برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با اولین اجرای این کار در تالار وحدت و با موسیقی بابک زرین از «موسیقی ما» منتشر شد
بدرقه تیم ملی فوتبال با «یازده ستاره» سالار عقیلی
موسیقی ما سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 به نام «یازده ستاره» با صدای سالار عقیلی و موسیقی بابک زرین و ترانه احسان افشاری منتشر شد. انتشار این اثر همزمان با برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال در تالار وحدت تهران بود که از حدود ساعت 17:30 آغاز شده و قرار است سالار عقیلی به همراه ارکستر سمفونیک تهران در این برنامه اجرای زنده داشته باشد. اما سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران مسیر پرفراز و نشیبی را طی کرد تا بالاخره به انتشار رسید. زمزمه‌های ساخت این سرود از زمستان سال گذشته به گوش می‌رسید و در طول این مسیر نام چند خواننده مختلف مطرح شد.
 
علیرضا قربانی جدی‌ترین گزینه‌ برای خواندن یکی دیگر از سرودهای تیم ملی بود که اوایل اردیبهشت طی نامه‌ای رسمی از اجرای این اثر استعفا داد. بعد از او صحبت‌هایی درباره «حامد همایون» هم مطرح شد ولی بالاخره سالار عقیلی تنها خواننده آثار تیم ملی در جام جهانی 2018 شد و ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی هم دو قطعه بی‌کلام برای ملی‌پوشان فوتبال ایران ساخته است.
 
طی سال‌های گذشته زوج هنری سالار عقیلی و بابک زرین چند اثر ماندگار نظیر تیتراژ سریال‌های «تبریز در مه» و «معمای شاه» را تولید کرده بودند که ترانه‌سرای آنها زنده‌یاد دکتر افشین یداللهی بود. حال باید دید این دو هنرمند در همکاری با احسان افشاری به عنوان ترانه‌سرا و اولین تجربه اجرای سرودی برای تیم ملی فوتبال ایران با چه بازخوردی از سوی مخاطبان مواجه می‌شوند.
 
قطعه «یازده ستاره» با صدای سالار عقیلی و موسیقی بابک زرین و ترانه احسان افشاری را اینجا می‌توانید بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 - 19:08

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بدرقه تیم ملی فوتبال با «یازده ستاره» سالار عقیلی | موسیقی ما