برنامه یاد بعضی نفرات
 
شبی صمیمی با آواز «مانی رهنما» و پیانوی رضا تاجبخش
مانی رهنما: این کنسرت مروری به آثار قدیمی و پرخاطره من است
موسیقی ما- خواننده «مرسدس» از برگزاری کنسرتی با حال و هوای آثار قدیمی و نوستالژیک خود و انتشار آلبومی با فضای جدید خبر داد.

به گزارش «موسیقی ما»، مانی رهنما درباره کنسرت 15 دی ماه که پس از مدت ها قرار است با آواز او و پیانوی رضا تاجبخش روی صحنه برود، در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «من تصمیم دارم تا اواخر امسال آلبوم جدیدم را وارد بازار کنم و آقای علی اوجی هم مدیریت کارهای آلبوم را برای انتشار در دست گرفته‌اند و به همین دلیل پیش از انتشار این آلبوم تصمیم گرفتیم با این کنسرت، نقطه پایانی به فعالیت های امسال بگذاریم و بتوانیم با انتشار آلبوم جدید در روزهای انتهای سال 95، برنامه ریزی بلند مدتی برای برنامه هایمان در سال جدید داشته باشیم. البته ما امسال زیاد پرکار نبودیم و همین باعث شد برای این کنسرت انگیزه و توانی دو چندان داشته باشیم و می خواهیم به نوعی سال را با یک انرژی خوب به اتمام برسانیم.»
 
  • کنسرت نوستالژیک
مانی رهنما در توضیح جزئیات بیشتر ازاین کنسرت گفت: «این کنسرت همان قطعات پیانویی و قدیمی‌تر من را شامل می‌شود که با همراهی رضا تاجبخش روی صحنه آنها را اجرا خواهیم کرد. مثل قطعات «مرسدس» و «پرنده» و چند تک قطعه ای که در سالهای اخیر آنها را منتشر کرده ام و بیشترین بازتاب ها را از آنها گرفته ام.»

این خواننده قدیمی و با سابقه درباره کم کاری این روزهایش و دلایل این کم کاری نیز توضیح داد: «من سه مجموعه آماده برای انتشار دارم و امیدوارم این نخستین آلبوم از این سه مجموعه امسال منتشر شود و به مرور بتوانیم آثار دیگر را هم روانه بازار کنیم. اعتقاد دارم یک نیرو و روند ناصحیحی در موسیقی کشور حکمفرماست. در تمام سه چهار سال گذشته تمام مجوز کنسرت های من سه الی چهار روز مانده به اجرا مجوزش شان صادر شده و همین باعث شده ماجرای بلیت فروشی کنسرت های من کمی به مشکل بر بخورد. کنسرت کنونی هم همین روند را داراست و امیدوارم هر چه زودتر این مشکل حل شود و ما بتوانیم بلیت فروشی این کنسرت را آغاز کنیم. باید به مردم عزیزم و مخاطبان موسیقی اعلام کنم که درباره تولید آثار و روند برگزاری برنامه و انتشار و تمام این مسائل من فعالیت های زیادی داشته و دارم و نمونه اش همین سه آلبومی که آماده انتشارند ولی این زنجیره در برخی مواقع به قدری برای من پیچیده می شود که آثارم به انتشار نمی رسند و روندی طولانی مدت برای ارائه آنها باید طی کنم. یا درباره کنسرت ها هم رویه ای که گفتم حکمفرماست که امیدوارم این موانع با همکاری مسئولین زودتر برطرف شوند و من هم بتوانم آثارم را روانه بازار و کنسرت هایم را با روندی سریع تر و جدی تر روی صحنه ببرم.»
 
  • جزییات جدیدی از آلبوم
مانی رهنما درباره جزئیات آلبوم جدید خود نیز برای نخستین بار توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: «این آلبوم با یازده تا 12 قطعه جدید برنامه ریزی شده است که روانه بازار شود که اسمش قرار بود «با خودم می‌رقصم...» باشد که بنا به دلایلی این نام شاید تغییر کند. از بعد موسیقایی، آلبوم در مرحله مسترینگ هستیم و همزمان در حال طی کردن مراحل اداری و تطبیق در دفتر موسیقی وزارت ارشاد هستیم. تهیه کننده علی اوجی است و سرمایه گذار این آلبوم هم اشکان یوسف پور است. قطعاتی از ترانه های بابک صحرایی، افشین مقدم در این آلبوم قرار گرفته است با معرفی ترانه سرای جوانی به نام سجاد ایرانی نژاد. در بخش موسیقی هم خودم آهنگسازی چند قطعه را انجام داده ام و همکارانی چون علیرضا افکاری، فرزین قره قوزلو، بهنام رهنما و ... نیز در این آلبوم حضور دارند.»

رهنما درباره فضای کلی آلبوم جدید خود نیز معتقد است: «از تمام فضاهای کاری از جمله پاپ –راک، پاپ – کلاسیک و... در این آلبوم گنجانده شده است و موسیقیو ترانه هایی کاملا به روز را سعی کرده ایم استفاده کنیم و با نوع خاصی از خوانش در این آلبوم، سعی کرده ام فضاهایی جدید را تجربه کنم که امیدوارم مورد پسند دوستداران موسیقی قرار دارد.»
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1395 - 10:57

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مانی رهنما: این کنسرت مروری به آثار قدیمی و پرخاطره من است | موسیقی ما