برنامه یاد بعضی نفرات
 
بهترین لحظه زندگی یک خواننده زمانی است که...
گزارش موسیقی ما از کنسرت بهارانه حمید عسکری؛
بهترین لحظه زندگی یک خواننده زمانی است که...
موسیقی ما - راضیه غنجی: حمید عسکری در کنسرت تابستانی خود گفت: بهترین لحظه زندگی یک خواننده زمانی است که مردم عزیز کشورش آهنگ‌هایش را حفظ باشند و با او بخوانند و او را همراهی کنند. به گزارش موسیقی ما کنسرت حمید عسکری خواننده پاپ کشورمان به سرپرستی امید حجت پنجشنبه شب به همت موسسه صوت آوای هنر در مرکز همایش برج میلاد برگزار شد.

در ابتدای این کنسرت، شهرداری با استفاده از فرصت به معرفی و تبلیغ بوستان ولایت که به تازگی افتتاح شده پرداخت که با پخش کلیپی چگونگی ساخت این پروژه عمرانی شرح داده می‌شد.

کنسرت حمید عسکری طبق معمول با نیم ساعت تاخیر آغاز شد.

کنسرت حمید عسکری در تابستان ۹۰ نشان داد که آلبوم کما ۳ مورد علاقه و توجه مخاطبان این خواننده قرار گرفته و توانسته تا حدی رضایتی که درکما ۲و۳ به وجود آمده بود را به دست آورد به طوری که حاضران در سالن بیشتر قطعات این آلبوم را حفظ بودند و عسکری را همراهی می‌کردند. گرچه آلبوم کمای ۳ هرگز به قدرت و تاثیر گذاری آلبوم‌های قبلی این خواننده جوان نبود چراکه همچنان احساس بدون در نظر گرفتن نگاه حرفه‌ای به تکنیک در ترانه سرایی در آلبوم‌های حمید عسکری موج می‌زند و اما استقبال خوبی از کنسرت او شد ولی همچنان قطعات خاطره انگیز آلبوم‌های قبلی عسکری از قدرت بیشتری برخوردار است و در ذهن مخاطب مانده و حتی اجرای این قطعات در کنسرت‌های عسکری از او درخواست می‌شود.

حمید عسکری از حضور مخاطبان در کنسرت قدردانی کرد و گفت: خوشحالم که امشب در جمع شما هستم قطعا انرژی ما به انرژی شما بستگی دارد.

او در ادامه گفت: آنهایی که دوست دارند ترانه‌های آرام بخوانیم دست بزنند و سپس گفت آنهایی که ترانه‌های شاد می‌خواهند دست بزنند و به دلیل اشتیاق مردم برای ترانه‌های شاد، حمید عسکری گفت: مجبوریم امشب سالن را به خاطر شما منفجر کنیم.

عسکری در این کنسرت ترانه‌های «فرشته»، «گل من»، «خسته شدم»، «خنده و گریه»، «ستاره»، «تقصیر»، «واسه اینکه»، «وقت رفتن»، «به عشق تو»، «اگه به تو نمی‌رسم»، «من کجای زندگیتم»، «قسم»، «آهای تو که عشق منی»، «هر چی بگی همونه» و «التماس» را خواند.

عسکری در ادامه کنسرتش گفت: از کنسرت قبلی‌ام در تهران بخشی را به کنسرت اضافه کردیم که گروه زهی مهستان ما را برای خواندن قطعات آرام که نیاز به ارکس‌تر بزرگ داشت همراهمی می‌کنند. با این گفته حمید عسکری گروه زهی مهستان وارد سن شدند و قطعات آرام را خواندند.

حمید عسکری گفت: می‌خواهم یک ترانه برایتان بخوانم که خواهشمندم کسی در اجرای این قطعه به صورت کسی که کنارش نشسته نگاه نکند. عسکری ترانه «فکر می‌کنی کی هستی» را خواند.

او گفت: واقعا این انرژی که شما به ما می‌دهید منجر به این می‌شود که برای ساخت آلبوم بعدی با اشتیاق بیشتری کار کنم و فکر می‌کنم ما لایق این همه محبت شما نیستیم.

  • در حاشیه:
 همچنان برج میلادی‌ها با وجود گرانی بلیت کنسرت‌ها از مردم هزینه پارکینگ خودرو دریافت می‌کند.
بار‌ها افرادی در سالن حمید عسکری را با صدای بلند صدا می‌کردند و او هم آن‌ها را مورد محبت قرار می‌داد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 21 خرداد 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

وبلاگ موسیقایی .

پر حاشیه ترین وبلاگ موسیقی با پستی جدید به روز شد .

باز هم محــــــــــــــســـــــــــــــــــــــــــــن یگانــــــــــــــــــــــه ... !

نقد کامل آلبوم های حریص ، رگ خواب ، ژاکت و ....

آکورد و ملودی احساسی ترین ها و .....

همه در وبلاگ موسیقایی .

با تکیه بر مطالب پر مغز سایت موسیقی ما .

http://moosicema.Tk

_______________________________________________________

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

حمید واقعا خواننده خوش صدای کشوره...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

من در سانس 6 حضور داشتم که قطعات "گل من " یا "هرچی بگی همونه" اصلا اجرا نشد ...
این گزارش برای کدوم سانسه؟!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

" عسکری در این کنسرت ترانه‌های «فرشته»، «گل من»، «خسته شدم»، «خنده و گریه»، «ستاره»، «تقصیر»، «واسه اینکه»، «وقت رفتن»، «به عشق تو»، «اگه به تو نمی‌رسم»، «من کجای زندگیتم»، «قسم»، «آهای تو که عشق منی»، «هر چی بگی همونه» و «التماس» را خواند. "

پس چرا تو کرج هر چی التماس کردیم " قسم " رو نخوند

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بهترین لحظه زندگی یک خواننده زمانی است که... | موسیقی ما