برنامه یاد بعضی نفرات
 
مذاکرات ادامه دارد
خواننده استقلالی کنسرت پیش از بازی استقلال و پدیده کیست؟
موسیقی ما - پس از دو کنسرت محسن ابراهیم زاده و مهدی جهانی که هر دو پیش از باز‌‌ی‌های تیم فوتبال پرسپولیس درتهران برگزار شد و مورد توجه اهالی فوتبال نیز قرار گرفت، سازمان لیگ تصمیم گرفته که این روال برای پیش از بازی حساس استقلال تهران و پدیده مشهد نیز اتفاق بیفتد. به گزارش «موسیقی ما»، مذاکره برای اجرای کنسرت زنده پیش از بازی استقلال و پدیده در استادیوم آزادی که قرار است در تاریخ 22 آذرماه از ساعت 16:15 برگزار شود آغاز شده است و به زودی خواننده این اجرا به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

حجت‌الله بهمنی، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ، با اشاره به دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز نیز اظهار داشت:«کنسرت مهدی جهانی را به مناسبت میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) و فرا رسیدن هفته بسیج پیش از دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی برگزار کردیم که مورد توجه تماشاگران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت و بازخوردهای فرهنگی مثبتی هم در عرصه فوتبال داشت. این کنسرت با همکاری امور فرهنگی باشگاه پرسپولیس برگزار شد.»

وی افزود:«به دلیل استقبال مناسب از این اقدام فرهنگی که آرامش و فضای دوستانه بیشتری را در ورزشگاه ایجاد کرد، تصمیم گرفتیم در بازی استقلال و پدیده هم در ورزشگاه آزادی با همکاری امور فرهنگی باشگاه استقلال کنسرت برگزار کنیم. تمام تلاش‌مان را انجام دادیم که تماشاگران فوتبال که اکثراً از قشر جوان هستند بدون پرداخت هزینه اضافی و بدون افزایش قیمت بلیت شاهد کنسرت خوانندگان محبوب خود در ورزشگاه باشند. باید از مسئولان شورای تأمین استان، مدیران باشگاه‌های پرسپولیس، تراکتورسازی، استقلال و پدیده هم تشکر کنم که برای برگزاری این اقدام فرهنگی مناسب نهایت همکاری را با سازمان لیگ و اهالی فوتبال انجام دادند.»
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آذر 1397 - 09:41

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود خواننده استقلالی کنسرت پیش از بازی استقلال و پدیده کیست؟ | موسیقی ما