برنامه یاد بعضی نفرات
 
اختصاصی «موسیقی ما»
ویدئو کلیپ «سرمست» با صدای علی تفرشی
 موسیقی ما – چند هفته پس از انتشار آلبوم «شبت خوش باد من رفتم»، ویدئو کلیپ یکی از قطعات این آلبوم تولید و برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفت.

علی تفرشی چندی پیش آلبوم «شبت خوش باد من رفتم» را روانه بازار موسیقی کشور کرد و پس از برگزاری مراسم رونمایی این اثر، ویدئو کلیپ قطعه «سرمست» به کارگردانی «روهینا» در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفته است.

گفتنی ست آهنگسازی و تنظیم این قطعه را خود علی تفرشی با شعری از سعدی انجام داده است و «محمدرضا آقایی» نیز تهیه کننده آن است.

علی تفرشی که علاقمندان موسیقی او را با آثار پرخاطره ای همچون تیتراژ سریال «خانه سبز» به یاد دارند، جدیدترین آلبومش «شبت خوش باد من رفتم» را در حالی روانه بازار موسیقی کشور کرد که پیش از این سابقه زیادی در خوانندگی و نوازندگی در فیلم های ماندگار سینمای ایران را دارد كه از شاخص ترین آنها می توان آثار و فیلم هایی به آهنگسازی موزیسین های مطرحی چون فردین خلعتبری، احمد پژمان، کارن همایونفر، کامبیز روشن روان، فرهاد فخرالدینی، مجید انتظامی،‌ محمد رضا علیقلی اشاره کرد.

آهنگساز و تنظیم کننده هر 9 قطعه این آلبوم خود «علی تفرشی» است و از اشعار و غزل های بزرگان ادبیات پارسی از جمله: عطار، عراقی، سعدی، مولانا، ابتهاج در این اثر بهره برده شده است. گروه موسیقی تلفیقی «ایده» عنوانی ست که تفرشی برای گروه خود انتخاب کرده است. این گروه در سال 1387 توسط علی تفرشی تشکیل شد و همان سال با شرکت در بیست و چهارمین جشنواره موسیقی فجر مقام اول را در بخش پاپ کسب کرد.

علی تفرشی كنسرت های متعددی را با گروه موسیقی پاپ خود در شهرهای مختلف و ارکستر سمفونیک به رهبری منوچهر صهبایی، نادر مشایخی، محمد بیگلری پور، نادر مرتضی پور و مجید انتظامی اجرا كرده است.

از علی تفرشی تا كنون آلبوم هایی با نام های: دیوانه شو،‌ شمارش،‌ تو كجائی همه عشق و تردید در بازار موسیقی عرضه شده است. «شبت خوش باد من رفتم» جدیدترین آلبوم این خواننده است .

گفتنی ست نوازنده ها و چهره های سرشناس موسیقی از جمله رضا تاجبخش، بهرام دهقانیار، بابک ریاحی پور، دارا دارایی، فیروز ویسانلو، امید حجت، هومن نامداری، همایون نصیری، بهنام ابطحی، آزاد میرزاپور، صدا صدیفی، داود ورزیده، بابک بنی حسینی، محمدرضا آقایی و ... در این آلبوم ساز زده اند.

هم اکنون می توانید این ویدئو کلیپ را در تماشاخانه سایت «موسیقی ما» ببینید و دانلود کنید.

 
کیفیت فرمت حجم لینک
480p mp4 68 MB دانلود
720p mp4 89 MB دانلود
1080p mp4 259 MB دانلود
سرمست
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مهر 1394 - 09:58

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ویدئو کلیپ «سرمست» با صدای علی تفرشی | موسیقی ما