برنامه یاد بعضی نفرات
 
ساعت 15 پنج شنبه 19 مردادماه در ارسباران برگزار می‌شود
حضور محمدصالح علا، مانی رهنما و پدرام کشتکار در هزارصدا
موسیقی ما - یکی دیگر از برنامه‌های بخش پاپ هزارصدا ساعت 15 پنج شنبه 19 مرداد 96 در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود و در این برنامه، شاعر، ترانه‌سرا، نویسنده، بازیگر و مجری باسابقه، استاد محمدصالح‌علاء به عنوان کارشناس شعر و ترانه در گروه کارشناسی قرار می‌گیرد تا در کنار هنرمندان باسابقه دیگر موسیقی پاپ، مانی رهنما و پدرام کشتکار به داوری آثار شرکت‌کنندگان بپردازد. مانی رهنما و پدرام کشتکار پیش از این و در سال‌های گذشته به عنوان داور در این برنامه شرکت کرده بودند اما صالح‌علاء برای اولین بار در این برنامه حضور پیدا می‌کند.
 
همچنین در این برنامه بازیگر و خواننده محبوب، محمدرضا هدایتی نیز حضور دارد تا به عنوان خواننده مهمان چند قطعه از بهترین کارهایش را برای تماشاگران حاضر در این برنامه اجرا کند.
 
این هفتمین برنامه هزارصدا و دومین برنامه بخش پاپ در سال جدید است و بنابر اعلام مدیر و مجری این برنامه، هزارصدای بعدی پاپ پنج شنبه 21 شهریور خواهد بود. برنامه بعدی بخش سنتی هم در ساعت 18 چهارشنبه اول شهریور برگزار خواهد شد.
 
هزارصدا اولین برنامه منسجم مسابقه موسیقی در ایران است که هر ماه دوبار و طبق برنامه، اولین چهارشنبه هر ماه بخش سنتی آن و سومین پنج‌شنبه هرماه نیز بخش پاپ آن برگزار می‌شود و مدیریت و اجرای آن به عهده آرش نصیری است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 14:27

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حضور محمدصالح علا، مانی رهنما و پدرام کشتکار در هزارصدا | موسیقی ما