برنامه یاد بعضی نفرات
 
این خواننده پس از مدت‌ها سکوت به «موسیقی ما» گفت
حمید عسکری: دیگر نمی‌خواهم در عرصه سینما و بازیگری فعالیت کنم
موسیقی ما – چند ماه از فعالیت کم «حمید عسکری» در عرصه موسیقی پاپ می‌گذرد اما این خواننده قرار است به زودی تک‌آهنگ‌هایی را در فضای مجازی منتشر کند. او قصد دارد این روند را تا زمان برگزاری کنسرت تابستان خود در تهران ادامه دهد. حمید عسکری در گفتگو با سایت «موسیقی ما» دیدگاه‌های خود پیرامون انتشار آلبوم و تولید آثار جدیدش را عنوان کرد. او همچنین احتمال حضور دوباره‌اش در حوزه بازیگری را تکذیب کرد و نظر قاطع و جالبی در این زمینه داشت.

حمید عسکری ابتدا در مورد آلبوم گفت:«پیش‌بینی می‌کنم به زودی دیگر چیزی به نام آلبوم در ایران منتشر نمی‌شود. حداقل در موسیقی پاپ اینطور خواهد بود و انتشار آلبوم دیگر لزومی ندارد. اینقدر سرعت تغییر تم‌های مورد علاقه مردم بالا است که طی یک سالی که برای تولید آلبوم زمان می‌گذارید، سه مرتبه همه چیز عوض می‌شود! به همین دلیل انتشار تک‌آهنگ بهتر است. انشاالله من امسال بیشترین وقتم را صرف انتشار تک‌آهنگ می‌کنم. سه چهار قطعه آماده دارم و براساس برنامه مدون این کارها را به مخاطبان ارائه خواهم کرد. بر همین اساس بیشترین وقت این روزهای من صرف تولید تک‌آهنگ می‌شود.»

او سپس با اشاره به اینکه دوباره دست به قلم شده اعلام کرد:«پس از چند سال که خودم ترانه نمی‌نوشتم در تک‌آهنگ‌های جدیدم خودم همه ترانه‌ها را می‌نویسم. البته کلاً ترانه‌هایی که خودم طی سال‌های گذشته نوشتم هیت‌ترین قطعاتم بودند. کارهایی که الان ساخته‌ام از لحاظ ملودی برای دوستان ترانه‌سرا تا بخواهند رویش بنویسند و به همین دلیل فقط خودم می‌توانم ترانه‌های این قطعات را بنویسم. تمامی قطعات جدیدم با تنظیم «میلاد اکبری» منتشر خواهد شد.»

حمید عسکری در پاسخ به این سوال که چرا دوباره چنین تصمیمی اتخاذ کرده به این نکات اشاره کرد:«این بهترین کاری است که می‌توان انجام داد. همان موقع هم که سه آلبوم اول یا بهتر بگویم چهار آلبوم اولم با ترانه‌های خودم منتشر می‌شد می‌دیدم که موسیقی امروز، موسیقی نیست که شما ترانه را جلوی خود بگذارید و روی آن ملودی بسازید. چون ملودی در موسیقی امروز بسیار مهم شده و وقتی که به ترانه‌ای در یک وزن و قالب خاص محدود شوید، آن خلاقیت‌هایی که در حرکت ملودی می‌خواهید را نمی‌توانید داشته باشید. بگذریم از این موضوع که زمان انتشار سه آلبوم اول وقتی خودم همه کارها را می‌نوشتم همه رسانه‌ها ایراد می‌گرفتند که چرا خودت می‌نویسی! خوشحال هستم که پس از ده سال، ترانه تمامی کارهای هیت بازار توسط خواننده‌ها یا کسانی که تفکر چند سال قبل من را دارند نوشته می‌شود. من هم دیدم که چه بهتر دوباره دست به قلم شوم و خودم بنویسم.»

خواننده سه‌گانه «کما» به کنسرت خود در پایتخت هم اشاره‌ای داشت:«اجرای تهران پس از ماه مبارک رمضان خواهد بود. چون طی یک سال اخیر که پسرم به دنیا آمد فقط دو قطعه منتشر کردم. به همین دلیل لازم است که چند تک‌آهنگ منتشر کنیم تا رپرتوار متفاوتی برای اجرا در سالن داشته باشیم. در اجراهای شهرستان چون فاصله بین کنسرت‌ها وجود دارد، این نیاز خیلی احساس نمی‌شود. اما برای کنسرت‌های تهران باید رپرتوار جدید داشته باشیم و در این فاصله تا پس از ماه رمضان چند آهنگ جدید را به مخاطبان عزیز تقدیم خواهیم کرد. اجراها هم با همان شرکت «هنر اول» است.»

عسکری نهایتاً در پاسخ به سوال ما مبنی بر اینکه قصد ندارد دوباره بازیگری را تجربه کند هم گفت:«طی چند وقت اخیر پیشنهادی برای بازیگری و حضور در سینما نداشتم و دیگر نمی‌خواهم در عرصه سینما و بازیگری فعالیت کنم. پیشنهادی هم اگر باشد نمی‌پذیرم چون این کار صرفاً یک وسوسه است و در ذات بشر وجود دارد و فقط در ذات خواننده‌ها نیست. همه آدم‌ها دوست دارند بازیگری را تجربه کنند و وسوسه‌ای است که امکان تحقق آن برای خواننده‌ها بیشتر از مردم عادی است. دو بار این کار را انجام دادم و نمی‌توانم بگویم اشتباه بود چون در سراسر دنیا رخ می‌دهد. اما دیگر هر پیشنهادی که باشد و هر چقدر هم خوب باشد نمی‌پذیرم چون یک وسوسه بود که تمام شد.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1396 - 13:46

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:03

این دیگه چه پیش بینی بود!!!!!!!

پنجشنبه 11 خرداد 1396 - 01:37
مریم

پیشبینی که هیچی این آدم کلا به کار همه کار داره.
یه آدم تقلید کاره که نون رو به نرخ روز میخوره.
با تقلید از صدای خواننده های بزرگ و همینطور با تقلید از موسیقی خواننده هایی که آهنگ هاشون میگیره میخواد خودشو بالا بکشه.
کلا آدمی که مقلد باشه آدمیه که شخصیت خودش رو نداره.
این که میگن فلانی شخصیت نداره بی ادبی نیست در روانشناسی یعنی دارای شخصیت برای خودش نیست و از افراد دیگه تقلید میکنه.
جالبه بدونید آخرین تک آهنگشرو ملودیش رو از روی یکی از آهنگهای امیر تتلو کپی کرده. کسی که از تتلو کپی کنه معلومه دیگه........

5.116.179.185
سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:03

پس استاد شهاب چی ؟؟؟؟؟

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:03

پيش بينى بسيار اماتور گونه اى بود!

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:03

خیلی خوب کاری می کنی

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:03

نیست خیلی بازی های درخشانی هم داشت

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:03

بی زحمت این لطفی که به سینما کردی و دیگه نمیخوای بازی کنی به موسیقی هم بکن و همچنان به سکوتت ادامه بده

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:03

این بنده خدا بلد نیست بازی کنه خب وسوسه چیه الان فرزاد فرزین عالی بازی میکنه تو عاشقانه ها

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:03

عجب ضایعه ی دردناکی. امیدوارم جامعه ی سینما توان هضم این واقعه ی دلخراش رو داشته باشه.

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:03

خداوکیلی ی تست لایو ازاین خواننده ها بگیرن قوول میدم فقط س تاشون بمونن

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:03

افت کرده ... خیلیم افت کرده

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:03

با احترام به خودشون و هواداراشون متاسفانه هم سطح آهنگ هاشون خیلی پایینه و هم بازیگریشون...حتی از هم بازی هاشون هم میشه به بد بودن فیلم ی برد

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:03

لطفا دیگه نخون بازی که جای خود داره

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:03

متا سفم واسه مردمی که به خودشون اجازه میدن از رو کمبود شخصیت هر نظری بدند کل هنرمندا نقد پذیرند ولی نه نظر شخصی نظر منطقی از روی ادب بدید نظر شخصی شمآ برای هنرمندان مهم نیست ، متا سفانه مردمممون راه فراستی رو دارندادامه میدند ,

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:03

اگه‍ نمیتونید ادب رو تو کامنت گذاشتن رعایت کنید نزارید هیچ اتفاقی نمیفته ،

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 14:54

اوت رضا یزدانیم نباید فعالیت کنه بازیگرام نباید تو خوانندگی فعالیت کنن

یکشنبه 14 خرداد 1396 - 14:52

با نظر مریم کاملا موافقم.
البته به نظرم این جور آدما یه دونه آلبومشون با اسم یه خواننده معروف گرفت و تموم شدن رفتن.
این خواننده ها موندگار نیستن الان دیگه شماها کجا دیدین کسی آهنگهای این خواننده یا مثلا بنیامین رو گوش بده.
کلا اینا گذری هستن.

یکشنبه 4 تیر 1396 - 07:45

تا زمانیکه غروره الکیتو کنار نزاریو با میلاد ترابی همکاری نکنی اوضات همینه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حمید عسکری: دیگر نمی‌خواهم در عرصه سینما و بازیگری فعالیت کنم | موسیقی ما