برنامه یاد بعضی نفرات
 
جدول پیش‌بینی هنرمندان از مسابقات امروز جام جهانی 2018 منتشر شد
نگاه‌ها معطوف به روز نهم برای جبران امتیازات از دست رفته
موسیقی ما اولین رقابت بزرگ پیش‌بینی جام جهانی 2018 با حضور صد هنرمندان موسیقی در حالی وارد روز نهم شد که اتفاقات بازی‌های روز هشتم امتیازات هنرمندان را تحت تأثیر قرار داد. مهمترین آنها باخت سنگین آرژانتین برابر کرواسی با نتیجه سه بر صفر بود و این اتفاق باعث شد تا اکثر هنرمندانی که برد تیم لیونل مسی را پیش‌بینی کرده بودند امتیاز حداقلی دو را کسب کنند. در بازی اول روز هشتم کمتر کسی تساوی استرالیا و دانمارک قدرتمند را پیش‌بینی کرده بود. اما احتمالاً برخی از این امتیازات از دست رفته در روز نهم جبران شود.
 
در این روز قرار است تیم‌های برزیل و کاستاریکا در بازی اول، نیجریه و ایسلند در بازی دوم و سوئیس و صربستان در بازی سوم به مصاف یکدیگر بروند. البته که صد هنرمند حاضر در این رقابت پیش‌بینی شانس بیشتری برای برزیل و صربستان قائل بوده‌اند ولی جام جهانی 2018 نشان داده که غیرمنتظره است.
 
جدول رده‌بندی هنرمندان حاضر در این رقابت پیش‌بینی هم در پایان روز هشتم تغییرات عمده‌ای داشت. از جمله اینکه رامین صدیقی پس از سه روز صدرنشینی به رتبه هفتم سقوط کرد و رامین بهنا با رشد هفت پله‌ای جایگاه نخست را تا این لحظه در اختیار دارد. عماد طالب‌زاده هم با اختلاف یک امتیاز در تعقیب او است.
 
در ادامه می‌توانید پیش‌بینی صد هنرمند موسیقی از مسابقات روز نهم جام‌جهانی 2018 را مشاهده کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رده‌بندی هنرمندان به صفحه www.musicema.com/worldcup2018  مراجعه نمایید. همچنین در صورت تمایل برای شرکت در این رقابت بزرگ پیش‌بینی می‌توانید نظرات خود را در همین صفحه ثبت کنید و به قید قرعه برنده بلیت هنرمند محبوبتان شوید.

.

 

 

منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : جمعه 1 تیر 1397 - 17:16

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نگاه‌ها معطوف به روز نهم برای جبران امتیازات از دست رفته | موسیقی ما