برنامه یاد بعضی نفرات
 
سکوت این خواننده درباره حواشی کنسرتش در گفتگو با «موسیقی ما» به پایان رسید
حمید عسکری: پس از این همه سال به چارچوب‌ها کاملاً واقف هستم
موسیقی ما - «حمید عسکری» هفته گذشته کنسرتی را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران  به همت شرکت «سل‌فا» به مدیریت «مجید طوسی» روی صحنه برد که با حواشی زیادی همراه بود. چون در بخش کوتاهی از یکی از قطعات این کنسرت صدای «نگین پارسا» که نوازنده گیتار و همخوان این کنسرت بود بدون سایر همخوان‌ها و به تنهایی شنیده شد. همین اتفاق باعث شد تا در فضای مجازی با انتشار چند فیلم نسبت به این موضوع دامن زده شود و حرف و حدیث‌های گوناگونی شکل بگیرد. این اتفاقات باعث شد تا سراغ حمید عسکری برویم و با او درباره جزئیات این اتفاق گفتگویی داشته باشیم و او یک بار برای همیشه جزئیات دقیق شب کنسرتش را روایت کرد:
 
حمید عسکری ابتدا درباره جزئیات اتفاقات کنسرت هفته گذشته خود گفت:«همه این اتفاقات فقط مربوط به قطعه اول از سانس اول کنسرت ما بود. در انتهای قطعه «کجای دنیامی» قسمتی بود که دو خانم همخوان به همراه «میلاد اکبری» باید با هم می‌خواندند  و به هیچ عنوان هدف ما اجرای تنها نبوده است.  اما اینکه در کنارش بک‌وکال آقا و خانم چقدر همراهی کردند یا نکردند را خودم متوجه نشدم. پس از سانس اول که با اعضای گروه صحبت کردم می‌گویند تا حدودی همراهی کردند ولی به هرحال منتظر فیلم اصلی سالن میلاد نمایشگاه هستیم و تا جایی که شنیدیم فیلم برای دفتر موسیقی ارسال شده است. در آن فیلم مشخص می‌شود که میزان همخوانی چقدر بوده است. »
 
حمید عسکری سپس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این اتفاق دو مرتبه رخ داده است گفت:«این اتفاق فقط یک مرتبه در قطعه اول سانس اول رخ داد و پس از چند قطعه میکروفون خانم پارسا را برداشتند و گفتند که صدای این خانم در آهنگ اول به تنهایی شنیده شده است! من در کنسرت‌های خوانندگان دیگر هم دیده بودم که ایشان همخوانی می‌کردند و به نظرم موردی نبود که مشکلی وجود داشته باشد که با ما هم همخوانی کنند. درباره بحث شنیدن شدن صدای تنهای خانم پارسا فعلاً نظری نمی‌دهم تا فیلم سالن را ببینیم و بررسی‌ها انجام شود چون من در شب کنسرت حواسم به مسائل مختلف بود. درباره این موضوع که گفتند حمید عسکری میکروفون خودش را در اختیار خواننده زن قرار داد اصلاً درست نیست. مگر درباره خواننده‌ای صحبت می‌کنید که شش ماه است وارد این مارکت شده است؟ من پس از این همه سال به چارچوب‌ها کاملاً واقف هستم و هیچ وقت چنین کاری انجام نمی‌دهم.»
 
این خواننده سپس در واکنش این موضوع که اعلام شد اتفاقات کنسرت حمید عسکری با برنامه‌ریزی قبلی بوده است اعلام کرد:«شما هرچقدر مطرح‌تر باشید با حاشیه‌های بیشتری مواجه می‌شوید. درباره ما هم چنین مسائلی وجود دارد و اگر این حواشی نباشد باید به اصل قضیه شک کرد! این حرف و حدیث‌ها برای من تاسف‌بار است چون زمانی من فعالیت‌های حرفه‌ای خودم را شروع کردم که خیلی از این افراد هنوز وارد بازار موسیقی نشده بودند. هیچ برنامه‌ریزی نداشتیم و منظورشان از برنامه‌ریزی چیست؟ برنامه‌ریزی کنم که فعالیت‌هایم تعلیق شود؟ شک نکنید سواستفاده برخی صفحات اینستاگرام و برخی شبکه‌ها از فیلم‌های کنسرت ما به افزایش حواشی دامن زد. به دلیل اینکه آنها صرفاً برای منافع خود فقط بخش‌هایی از یک فیلم را که بخواهند جدا و منتشر می‌کنند. حتی ممکن است مثلاً از یک مصاحبه هم اگر بخش‌هایی از حرف‌ها کم و زیاد شود، حاشیه درست کند. باید فیلم سالن را ببینیم که دقیقاً چه اتفاقاتی رخ داده است الان هم چون می‌دانم عمداً چنین اتفاقی رخ نداده است وجدانم راحت است و فقط منتظر بررسی‌های بیشتر می‌مانم.»
 
او سپس گلایه‌ای هم از هنرمندان و برخی همکاران خودش داشت:«مردم اصولاً در چنین مواقعی چیزی نمی‌گویند و اتفاقاً برخی همکاران خودمان هستند که حاشیه‌ها را بیشتر می‌کنند. همکاران حاشیه‌ساز ما بودند که می‌گفتند مرتضی پاشایی خودش را به بیماری زده ولی الان زیر خاک خوابیده است. چنین حرف‌هایی برایم بی اهمیت است.»
 
عسکری سپس درباره اعلام نظر دفتر موسیقی وزارت ارشاد هم گفت:«دفتر موسیقی ارشاد صحبتی درباره ممنوع‌الکاری با من نداشته‌ است. گفتند که فعلاً فعالیت‌های شما تعلیق شده است تا مشخص شود که داستان از چه قرار بوده است و تحقیقات تکمیل شود. ما در هر کشوری که زندگی می‌کنیم باید تابع قوانین باشند و من هم اینطور هستم. از هفته گذشته هم جلسه‌ای با مسئولین دفتر موسیقی ارشاد داشتم. موضع آنها کاملاً منطقی بود و توضیحات ما را شنیدند و همان چیزی که بود و اتفاق افتاد را توضیح دادم چون حقیقتاً وقتی نخواهم حقیقت را بگویم به خودم خوش نمی‌گذرد. همیشه هم طوری زندگی کردم که حقیقت برایم در اولویت باشد. پس از جلسه‌ای که داشتیم قرار شد آنها بررسی‌های دقیق‌تر انجام بدهند. قطعاً مسئولین محترم صرفاً با چند فیلم در فضای مجازی تصمیم‌گیری نمی‌کنند و بررسی‌های کارشناسانه انجام خواهند داد.»
 
 
 
 
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 - 15:25

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حمید عسکری: پس از این همه سال به چارچوب‌ها کاملاً واقف هستم | موسیقی ما