برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم «تردید» منتشر شد
با صدای علی تفرشی؛
آلبوم «تردید» منتشر شد
موسیقی ما - آلبوم «تردید» با صدای علی تفرشی، راهی بازار موسیقی شد. تفرشی با اعلام این خبر گفت: آلبوم «تردید» از روز سه شنبه هفته گذشته در بازار موسیقی موجود است. سعی کرده‌ام در این آلبوم متفاوت از همیشه کار کنم.

وی ادامه داد: «تردید» شامل ۱۲ قطعه است که همگی از ساخته‌های خود من است. تنظیم قطعات «عشق آسمانی» را رضا تاجبخش، فصلی از عشق «راخودم با همکاری مهران جمالی راد و قطعه ریمیکس آلبوم را نیز مهران جمال راد انجام داده است.

به گفته خواننده قطعه ماندگار» می‌عشق «، ترانه‌های این آلبوم را رضا اشعاری-فرشته ملک محمود- زنده یاد مسعود هوشمند، بی‌تا ریاحی- یک مولانا –چند قطعه آن را مادرم خانم اعظم میر هادی سروده‌اند. در دفترچه این آلبوم آمده است: علی تفرشی فعالیت هنری خود را از هنرستان موسیقی آغاز کرد.

وی با ادامه تحصیل در دانشکده موسیقی، و اخذ مدرک کار‌شناسی ارشد آهنگسازی فارغ التحصیل شد.

تفرشی کنسرت‌های متعددی را با گروه پاپ خود و ارکس‌تر سمفونیک تهران، در داخل و خارج از کشور، به رهبری نادر مشایخی، منوچهر صهبایی و مجید انتظامی اجرا کرده است. علی تفرشی از محضر استادانی چون فرهاد فخرالدینی، محمد سریر، حسن ریاحی، کامبیز روشن روان، تقی ضرابی، شاهین فرهت، محسن الهامیان و مصطفی کمال پورتراب بهره برده است.

وی در سال ۱۳۸۷، با تشکیل گروه موسیقی تلفیقی ایده در بیست و چهارمین جشنواره موسیقی فجر، در بخش موسیقی پاپ، مقام اول را به دست آورد. آلبوم‌های منتشر شده از این خواننده با عنوان فصل شکفتن، دیوانه شو- شمارش و توکجایی همه عشق را پیش از این شنیده‌ایم.

از قطعات این آلبوم می‌توان به قطعات فصلی از عشق، یاد تو، تردید، وسوسه، دلتنگی، ماهی و دریا (مسعود هوشمند) بهتر ازاین چی می‌خوام؟ عشق آسمانی، مادر، با تو، ماه پیشونی و ریمیکس نهایی اشاره کرد.

تفرشی درخصوص سبک» تردید «گفت: سبک این آلبوم پاپ بوده و در سازبندی آن از موسیقی الکترونیک و آکوستیک بهره‌مند شده‌ام. سعی‌ام بر این بوده که سلیقه‌های مختلف مردم را در این آلبوم لحاظ کنم.

او تلاش کرده در آلبوم تردید فضاهای متفاوت و متنوعی را بگنجاند و در همین امتداد ترانه‌هایی از زنده یاد مسعود هوشمند، اعظم می‌رهادی، فرشته ملک محمود و بیتا ریاحی را با تنظیم‌هایی مدرن و آکوستیک اجرا کرده است

تفرشی این آلبوم را پس از ۹ سال دوری از عرصه انتشار آلبوم‌های موسیقی به بازار فرستاد.» تردید «را شرکت پژواک صوت و تصویر ایرانیان منتشر کرده است.
منبع: 
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اسفند 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

طراحی کاور که خیلی بده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

موافقم کاور جالب نیست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

هم دوره شادمهره
جزو خوانندگانی هست که با اومدن موسیقی پاپ آلبوم داد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

خوب بود که بابا
از خواننده های خوب ایرانه علی تفرشی
اگه بد بود که با آقای انتظامی کار نمی کرد.کاورم عالیه. کلیشه ای نیست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

albume khily kheili ghashangiyeeeeeeee makhsoosan ahange mahio darya va mah pishooni

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

بسیار آلبوم حرفه ای وجذابی است مخصوصا ماهی و دریا. هنوز دلیل غیبت طولانی علی تفرشی را نمیدانم ولی خوشحالم که پس از مدتها آلبوم متفاوتی دادید.ممنون از علی تفرشی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

etefaghan beseyar khob va perfect bod va avalin kari bod to iran ke jeldesh moghavae nabod va besiyar taraheyeh ziba javan pasand bodeh va batashakore faravan sajad

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

salam ali jan hame chi khoob bood ham ahanga ham kaver tabrik migam khaste nabashi

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

albume kheyli kheyli ghashangiyeeee makhsoosan ahangaye mahi o darya va mah pishooni

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «تردید» منتشر شد | موسیقی ما