برنامه یاد بعضی نفرات
 
جوابیه بنیاد رودکی به اظهارات «مانی رهنما» در سایت «موسیقی ما»
حالا اشتباهات را متوجه تالار وحدت می‌دانند!
موسیقی ما - انتشار گزارش کنسرت مانی رهنما در تالار وحدت در سایت «موسیقی ما» و در ادامه صحبت‌هایی که این خواننده در گفتگو با این رسانه مطرح کرد، با واکنش مسئولین بنیاد رودکی و تالار وحدت روبه‌رو شد.
 
به گزارش «موسیقی ما»، کنسرت «یادمان بابک بیات به روایتی نو» در تاریخ 28 دی‌ماه در تالار وحدت با صدای مانی رهنما برگزار شد و گزارش این کنسرت در تاریخ 2 بهمن‌ماه روی خروجی «موسیقی ما» قرار گرفت که برخی اظهارات مانی رهنما در این گزارش با واکنش مسئولین سالن تالار وحدت و بنیاد رودکی رو‌به‌رو شده است.
 
متن جوابیه روابط عمومی بنیاد رودکی را در ادامه بدون هیچ دخل و تصرفی می‌خوانید:
 
«کنسرت مانی رهنما شامگاه 28 دی‌ماه در تالار وحدت روی صحنه رفت و البته که این کنسرت خالی از حاشیه نبود. اما روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی جوابیه‌ای به شرح زیر اعلام می‌دارد:
 
در کنسرت خواننده مذکور در شامگاه 28 دی‌ماه «حمیدرضا آداب» از صدابردارهای باسابقه موسیقی پاپ از طرف گروه مانی رهنما به عنوان صدابردار به تالار وحدت معرفی شد و مسئولین صدای تالار نیز کمال همکاری را با وی داشتند. حمیدرضا آداب نیز در این کنسرت به همراه دستیارهای خود به تالار وحدت آمده بود. به همین منظور تیم اجرایی صدابرداری تالار وحدت در صدابرداری این کنسرت هیچ نقشی را ایفا نکرده و حتی به منظور بهتر برگزار شدن این کنسرت تجهیزاتی اضافه از سوی تیم صدابرداری تالار وحدت در اختیار گروه موسیقی مانی رهنما قرار گرفته است. اتفاقی که برای هیچ گروه موسیقی دیگری مرسوم نبوده است.
 
نکته دیگر این است که تالار وحدت از ساعت 14 در اختیار گروه مانی رهنما قرار گرفته بود و این گروه تمامی ساندچک‌های خود را در این ساعت تا ساعت 17 انجام داده بود. جا دارد به این نکته نیز اشاره شود که گروه رهنما قرار بوده به‌خاطر اجرای نمایش «خاطرات و کابوس‌های یک جامه‌دار از زندگی و قتل میرزا تقی‌خان فراهانی» سالن را ساعت 17 تحویل دهد که با همراهی مسئولین تالار وحدت آنها سالن را با نیم‌ساعت تأخیر در اختیار گروه تئاتر قرار داده‌اند که قصد داشتند ساعت 18 روی صحنه تالار وحدت بروند. مسلماً اگر صدابرداری در کنسرت مانی رهنما با موفقیت همراه می‌شد، حمیدرضا آداب بهترین صدابردار لقب می‌گرفت. حال که چنین ضعفی در صدابرداری وجود داشته، اشتباه را متوجه مسئولین صدا[برداری] تالار وحدت می‌دانند.
 
در ادامه اعتراض مانی رهنما درباره اجرای تئاتر در تالار وحدت است. به همین منظور باید اعلام داشت که گروه اجرایی کنسرت مانی رهنما با اطلاع از روی صحنه رفتن نمایش «خاطرات و کابوس‌ها...» سالن را برای کنسرت مذکور اجاره کردند. این گروه موسیقی با اختیار و آگاهی کامل دست به رزرو سالن زده به همین خاطر نمی‌تواند نسبت به این موضوع اعتراض داشته باشد.
 
در انتها جا دارد به بخشی از توضیحات «باربد بیات» فرزند زنده‌یاد «بابک بیات» درباره کیفیت این کنسرت در گفتگو با سایت «موسیقی ما» نیز اشاره کنیم: من در تالار رودکی و ارکستر سمفونیک تهران حضور دارم و روز قبل از کنسرت مانی رهنما دیدم ایشان با اسم پدر من بلیت‌فروشی می‌کنند. اصلاً این کنسرت برنامه‌ای بود که حتی اگر ما هم اجازه می‌دادیم قطعات پدرم در آن اجرا شود، در شأن پدر من نبود. آن‌طور که از گزارش‌ها برمی‌آمد، ظاهراً آن کنسرت صرفاً برای تبلیغ اسپانسرها بوده و محتوای کار در آن اهمیتی نداشته است.»
 
گزارش و اظهارات مانی رهنما در این باره را می‌توانید اینجا بخوانید.
 
«موسیقی ما» حق اظهار نظر مانی رهنما و تیم برگزاری این کنسرت را در قبال صحبت‌های مطرح شده از سوی روابط عمومی بنیاد رودکی محفوظ می‌داند و آمادگی انتشار نقطه نظرات آنها را نیز دارد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 بهمن 1394 - 09:58

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حالا اشتباهات را متوجه تالار وحدت می‌دانند! | موسیقی ما