برنامه یاد بعضی نفرات
 
پیش‌بینی هنرمندان موسیقی از مسابقات روز یازدهم جام‌جهانی 2018 منتشر شد
پایان دور دوم مرحله گروهی با خیز بانوان موزیسین برای صدرنشینی
موسیقی ما پیش‌بیینی صد هنرمند موسیقی از مسابقات روز یازدهم جام جهانی 2018 روسیه منتشر شد. امروز در حقیقت آخرین دور بازی‌های مرحله دوم گروهی است و از فردا سومین بازی هر تیم برگزار می‌شود. در یک سوی مسابقات دور سوم مرحله گروهی تیم‌هایی هستند که شانس صعود دارند و در سوی دیگر میدان تیم‌های حذف شده‌ای هستند که برای اعاده حیثیت حاضر می‌شوند. تنها بازی گروه G بین تیم‌های انگلستان و پاناما برگزار خواهد شد و دو مسابقه گروه H هم بین تیم‌های ژاپن و سنگال و لهستان و کلمبیا است.
 
اما در جدول رده‌بندی صد هنرمند حاضر در رقابت پیش‌بینی «موسیقی ما» تغییرات جالبی رخ داده است. تا پایان مسابقات روز دهم جام جهانی 2018، احسان حق‌شناس با 158 امتیاز صدرنشین است. نگار خارکن که طی روزهای اخیر پیشرفت چشمگیری در جدول داشته با اختلاف 3 امتیاز در تعقیب او قرار دارد. رامین صدیقی هم که طی چند روز اخیر بخت نتایج حاصل شده در مسابقات با او یار نبوده با 151 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد. در ادامه این جدول هم امیرعباس حسن‌زاده با 30 رتبه پیشرفت، حسن علیشیری با 21 رتبه پیشرفت، امیر تاجیک با 12 رتبه پیشرفت و محسن ابراهیم‌زاده و مهدی کرد با 9 رتبه پیشرفت خودشان را به صدر نزدیک کردند.
 
در ادامه می‌توانید پیش‌بینی صد هنرمند موسیقی از مسابقات روز یازدهم جام‌جهانی 2018 را مشاهده کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رده‌بندی هنرمندان به صفحه www.musicema.com/worldcup2018  مراجعه نمایید. همچنین در صورت تمایل برای شرکت در این رقابت بزرگ پیش‌بینی می‌توانید نظرات خود را در همین صفحه ثبت کنید و به قید قرعه برنده بلیت هنرمند محبوبتان شوید.

.

 

منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 تیر 1397 - 13:14

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پایان دور دوم مرحله گروهی با خیز بانوان موزیسین برای صدرنشینی | موسیقی ما