برنامه یاد بعضی نفرات
 
در کنسرت پاییزه خواننده «از عشق» اتفاق افتاد
حمید عسکری «ستاره» را به خانواده‌های داغدار فاجعه «مِنا» تقدیم کرد
موسیقی ما – اولین و تنها کنسرت پاییزه «حمید عسکری» در تهران روز هفتم از هفتمین ماه سال برگزار شد. خواننده قطعه «قسمت» پس از انتشار پنجمین آلبوم رسمی خود در بهار سال جاری، تابستان شلوغی را سپری کرد و در شهرهای مختلف ایران روی صحنه رفت. قرار بود که پس از این کنسرت، حمید عسکری به همراه ارکستر کما به شهرهای مهاباد و خرم آباد سفر داشته باشند تا ادامه تور کنسرت‌های خود را پیگیری کنند. اما به گفته مسئولان شرکت «سل‌فا» برای احترام به خانواده‌های بازماندگان و داغ‌دیده فاجعه «مِنا» و با وجود انجام تبلیغات و بلیت فروشی، این کنسرت‌ها به تاریخ دیگری موکول شده‌اند.

*قطعاتی که در این کنسرت اجرا شد: خواهش که می‌کنم، عشقمی عاشقتم، فراموشی، ایده آل، خیلی دوست دارم، اگه به تو نمی‌رسم، به عشق تو، یه کاری کردی، خنده و گریه، فکر می‌کنی کی هستی، گریه مرد، تلافی، قسمت و خوشبختی برخی از قطعاتی بودند که توسط حمید عسکری در این برنامه اجرا شد.

*اعضای گروه: محمدعلی نصری (گیتار الکتریک) – امین قمی نژاد (درامز) – سعید صارمی (گیتار الکتریک) – میلاد عالمی (ویولن) – مهدی قاسمی (گیتار بیس) – فرهاد بهبهانی (گیتار اسپانیش)– علی اصغر شمس آبادی (کلارینت و ساکسفون) منصور جنید (کیبورد)  و پوریا حیدری (کیبورد) سایر اعضای ارکستر در این برنامه بودند.

*مهمانان برنامه: میلاد ترابی، شهاب اکبری، سجاد شهباززاده، عماد طالب‌زاده و علی معصومی مهمانان ویژه سانس دوم بودند.

*حواشی:
- حمید عسکری پیش از معرفی میلاد ترابی خاطره جالبی را از سال‌های اول فعالیت خود بیان کرد و گفت:«من و این دوست خوبم در آن سال‌ها خانه‌ای اجاره کردیم و در یک اتاق نه متری آهنگسازی و تنظیم کارها را شروع کردیم. ما همسایه‌ای داشتیم که بلافاصله پس از هر یک کیک که ما می‌زدیم، در می‌زد و می‌گفت که همسر من مریض است و سر و صدا نکنید. از آن اتاق بیرون آمدیم و رفتیم داخل پذیرایی و این دوست خوب من سیستم خود را پذیرایی گذاشته بود و کارها را ضبط و تنظیم می‌کردیم. باز هم می‌آمد و در می‌زد اما شانس آوردیم که اواخر مراحل تولید آلبوم «کما 1» بودیم وگرنه اصلا آن آلبوم تهیه نمی‌شد. این دوست و برادر عزیزم قطعاتی نظیر «تلافی» و «قسمت» و قطعات خاطره انگیز من را تنظیم کرده است.»

- از سوی دیگر اجرای زنده این خواننده اولین برنامه پس از ایام عزای عمومی به مناسبت فاجعه «مِنا» بود و حمید عسکری به همین دلیل پیش از اجرای قطعه «ستاره» گفت:«یک کشوری برایش شرایطی به وجود آمده که می‌تواند همه مسلمانان جهان را در یک جا جمع کند اما یک مشت آدم نفهم، جان چند هزار انسان را به خطر انداختند و هزاران خانواده و دهها کشور را داغدار کردند و امیدواریم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. قطعه ستاره را به روح هموطنان عزیزمان که در این فاجعه جان خود را از دست دادند و خانواده‌های داغدار آنها تقدیم می کنیم.» بیان این جملات با استقبال ویژه حضار مواجه شد و لحظاتی را به صورت ممتد تشویق کردند.

در ادامه می‌توانید عکس‌های «سید علیرضا حق‌شناس» از کنسرت حمید عسکری که با همت شرکت «سل فا» به مدیریت «مجید طوسی» و مدیریت اجرایی «یاسین طوسی» برگزار شد را از «موسیقی ما» ببینید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 10 مهر 1394 - 16:33

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 11 مهر 1394 - 01:00

حمید کاراش عالیه

شنبه 11 مهر 1394 - 09:20

ممنون بابت زحماتتون برای دوستداران موسیقی موفق باشید...سعید صارمی هم نوازنده پرکاشن هست نه گیتار الکتریک...

شنبه 11 مهر 1394 - 16:19

به عنوان هوادار شهرام شكوهي ارزوي موفقيت هاي بيشتر براي حميد عسكري

شنبه 11 مهر 1394 - 20:18
مهدی

ممنون دوست عزیز
انشالله شهرام شکوهی دوست داشتنی هم همیشه موفق باشه

180.115.240.157
یکشنبه 12 مهر 1394 - 10:05

Ey jooonam eshgh jan va han

یکشنبه 12 مهر 1394 - 10:05

دوست داشتید ویدئوهای پیج منم تماشا کنید :-)

یکشنبه 12 مهر 1394 - 10:05

کنسرت محسن یگانه چی؟هیچ وقت ازش پست نمیذارید.

یکشنبه 12 مهر 1394 - 10:05

Awlllllliiiiiii tariiiin....mehrabooone donyaaa

یکشنبه 12 مهر 1394 - 10:05

اجراش عااالیه

یکشنبه 12 مهر 1394 - 10:05

Hamid behtariiiin

یکشنبه 12 مهر 1394 - 10:05

Behtariiine ❤

یکشنبه 12 مهر 1394 - 16:40

حمید عسکری قطعا یکی ازبهترین خواننده های دهه گذشتست که یه روال ثابت با پختگی رو طی کرد .اینکه از حاشیه فرار میکنه ینی هدفش فقط موسیقی هست .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حمید عسکری «ستاره» را به خانواده‌های داغدار فاجعه «مِنا» تقدیم کرد | موسیقی ما