برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از 5 سال و در قالب یک اثر موسیقی تلفیقی؛
آلبوم گروه «ایده» به خوانندگی و آهنگسازی «علی تفرشی» منتشر خواهد شد
موسیقی ما – جدیدترین آلبوم «علی تفرشی» به همت شرکت «آوای سوته دلان» به مدیریت «مهدی میرزاباقریان» راهی پیشخوان فروشگاه های فرهنگی می شود. او که یکی از خواننده های با سابقه است این بار در قالب گروه «ایده» یک آلبوم موسیقی تلفیقی را به زودی ارائه خواهد کرد. علی تفرشی خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده گروه ایده است و در این مجموعه اشعاری از «مولانا»، «عطار»، «سعدی»، «عراقی» و «هوشنگ ابتهاج» را خوانده است. آلبوم این گروه شامل سازبندی متنوعی است و جمعی از بهترین نوازنده های موسیقی کشور در آن هنرنمایی کرده اند.

گروه موسیقی تلفیقی ایده در سال 1387 توسط علی تفرشی تشکیل شد و همان سال با شرکت در بیست و چهارمین جشنواره موسیقی موسیقی فجر مقام اول را کسب کرد. آهنگسازی و تنظیم قطعات آلبوم ایده از سال 87 به بهانه اولین کنسرت و شرکت در جشنواره موسیقی فجر آغاز شد. در سال های بعد بر تعداد قطعات اضافه کردند تا نهایتا تصمیم بر ضبط 9 اثر قطعی شد. تعداد هنرمندانی که به عنوان نوازنده و گروه کُر در ضبط قطعات آلبوم ایده شرکت داشته اند، هشتاد نفر است که متشکل از چهره های مطرح این حوزه هستند.

آخرین حضور تفرشی در بازار موسیقی به پنج سال قبل و آلبوم «تردید» باز می گردد. البته او در آن آلبوم که بیشتر گرایش به سمت پاپ داشت هم گریزی به آثار شعرای کلاسیک نظیر مولانا زده بود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 دی 1393 - 11:01

دیدگاه‌ها

یکشنبه 28 دی 1393 - 14:17

ببینیم چی از اب در میاد

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم گروه «ایده» به خوانندگی و آهنگسازی «علی تفرشی» منتشر خواهد شد | موسیقی ما