برنامه یاد بعضی نفرات
 
در شبی که قطعات قدیمی این خواننده سهم اصلی اجرا را داشتند
دوستان قدیمی «حمید عسکری» پس از سال‌ها به کنسرت او آمدند
موسیقی ما – سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در شامگاه هفتم بهمن میعادگاه زمستانی خالق سه‌گانه «کما» و دوستدارانش بود. «حمید عسکری» در این برنامه منتخبی از آثار قدیمی و جدید خود را اجرا کرد و شاید در سال جدید با دست‌‌پر باز هم در تهران روی صحنه برود. زیرا با توجه به موقعیت زمانی کنسرت‌ها این آخرین اجرای او در تهران در سال 94 محسوب می‌شد و بهار 95 باز هم شاهد حضور عسکری روی استیج پایتخت خواهیم بود. خبرهای اولیه از جدیدترین فعالیت‌های حمید عسکری حکایت از آن دارد که او این روزها کارهای تولید آلبوم جدیدش را پیگیری می‌کند. این روند فعلا توام با سکوت جلو می‌رود و عسکری در کنسرتش حرفی از آلبوم جدید به میان نیاورد.

حمید عسکری کنسرت را با قطعه «عشق تو» آغاز کرد و در ادامه گفت:«امشب حوصله صحبت ندارم و امشب می‌خواهم فقط برای شما بخوانم». او سپس قطعات «بیا دنبال من» و «اگه به تو نمیرسم» را اجرا کرد. یکی از نکات حائز اهمیت کنسرت هفت بهمن حمید عسکری نقش عمده قطعات قدیمی در کنداکتور اجرا بود. او دلیلی برای این موضوع عنوان نکرد اما این بار اولین بار از زمان انتشار آلبوم «خوشبختی» تا امروز بود که او این تعداد قطعات قدیمی‌اش را مجددا در تهران اجرا می‌کرد. قطعاتی که برخی از آنها پس از سال‌ها و حتی برای اولین بار در تهران شنیده می‌شد. «دلم گرفته»، «طعنه» و «سنگ غرور» از جمله این آثار بودند که در ادامه حمید عسکری آنها را خواند. او سپس سری به آخرین آلبوم خود یعنی «از عشق» زد و قطعه «ماه من» را اجرا کرد.

او پس از قطعات «باور» و «من کجای زندگیتیم» برای معرفی یکی از مهمانانش گفت: «یکی از ستاره‌های پاپ امشب مهمان من است. دوستی ما به قبل از آلبوم «کما 1» باز می‌گردد و بهترین خاطرات من به همراه این برادر عزیزم است. چند شب قبل هم همدیگر را دیدیم و داشتیم فکر می‌کردیم که ما چقدر خاطرات مشترک داریم.» این خواننده در ادامه این توضیحات، «محمد علیزاده» را به حاضرین معرفی کرد. مهمان بعدی او هم «نریمان» بود که عسکری درباره این خواننده گفت:«سال 82 خواننده نبودم و فقط کار آهنگسازی انجام می‌دادم. «پیام شمس» در آن زمان به من گفت خواننده خوش‌صدایی هست که در حال کار با او هستم و از طریق پیام با ایشان آشنا شدم و دوستی ما همچنان پابرجا است.» عسکری سپس بخش‌هایی از قطعه «نازنین نازنکن» را خواند.

خواننده خوشبختی درباره «شهاب اکبری» هم گفت:«90 درصد خوانندگان مطرح، 90 درصد آثار خوبشان را مدیون این تنظیم‌کننده هستند.» در ادامه سایر قطعات نظیر «گریه مرد»، «خنده و گریه»، «عزیز قصه‌هامی»، «ستاره»، «قسمت» و «خوشبختی» اجرا شد. همچنین «مسعود جهانی»، «امید جهان»، «مدوید لطیفی»، «رحمان»، «محسن یحی‌نژاد» و «ایمان خطیب» هم سایر مهمانان سانس دوم این کنسرت بودند. در سانس اول هم چهره‌هایی نظیر «رضایا»، «مسعود سعیدی» و «شهاب مظفری» به عنوان مهمان ویژه در سالن حضور داشتند. یکی از نکات درباره مهمانان هم حضور «پوریا حیدری» در ردیف یک سالن بود. این موزیسین طی سال‌های گذشته به عنوان نوازنده کیبورد و همخوان در اجراهای حمید عسکری حضور پیدا می‌کرد اما در این برنامه همکاران قدیم خود در ارکستر «کما» را تشویق می‌کرد.
 
  • *مهمانان کنسرت چه نظری داشتند؟
محمد علیزاده درباره کنسرت حمید عسکری گفت:«کنسرت حمید عالی بود و ارکستر او خیلی خوب صدا می‌دهد. حمید یک نوازنده درامز دارد که بی‌نظیر است و از اجرای او لذت بردم. کنسرت حمید برای من مرور خاطرات بود زیرا زمانی که او سال‌ها قبل این قطعات را می‌ساخت در کنارش حضور داشتم. مردم از گوش دادن به قطعات حمید لذت می‌بردند و من از مرور خاطراتی که با آن قطعات داشتیم لذت می‌بردم. من سال‌ها قبل به کنسرت حمید آمده بودم و امشب که دوباره به کنسرت او آمدم برایم شب خوبی بود.»

نریمان یکی دیگر از مهمانانی بود که درباره این اجرا گفت:«کنسرت حمید هم دقیقا همانند خودش دوست‌داشتنی و لذت‌بخش بود. من یک بار دیگر هم در اجرای حمید حاضر شده بودم. زمانی که من در لس‌آنجلس بودم او هم در آن شهر کنسرت داشت و از من دعوت کرد و در آن برنامه حضور پیدا کردم. آن زمان مرحوم نیما وارسته هم در کنار حمید حضور داشت و امشب که برنامه را دیدم جای نیما خالی بود. به نظر من حمید عسکری هر روز بهتر از قبل است و کنترل و مدیریت خوبی روی استیج داشت و خودش هم به نظر من هر روز در حال پیشرفت است.»

او در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد باز هم با این خواننده همکاری داشته باشید گفت:«این یک سورپرایز است و نکات جذابی برای شما داریم. البته یک کار خوب از قدیم با هم داریم و ارتباط ما ادامه دارد. حمید دوست قدیمی من است و به او افتخار می‌کنم.»

شهاب اکبری هم نظر خود درباره کنسرت حمید را اینگونه بیان کرد: «ارتباط من و حمید عسکری از تنظیم قطعه و آلبوم گذشته و او همانند برادر من است. همیشه کنسرت‌های حمید را دوست داشتم و اجرای امشب او خیلی خوب بود. حمید خواننده‌‌ای مجرب روی صحنه است و به خوبی می‌تواند سالن و استیج را مدیریت کند. اینکه می‌بینم مردم قطعاتی که ما با هم کار کرده‌ایم را دوست دارند و زمزمه می‌کنند برایم جذاب است و انرژی می‌گیرم. ارکستر حمید هم در این برنامه تغییراتی داشت اما پایه‌های اصلی ارکستر سازهایی نظیر درامز و گیتار بیس هستند که نوازنده‌های آنها از سال‌ها قبل در کنار او حضور دارند. اعضای جدید و قدیم ارکستر به خوبی با همدیگر هماهنگ شده بودند و توانستند حضور موفقی روی صحنه داشته باشند.»

منصور جنید (کیبورد1)، مهدی قاسمی (گیتار بیس)، فرهاد بهبهانی (گیتار نایلون)، محمدعلی نصری (گیتار الکتریک)، علی شمس‌آبادی (ساکسفون)، اشکان پویانیان (کیبورد2) و امین قمی‌نژاد (درامز و سرپرست ارکستر) اعضای ارکستر کما در این برنامه بودند.

این کنسرت با همت شرکت «سل‌فا» به مدیریت «مجید طوسی» و مدیریت اجرایی «یاسین طوسی» برگزار شد. در ادامه عکس‌های دیدنی «سعید عبداللهی» و «تارا عبداللهی» از این اجرا و حاشیه‌هایش را مشاهده کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 - 14:18

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 12 بهمن 1394 - 11:51

فقط محمد علیزاده ?❤️

دوشنبه 12 بهمن 1394 - 12:19

خواننده با اخلاقیه که خیلی زود دوره ش تموم شد

دوشنبه 12 بهمن 1394 - 14:57
عشق اولی و کمایی

دوست به ظاهر محترم با چه استدلالی میگی دوران حمید عسکری تموم شد؟
3 گانه کما که ایران و حتی خارج از ایران رو ترکوند
خوشبختی که پرفروش ترین آلبوم 92 شد
از عشق هم که تو سبک 3 گانه کما ساخته شد و محشر بود
هنوز هم که مثل سال های قبل توی ایران و آمریکا مدام کنسرت برگذار میکنه و از بین همه خواننده های مجاز ایران بیشترین تعداد کنسرت در خارج از ایران رو داره
نظر ندی نمیگند نوشتن بلد نیستی!!

2.191.146.234
دوشنبه 12 بهمن 1394 - 13:38

یکی از آهنگ های گل سر سبد دوران هنری حمید آهنگ ستاره که ترانش از محمد علیزادست.
حمید هم صداش پر از خاطره خوبه.
ایشالا این دوستی همیشه ادامه داشته باشه.
تبریک میگم این موفقیت چندین ساله رو به حمید عسگری عزیز.
*از طرف سایت هواداری محمد علیزاده*

دوشنبه 12 بهمن 1394 - 13:39

جوووووووووونم رضایا

دوشنبه 12 بهمن 1394 - 14:04

انقدر که اهنگ ستاره حمید عسکری قشنگ دراومده هیچ اهنگش به این قشنگی نیست که اینم نقطه ی عطفش محمد عزیزه....
با ارزوی موفقیت روزافزون برای اقای عسکری....و تبریک بخاطر کنسرت باشکوهشون....
دوستیشونم هزاران سال پابرجا....
پایدار بمونید

دوشنبه 12 بهمن 1394 - 14:51

به همه پیشنهاد میکنم حداقل یک بار به کنسرت حمید عسکری برند تا بالاترین سطح اجرای زنده در ایران رو مشاهده کنند
من خودم در سانس دوم همین کنسرت و کنسرت های قبلی تهران حمید بودم و بدون شک در اجرای زنده یک سر و گردن از بقیه خواننده های داخلی بالاتره
قبول ندارید امتحان کنید

دوشنبه 12 بهمن 1394 - 16:26

بسيار عالي بود و لطفا از البوم جديد ايشان خبر بگزاريد وبنويسيد كه در چه مرحله اي است وكي منتشر مي شود وبا ايشان گفت وگو كنيد و لطفا از البوم جديد اقايان سامان جليلي و مهدي احمدوند و بهنام علمشاهي و سعيد پور سعيد و گروه سون و رامين بي باك و سعيد عرب و بابك جهانبخش و حسين توكلي هم خبر بگزاريد وبنويسيد كه در چه مرحله اي هستند وكي منتشر مي شوند وبا انها هم گفت وگو كنيد با تشكر .

دوشنبه 12 بهمن 1394 - 16:54

هر دوشون عشقن،کارای پوریا حیدری هم واسه عماد طالبزاده محشره

دوشنبه 12 بهمن 1394 - 16:54

بد نیست صداش..حیف کپیه کاراش و خلاقیت و نواوری نداره

سه شنبه 13 بهمن 1394 - 13:30
عشق اولی و کمایی

دوست عزیز تبریک میگم.شما موفق به گفتن جک سال شدید
آخه کدوم کارش کپیه؟کدوم کارش نوآوری نداره؟
یاد بگیر که با مدرک انتقاد کنی

89.219.209.153
دوشنبه 12 بهمن 1394 - 16:54

پوووریااااا

دوشنبه 12 بهمن 1394 - 16:54

? hamid o pourya ?

دوشنبه 12 بهمن 1394 - 16:54

خواننده خوش صدا و بی نظیر ❤❤

سه شنبه 13 بهمن 1394 - 08:29

كنسرت بعدي كيه اقاي عليزاده

سه شنبه 13 بهمن 1394 - 19:35
فروغ(فقط خدای احساس ایران محمد علیزاده)

چشم بد و چشم حسوداش فرش زیر پااااااااااش

185.129.202.252
چهارشنبه 14 بهمن 1394 - 21:48

rezaya ro eshghe
khosg ghalbe in pesar

چهارشنبه 19 اسفند 1394 - 09:33

شهاب مظفری رو عشق اســـــت...
ایشالا کنسرت خودت شهاب خوش قلب و خوش صدا
عاشق کاراتم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دوستان قدیمی «حمید عسکری» پس از سال‌ها به کنسرت او آمدند | موسیقی ما