برنامه یاد بعضی نفرات
 
جدول پیش‌بینی‌های هنرمندان موسیقی از بازی‌های روز هشتم جام‌جهانی 2018 منتشر شد
زنگ خطر برای آرژانتین در روز نسبتاً آسان نمایندگان اروپا
موسیقی ما از صبح آخرین روز بهار 1397 همه چیز تحت تأثیر تیم ملی فوتبال ایران است. تیمی که باخت اما بیش از تیم برنده مورد تحسین قرار گرفت و نشان داد فاصله‌اش با سطح اول فوتبال دنیا 5 نه که فقط و فقط یک گل است! حالا پیش‌بینی صد هنرمند موسیقی از مسابقات روز هشتم تحت تأثیر بازی بزرگ دیشب است. هنرمندان حاضر در اولین رقابت پیش‌بینی سایت «موسیقی ما» نظر خود راجع به بازی تیم‌های دانمارک – استرالیا و فرانسه – پرو از گروه C و آرژانتین – کرواسی از گروه D را اعلام کردند. در این بین از نظر اهالی موسیقی تیم‌های دانمارک و فرانسه از شانس بالایی برای پیروزی برخوردار هستند و با وجود قدرت آرژانتین، به زعم این هنرمندان کرواسی هم حریف دست و پا بسته‌ای نخواهد بود.
 
اما در پایان هفتمین روز این رقابت ، رامین بهنا و مسعود امامی و فریدون آسرایی هرکدام با دو پیش‌بینی دقیق و یک پیش‌بینی با تفاضل درست موفق به کسب 27 امتیاز شدند و جایگاهشان را در جدول به طرز چشمگیری بهبود دادند. سامان احتشامی تنها 25 امتیازی روز هفتم بود و غلامرضا صادقی و میلاد بابایی هم با پیش‌بینی‌هایی که داشتند هرکدام 22 امتیاز کسب کردند.
 
در ادامه می‌توانید پیش‌بینی صد هنرمند موسیقی از مسابقات روز هشتم جام‌جهانی 2018 را مشاهده کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رده‌بندی هنرمندان به صفحه www.musicema.com/worldcup2018  مراجعه نمایید. همچنین در صورت تمایل برای شرکت در این رقابت بزرگ پیش‌بینی می‌توانید نظرات خود را در همین صفحه ثبت کنید و به قید قرعه برنده بلیت هنرمند محبوبتان شوید.

.

 

منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 خرداد 1397 - 04:19

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود زنگ خطر برای آرژانتین در روز نسبتاً آسان نمایندگان اروپا | موسیقی ما