برنامه یاد بعضی نفرات
 
در دومین برنامه بخش پاپ این مسابقه
صالح‌علا، سجادی، کشتکار و رهنما «هزارصدا» را داوری کردند
موسیقی ما - عصر پنج شنبه ۱۹ مرداد، دومین برنامه بخش پاپ «هزارصدا» در سال ۹۶ برگزار شد و به این ترتیب این برنامه استعدادیابی یکی دیگر از فینالیست‌های خود را شناخت.
 
این برنامه که هفتمین هزارصدای برگزار شده امسال بود، با داوری «محمدصالح‌علاء» در بخش ترانه، «مانی رهنما» برای بخش خوانندگی و «پدرام کشتکار» در بخش آهنگسازی آغاز شد اما در میانه‌های برنامه، صالح‌علاء به این دلیل که درگیر نوشتن متن برنامه شب جمعه‌های رادیو پیام بود و باید خود را برای این برنامه آماده می‌کرد، عذرخواهی کرد و خود از «سید عباس سجادی» که یکی از میهمانان برنامه بود درخواست کرد تا در جایگاه کارشناس ترانه، بررسی ترانه‌های خوانندگان را به عهده بگیرد. سجادی نیز، با ادای احترام به این پیشکسوت ترانه، شعر و گویندگی پذیرفت.
 
در ابتدای این برنامه که به زنده‌یاد ناصرفرهودی تقدیم شده بود، آرش نصیری ترانه «لیسانس» صالح‌علاء را خواند و سپس تیتراژ برنامه پخش شد که روی دکلمه و ترانه‌ای از ایشان با صدای «خشایار اعتمادی» ساخته شده بود و پس از آن‌ «هادی نوروزی» به عنوان برنده برنامه قبل دعوت شد تا با نوازندگی پیانوی «فرید مهاجرپور» ترانه‌ای را اجرا کند.
 
سپس با حضور کارشناسان روی صحنه، خوانندگان به روی صحنه دعوت شدند و به ترتیب امین همیالی (از ایلام)، حمیدرضا باستانی (از اراک)، علیرضا خراسانی، جواد اردی‌بهشتی (از بندرعباس)، محمد امانی (از اراک)، کاوه محمدی (از کرج) و رسول فهن‌دژ (از شیراز) کارشان را اجرا کردند و به نقدها و نظرات کارشناسان گوش فرادادند.
 
نکته جالب نظرات محمد صالح‌علاء بود که تقریباً هیچ یک از کارها را نقد نکرد و به نوعی از بررسی این کارها به بهانه نقدناپذیربودن آثار زیبایی شناختی با مهربانی مخصوص به خودش طفره رفت.
 
در بین برنامه‌ها نیز در یکی از بخش‌ها، «علی احمدیان» برای اجرا دعوت شد و با نوازندگی گیتار خودش و پیانونوازی «وحید مهراد» دو قطعه از قطعات کنسرتی که بنا بود در روز شنبه در تئاتر مستقل تهران برگزار شود را به زیبایی اجرا کرد و مورد تشویق تماشاگران و کارشناسان قرار گرفت.
 
در بخشی دیگر، خواننده‌ای آذری زبان که یکی از برگزیدگان خوانندگی در آذربایجان است، باقلاما زد و قطعه‌ای را به زبان آذری اجرا کرد و مورد تشویق قرار گرفت.
 
آخرین اجرای میهمان را هم «محمدضا هدایتی» اجرا کرد. او در ابتدا با تکنوازی وحید مهراد قطعه «دیگه فکر من نباش» را اجرا کرد و سپس دیگر نوازندگان به آنها پیوستند و قطعات هیت «از تو دلگیرم» و «من با تو آرومم» را اجرا کردند.
 
سرپرستی و نوازندگی پیانوی گروهی که هدایتی را همراهی کردند با وحید مهراد بود و فواد امیری با کاخن، پیام بهرامیان با گیتار بیس و علی امیری و آرشاویر مهراد با گیتار اسپانیش آنها را همراهی کردند.
 
پس از این اجرا که با استقبال تماشاگران مواجه شد، کارشناسان و همه خوانندگان شرکت‌کننده در بخش مسابقه به روی صحنه دعوت شدند و مانی رهنما به نمایندگی از گروه کارشناسی برندگان این برنامه را به این شرح معرفی کرد:
  • نفر اول: «جواد اردی‌بهشتی» از بندرعباس (با ترانه‌ای از پیام گودرزی و آهنگسازی پدرش محمد اردی‌بهشتی)
  • نفر دوم: «محمد امانی» از اراک (با ترانه‌ای از محمد بهادری، ملودی خود خواننده و تنظیم اشکان بابایی)
  • نفر سوم: «حمیدرضا باستانی» (با آهنگی از فرزین کاتب و تنظیم و میکس و مستر احسان احمدی)
«فرزاد مرادی» و «یاور احمدی‌فر» از اعضای گروه رستاک، «صبا راد» گوینده و مجری و تنی چند از هنرمندان دیگر از جمله میهمانان این برنامه بودند.

هزازصدا برنامه‌ای برای معرفی چهره‌های تازه موسیقی است که از سال ۱۳۹۲ راه‌اندازی شده و مدیریت و اجرای آن را «آرش نصیری» روزنامه‌نگار باسابقه حوزه موسیقی بر عهده دارد. بنابر اعلام آرش نصیری برنامه بعدی بخش پاپ هزارصدا ۲۱ شهریور برگزار می‌شود.
اجرای محمدرضا هدایتی در هزارصدا
دانلود
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1396 - 22:39

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود صالح‌علا، سجادی، کشتکار و رهنما «هزارصدا» را داوری کردند | موسیقی ما