برنامه یاد بعضی نفرات
 
علي تفرشي آلبوم خود را سال آينده منتشر مي كند
در گفت‌و‌گو با موسیقی ما اعلام شد:
علی تفرشی آلبوم خود را سال آینده منتشر می‌کند
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: علی تفرشی در تدارک آلبوم جدید خود برای انتشار در اوایل سال آینده است. علی تفرشی؛ خواننده پاپ-کلاسیک موسیقی کشورمان در گفت‌و‌گو با موسیقی ما از انتشار آلبوم جدید خود در سال آینده خبر داد و در این باره گفت: ساخت موسیقی جدید‌ترین آلبوم خود را از مدت‌ها پیش آغاز کرده‌ام و قرار است آن را در اوایل سال آینده منتشر و روانه بازار موسیقی کنم.

خواننده سمفونی «ایثار» افزود: ااین آلبوم در سبک تازه و کاملا متفاوت از آلبوم‌های قبلی من است و در فرم و ساختار نیز کاملا این تفاوت را لحاظ کرده‌ام تا علاوه بر اینکه امضای خود را در کار‌هایم داشته باشم، روندی تازه را آغاز کرده باشم. در ساخت آن نیز سعی کرده‌ام از موسیقی تلفیقی بهره‌مند شوم. ضبط قطعات آن به صورت آکوستیک انجام شده و آهنگسازی آن را با همراهی گروه ایده به عهده داشته‌ام.

تفرشی همچنین گفت: اشعار آن را از میان حضرت حافظ، مولانا، عطار، سعدی و هوشنگ ابتهاج انتخاب کرده‌ام و تنظیم تمامی ۹ قطعه آن را نیز خودم به عهده دارم.

خواننده «تردید» خاطر نشان کرد: ترکیب سازهای آلبوم، ترکیبی از سازهای سنتی و پاپ است که توسط بهترین نوازنده‌های ایران و تماما به صورت آکوستیک انجام شده است. هزینه‌های آن را نیز شخصا پرداخته‌ام. تهیه کنندگی آن را خودم به عهده دارم و تا کنون هزینه‌های بسیاری را متقبل شده‌ام. امیدوارم بعد از انتشار یافتن آلبوم بتوانم نتیجه این تلاش‌ها را ببینم و این زحمات بازتاب داشته باشد.

تفرشی در پایان گفت: با توجه به اینکه برای انتشار یافتن این آلبوم عجله ندارم؛ احتمال اینکه آن را تا پایان سال منتشر کنم بسیار کم است. بنابراین زمان انتشار آن به سال آینده موکول خواهد شد.

علی تفرشی فارغ التحصیل هنرستان عالی موسیقی و همچنین دانشکده موسیقی با درجه فوق لیسانس آهنگسازی است. این خواننده تا کنون تیتراژهای بسیاری را اجرا کرده است که از این میان می‌توان به آثاری همچون امام علی با آهنگسازی فرهاد فخر الدینی، بوی پیراهن یوسف به آهنگسازی مجید انتظامی، روبان قرمز ساخته محمد رضا عقیلی، خاک سرخ به آهنگسازی محمد رضا عقیلی و تیتراژ خانه سبز اشاره کرد.

از همکاری وی در ارکسترهای بزرگ می‌توان از همکاری با افرادی همچون نادر مشایخی، ایرج صهبایی، مجید انتظامی و... نام برد.

دیوانه شو، شمارش، تو کجائی همه عشق و تردید عنوان آلبوم‌هایی است که با صدای وی منتشر شده است.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 آذر 1392 - 02:58

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی تفرشی آلبوم خود را سال آینده منتشر می‌کند | موسیقی ما