیقی ما