برنامه یاد بعضی نفرات
 
در کنسرت یازدهم تیرماه خالق سه گانه «کما» در برج میلاد رخ داد
حمید عسکری با پسرش «کارن» روی صحنه رفت
موسیقی ما «حمید عسکری» برای اولین بار در سال 96 با مخاطبان تهرانی خود دیدار کرد. این خواننده شامگاه یازدهم تیرماه پس از مدتها در برج میلاد پایتخت روی صحنه رفت. سالنی که سالها قبل در اولین روزهای افتتاحش، این خواننده یکی از اولین نفراتی بود که در آن اجرای برنامه داشت. حمید عسکری برای این کنسرت منتخبی از آثار خاطره انگیز آلبوم هایش و همچنین تک قطعاتی که طی چند وقت اخیر منتشر کرده را برای دوستدارانش آماده کرده بود. علاوه بر تفاوت هایی در رپرتوار، ارکستر کما هم در این برنامه با چند تغییر روی صحنه رفت.
 
حمید عسکری اجرای خود را با قطعه «فاز فراموشی» آغاز کرد. اثری با تنظیم میلاد اکبری که چندی پیش منتشر شد و ترانه و ملودی اش هم ساخته خود حمید عسکری بود. به عشق تو، خنده و گریه، ستاره، بزن بارون، تلافی، تقاص و اتاق خواب و خوشبختی را برای دوستدارانش خواند. اما بخش جالب این کنسرت که تشویق های زیادی را به دنبال داشت با حضور پسر حمید عسکری رقم خورد. «کارن» برای اولین بار قدم گذاشتن روی صحنه را تجربه کرد و در کنار پدرش ایستاد. نهایتاً هم این کنسرت با اجرای مجدد قطعه فاز فراموشی به پایان رسید.
 
فرهاد بهبهانی (گیتار نایلون)، مهدی قاسمی (گیتاربیس)، منصور جنید (کیبورد)، میلاد عالمی (ویولن)، سعید صارمی (سازهای کوبه ای)، مجتبی صناعی (درامز) و میلاد اکبری (گیتار و بک وکال) اعضای گروه حمید عسکری در این برنامه بودند.
 
در ادامه می توانید عکس های سید علیرضا حق شناس از این کنسرت را ببینید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1396 - 17:47

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حمید عسکری با پسرش «کارن» روی صحنه رفت | موسیقی ما