برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده «دونه دونه» رسما خواننده فینال لیگ قهرمانان آسیا در تهران شد
محسن ابراهیم‌زاده: اجرا در حضور ۱۰۰ هزار نفر قطعاً هیجان‌انگیز است
موسیقی ما - در حالی که از دیروز اخبار ضد و نقیضی درباره خواننده بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در تهران منتشر شده بود، سرانجام به صورت رسمی محسن ابراهیم‌زاده به عنوان خواننده پیش از برگزاری این دیدار در استادیوم آزادی معرفی شد.

به گزارش «موسیقی ما»، پس از انتشار خبر هفته‌ی گذشته سایت «موسیقی ما» مبنی بر این‌که برای نخستین بار اجرای صدهزار نفری خوانندگان پاپ در استادیوم آزادی صورت می‌گیرد، اسامی چهره‌هایی چون بهنام بانی، شهاب مظفری و آرمان گرشاسبی در رسانه‌های مختلف مطرح شد و در بازار داغ شایعات در این باره، سرانجام محسن ابراهیم‌زاده به صورت رسمی به عنوان خواننده پیکار حساس پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن معرفی شد.

محسن ابراهیم زاده دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» درباره این اجرا گفت: «این اجرا که با ارکستر کامل انجام خواهد شد به همه مردم ایران تقدیم می‌شود و امیدوارم پرسپولیس با حمایت همه دوستدارانش بتواند قهرمان آسیا شود. برای این اجرا برنامه‌ریزی جالبی داریم و قطعاً در روز بازی اجرایی متفاوت را در استادیوم آزادی روی صحنه خواهیم برد. اجرا در این استادیوم و در حضور 100 هزار نفر قطعاً هیجان‌انگیز است.»

مهدی کرد (مدیر برنامه‌های ابراهیم‌زاده) نیز درباره این اجرا به «موسیقی ما» گفت: «برای این اجرا پس از بازی السد با ما قرارداد امضا شده بود. سعی داریم انرژی خوبی را به استادیوم بدهیم که نود دقیقه همه پرسپولیسی‌ها را تشویق کنند. هیچ نگاه مالی هم به این اجرا نداشته و نداریم و با همه عشق به ایران در استادیوم روی صحنه خواهیم رفت. بی شک این برنامه یکی از بزرگترین کنسرت‌های همه این سال‌ها خواهد بود.»

دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ساعت ۱۸:۳۰ شنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 آبان 1397 - 22:09

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محسن ابراهیم‌زاده: اجرا در حضور ۱۰۰ هزار نفر قطعاً هیجان‌انگیز است | موسیقی ما