برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفت‌وگوی «موسیقی ما» با مدیر امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران عنوان شد
می‌خواهیم فوتبال و موسیقی را به هم گره بزنیم
موسیقی ما - پس از انتشار خبر سایت «موسیقی ما» مبنی بر اجرای کنسرت دو خواننده پاپ در ورزشگاه آزادی و سپس عنوان شدن نام بهنام بانی و شهاب مظفری برای این اتفاق، مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران در گفت‌وگو با «موسیقی ما» در خصوص برگزاری کنسرت در ورزشگاه آزادی توضیح داد.

«حجت‌الله بهمنی» ضمن مطرح کردن این مسئله که در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌ای به صورت کنسرت (اجرای زنده) برگزار نخواهد شد، از اجرای دو قطعه موسیقی در این دیدار خبر داد. او همچنین برای نخستین بار در گفت‌وگو با «موسیقی ما» به تصمیم جدی سازمان لیگ برای برگزاری مداوم کنسرت در زمان برگزاری بازی‌های مهم لیگ برتر و اهداف این تصمیم اشاره کرد.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ درباره اجرای موسیقی پیش از انجام مسابقه در ورزشگاه آزادی به خبرنگار «موسیقی ما» گفت: «موضوع اجرای موسیقی در ورزشگاه آزادی، پیش از فینالیست شدن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مطرح بود و در این زمینه مذاکراتی با بهنام بانی و شهاب مظفری انجام دادیم. ما در مورد کلیت مسئله‌ی اجرا در لیگ برتر مشغول مذاکره و برنامه‌ریزی بودیم که در این میان پرسپولیس فینالیست شد و برنامه‌ی لیگ با تغییر مواجه شد. بر اساس برنامه‌ی جدید بازی‌ها، قصد داریم این اتفاق را در بازی دو تیم پرطرفدار پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز که ۴ آذر و همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود انجام دهیم.»

بهمنی درباره برگزاری کنسرت در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، گفت: «در بازی پرسپولیس و کاشیما، کنسرتی وجود نخواهد داشت. تصمیم‌گیرنده و برگزارکننده‌ی بازی AFC است و طبق کنداکتور تعیین‌شده از سوی این کنفدراسیون، تنها دو تایم ۴ دقیقه‌ای برای اجرای دو قطعه موسیقی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته که باید یکی از آن‌ها به زبان لاتین باشد. این مسئله مطرح شد که یک خواننده برای اجرای این دو قطعه انتخاب شود که بتواند یکی از قطعات را به زبان لاتین بخواند و بحث بر سر یافتن خواننده‌ای بود که چنین امکانی داشته باشد.»

حجت‌الله بهمنی درباره احتمال اجرای شهاب مظفری و بهنام بانی در بازی فینال ACL گفت: «کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزاری و انجام امور بازی را به شرکتی که مورد تأیید خودش بوده سپرده است. ما در نحوه‌ی اجرای بازی و برنامه‌های جنبی آن زیاد دخالت نداریم. اما این دو خواننده را برای اجرای موسیقی به باشگاه و شرکت برگزارکننده پیشنهاد کرده‌ایم. آن‌ها افرادی که در سطح اول موسیقی ما هستند را ارزیابی کرده و در نهایت گزینه‌های پیشنهادی ما یا گزینه‌های دیگری که ممکن است مد نظر خودشان باشد را انتخاب می‌کنند.»

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ ایران در پایان در خصوص هدف از این اقدام گفت: «قصد داریم اوقات فراغت مناسبی برای کسانی که به استادیوم می‌آیند فراهم کنیم تا برخی ناهنجاری‌ها و ناملایمتی‌ها را کمتر کنیم و امیدوارم این حرکت به ما در این زمینه کمک کند. تلاش می‌کنیم از بهترین خواننده‌ها استفاده کنیم. فضای ورزشگاه آزادی، برای هنرمندان عزیزی که در آن به اجرای کنسرت خواهند پرداخت فضای جدید است و تجربه‌ی متفاوتی خواهد بود و شاید بزرگترین هنرمندان دنیا هم کمتر برای چنین جمعیت زیادی اجرا کرده باشند. خوشبختانه خواننده‌ها هم از این موضوع استقبال کرده‌اند و از آن‌جایی که خودشان هم بعضاً پرسپولیسی یا استقلالی هستند، در انجام این حرکت فرهنگی با ما همراهی خوبی داشته‌اند و بر سر مسائل مالی بحث زیادی صورت نگرفت.»

بهمنی در پایان گفت: «با تلاش و پیگیری زیاد، مجوزهای لازم را از شورای تأمین استان گرفته‌ایم و این کار را در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی که در روز تولد حضرت رسول (ص) برگزار می‌شود انجام خواهیم داد و اگر بازخورد خوبی داشته باشد انشاالله آن را ادامه خواهیم داد. امیدواریم با این اتفاق، فوتبال به دنیای هنر و موسیقی گره بخورد و نتیجه‌ی آن به نفع مردم باشد.»
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 آبان 1397 - 21:10

دیدگاه‌ها

دوشنبه 14 آبان 1397 - 15:14

به نظر من بهترین خواننده ای که میتونه قطعه لاتین رو بخونه مسیحه (گروه آرش و مسیح) که قبلا هم چند تا آهنگ انگلیسی خونده و لهجه بسیار خوبی داره. قطعه فارسی رو هم آرش بخونه عالی میشه.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود می‌خواهیم فوتبال و موسیقی را به هم گره بزنیم | موسیقی ما