برنامه یاد بعضی نفرات
 
ایده ای برای بازگشت علی تفرشی
در گفت و گو با موسیقی ما عنوان شد:
ایده ای برای بازگشت علی تفرشی
موسیقی ما- لی لا رضایی: ایده عنوانی است که موجب شده تا علی تفرشی به دنیای گروههای موسیقی بازگردد.
این خواننده در گفت و گو با موسیقی ما با بیان این خبر گفت: ایده عنوان گروهی است که به واسطه آن به دنیای شلوغ موسیقی گروهی باز می گردم. برای این گروه خودم آهنگسازی خواهم کرد.

تفرشی در ادامه خاطر نشان کرد: قطعاتی برای این گروه ساخته ام که به زودی همراه با انها و با کمک نوازنده هایی که در گروه حضور دارند روی سن رفته و اجرای برنامه خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: تمامی این قطعات را خودم ساخته ام و خوانندگی آنها را نیز خودم به عهده داشته ام. در حال حاضر نیز با افراد گروه پر ایده" ایده" مشغول تمرین برای اجرای کنسرتهای خود هستیم که قرار است به زودی برگزار شوند.

تفرشی خاطر نشان کرد: سبک کار گروه "ایده" یک سبک تلفیقی است و با هدف پرداختن و زنده نگه داشتن موسیقی سنتی به تاسیس این گروه اقدام کرده ام. مدتی است که دغدغه ام این شده که موسیقی سنتی دارد به فراموشی سپرده می شود و من به عنوان یک خواننده که با موسیقی کشورم آشنایی دارم، وظیفه دارم که این نوع از موسیقی را برای جوانان کشورم زنده نگه دارم و به همین دلیل با پرداختن به موسیقی تلفیقی می خواهم به انجام این وظیفه بپردازم.

وی افزود: در میانه راه به یک سبک جدید از موسیقی رسیده ام که این سبک فضای متفاوتی را ایجاد کرده است و قطعات متفاوتی را در خود جای داده است. این گروه تلفیقی از سیزده نوازنده متشکل شده است که با موسیقی تلفیقی سعی در بقای موسیقی سنتی داریم.

گفتنی است گروه ایده در سال 1387 تاسیس شده و در بیست و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در بخش موسیقی پاپ ، مقام اول را به دست آورد.

گروه ایده در دوبخش تشکیل پاپ و سنتی تشکیل شده استده است و قطعاتی کاملا جدید را ساخته و تنظیم کرده است.در این گروه از سازهای سنتی و پاپ استفاده شده است و اشعار آن از میان اشعار شاعران بزرگی همچون سعدی، حافظ، مولانا، عراقی و عطار انتخاب شده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ایده ای برای بازگشت علی تفرشی | موسیقی ما