برنامه یاد بعضی نفرات
 
28 دي‌ماه ١٣٩٤ در تالار وحدت
ماني رهنما «يادمان استاد بابك بيات به روايتي نو» را روی صحنه می‌برد
موسیقی ما - خواننده قدیمی موسیقی پاپ، جدیدترین اجرای خود را با یاد بابک بیات روی صحنه می‌برد.  به گزارش «موسیقی ما»، مانی رهنما در تاریخ 28 دی‌ماه در تالار وحدت به اجرای برنامه پرداخته و کنسرت «يادمان استاد بابك بيات به روايتي نو» را روی صحنه می‌برد.
 
در این کنسرت که «عليرضا شمس اسكندرى» رهبری اركستر را بر عهده دارد، نوازنده‌ها و موزیسین‌های سرشناسی در کنار مانی رهنما به اجرای برنامه خواهند پرداخت. این خواننده دی‌ماه سال گذشته نیز در کنسرتی ویژه در تالار وحدت، کنسرت «آواز و پیانو» را با همکاری رضا تاجبخش روی صحنه برد و با غافلگیری‌هایی از جمله حضور بی‌مقدمه «حامی» روی صحنه و اجرای زنده این خواننده پس از مدت‌ها سکوت، همراه شد تا کنسرت سال قبل مانی رهنما با این قبیل اتفاقات و اجرای قدرتمند این خواننده و همراهی نوازندگانی چون رضا تاجبخش، یاشار خسروی و... اجرایی قابل‌توجه باشد.
 
مانی رهنما در سال ۱۳۷۷ آلبوم «مرسدس» و در سال ۱۳۷۸ آلبوم «فصل پرواز» به آهنگسازی بابک بیات و یا اشعاری از مرحوم شهین حنانه و پیام پارسا را منتشر کرد که قطعه «پرنده» از آثار شناخته شده و معروف این مجموعه است. در سال 1379 هم در آلبوم «بغض» دو قطعه خواند؛ آلبومی به آهنگسازی و تنظیم داریوش تقی‌پور و به یاد واروژان. در سال ۱۳۸۰ آلبوم «آخرین غزل» به آهنگسازی داریوش تقی‌پور را منتشر کرد و آلبوم‌های «تموم شد ترانه»، «کجا به خنده می‌رسیم» و «من و تو» از دیگر آثاری بودند که با صدای این خواننده روانه بازار موسیقی کشور شده است.
 
رهنما در سال ۱۳۹۲ ترانه «طلای روسیاه» را برای حمایت از حسن روحانی بازخوانی کرد و این اثر در آن دوره مورد توجه قرار گرفت. مانی رهنما در کنسرت 28 دی‌ماه‌اش با ارکستر بزرگ روی صحنه حاضر خواهد شد و آثارش را اجرا خواهد کرد.
 
هومن نامدارى (كلارينت، ساكسفون)، آرين كشيشى (بيس گيتار)، حمزه يگانه (پيانو)، درشن آناند (تبلا)، محمد شعبانى (پركاشن)، امين طاهرى (درامز)، فرمهر بيگلو (ويلن)، رايين نورانى (ويلن)، كوشا صرافى‌گوهر (ويولا)، ارسلان عليزاده (ويلنسل)، فواد الهى قمشه‌اى (اودو، گيتار)، عليرضا خسروى (پركاشن و تيمپانى)، سجاد نوروزى (پركاشن)، اميرعلى رحمانى (پركاشن)، عرفان قوى‌قلب (پركاشن)، نسترن قاضيانى (هم‌خوان)، آرزو فتحى (هم‌خوان)، اميد تاج‌دوست (هم‌خوان)، مصطفى كرمى (هم‌خوان)، مازيار واحدى (هم‌خوان)، سهيل صارمى (كيبورد)، ژوبين عسکريه (ديجيريدو)، سعيد مجازى (ديجيريدو)، آرش رستگارزاده (ديجيريدو)، اَوستا سوادجان (ديجيريدو)، آريا آروندى (ديجيريدو) و... از جمله نوازنده‌ها و موزیسین‌هایی هستند که در ارکستر مانی رهنما در کنسرت 28 دی‌ماه ساز می‌زنند.
 
مانی رهنما روز گذشته قطعه «بی‌بی دل» را با ترانه‌ای از نادر بختیاری، ملودی خودش و تنظیم علیرضا شمس اسکندری تولید و به صورت اینترنتی منتشر کرد که شما کاربران سایت «موسیقی ما» می‌توانید این قطعه جدید را در تماشاخانه سایت «موسیقی ما» گوش و دانلود کنید.
 
کنسرت 28 دی‌ماه مانی رهنما به تهیه‌کنندگی «محمدرضا کرمی» و تحت امتیاز موسسه «تصویر موسیقی» روی صحنه خواهد رفت و سامانهwww.0098ticket.com  با امکاناتی جدید، بلیت‌فروشی این برنامه را بر عهده خواهد داشت.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 - 14:13

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 5 دی 1394 - 17:40

مانی رهنما حامی نیما مسیحا
3 اسطوره ی تکرار نشدنی...... موسیقی پاپ ایرانی یعنی این 3 نفر

یکشنبه 6 دی 1394 - 12:03

دي 94 و حامي ...و ماني رهنما و ... تالار وحدت.( نيما مسيحا هم اضافه ضود كامل مي شود!)
تنفسي براي موسيقي جدي و فاخر پاپ كلاسيك ايراني.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ماني رهنما «يادمان استاد بابك بيات به روايتي نو» را روی صحنه می‌برد | موسیقی ما