برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفتگوی تفصیلی سایت «موسیقی ما» با اعضای «پازل بند» چه گذشت؟
هوادارن‌مان را شوکه می‌کنیم!
موسیقی ما - اعضای گروه «پازل» با حضور در دفتر سایت «موسیقی ما» در یک گفت‌وگوی تفصیلی درباره همه اتفاقات این روزهایشان حرف زدند و از برنامه ریزی‌هایشان برای ادامه روند هنری خود سخن به میان آوردند.

به گزارش «موسیقی ما»، علی رهبری و آرین بهاری به همراه محمد ناصری (مدیر اجرایی پازل) در روزهای گذشته مهمان ذفتر سایت «موسیقی ما» بودند و پس از برگزاری کنسرت های تابستانه گروه سوالهایی را که این روزها دغدغه ذهنی دوستداران این گروه موسیقی بود را پاسخ دادند.

در بخشی از این گفت‌وگو علی رهبری توضیح داد: «همکاری با حمید هیراد پیشنهاد خود من بود. حمید یک سال تمام با شرکت قرارداد بسته بود ولی کاری از او تولید نمی شد و فقط درحال آنالیز بود تا به تراک بی تاب رسید که من و آرین این تصمیم را با هم گرفتیم. اولا اینکه حمید در بچه های موسیقی جز کمیاب ها است و شاید اصلا کسی اینگونه نیست. از لحاظ رفتاری هم من مثل این آدم را ندیده‌ام و حتی در صفحه اینستاگرامم کارهای حمید را می‌گذارم و به شخصه خودم او را دوست دارم. این همه سال است که ما کار می‌کنیم و من مثل او را ندیدم و بسیار خوش قلب واقعی است و ادا نیست و همین روی ترانه‌هایی که می‌گوید و کلامش تاثیر گذاشته است و مردم ما آن را می‌گیرند و جذب می‌کنند. ما از ابتدا که پایه پازل بند را چیدیم و در مصاحبه‌های قبلی هم گفته‌ام که ممکن است 6 ماه بعد با آرتیست جدیدی دوباره بیاییم. آرتیستی که نه فقط درحد فیت باشد و آرتیستی که شاید دو سال با پازل بند باشد. ما با حمید فیت دادیم و راجع به اینکه آیا خودمان فکر می‌کردیم این اتفاق بیفتد باید بگویم هم خود حمید و هم ما با توجه به تست‌هایی که کرده بودیم و در اتاق فکر همفکری می‌کردیم می‌دانستیم که برای این آهنگ اتفاقات خوبی پیش می‌آید. یکی از دلایل آن هم به خاطر کلامش بود. راجع به همکاری با حمید باید بگویم که مثل حمید من تاکنون ندیده ام.»

آرین بهاری نیز در بخشی از این گفتگو با اشاره به سبک و سیاق خاص کاری محسن چاوشی، گفت: «استراتژی محسن برای خود من خیلی جالب است که محسن یکی دو آلبوم داشت که با کلام عامیانه آمد و در جامعه واقعا گرفت و به یکباره کلام را عوض کرد و کلاسیک خوان شد. اولین بار با فیلم سنتوری کارش گرفت که من خیلی دوست داشتم و به حدی سیاست و استراتژی محسن چاوشی برای کار خوب است که به نظر من هرکاری بکند می گیرد و این همه سال در مارکت و بازار موسیقی هست و این امر بی دلیل نیست.»

محمد ناصری مدیر اجرایی پازل نیز در این گفتگو درباره آینده کاری شرکت «آوازی نو» اعلام کرد: «اگر یک آرتیست رشد می کند و به یک جایی می رسد که مورد استقبال جامعه قرار می گیرد به نظر من از آن بالا خدا نگاه می کند و به نظرم قسمت و تقدیر آن شخص است. خیلی خوب است که ما وجهه دیگر این قضیه را ببینیم. یعنی اگر کسی رشد کرده، نباید بگوییم که من این کار را کرده ام که فلانی رشد کرده و هرکسی بگوید که من این کار را کرده ام که فلان شخص را بالا کشیده ام. این درست است که عوامل مختلف باعث رشد یک آدم می‌شود ولی به نظر من باید نگاه کنیم که بالاخره یک آدم در تقدیرش است و خدا خواسته که عوامل مختلف باعث رشد یک نفر بشود. در وهله دوم باید بگویم ما بر اساس یک سری تجربیات و اتاق فکری که داریم از مردم و بازار کارشناسی می‌کنیم و کاری می‌کنیم که مورد استقبال قرار بگیرد.»

متن کامل گفتگوی مفصل سایت «موسیقی ما» با اعضای گروه پازل را در روزهای آینده در سایت «موسیقی ما» بخوانید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:25

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 30 مهر 1396 - 21:05

اهنگ ( کم کم عاشق شد دلمون ) فکرکنم نسخه یک آهنگ ت○ر○ک○ی باشه •••• البته این هیچ چیز بدی نیست در صورتی که با خوده صاحب اثر صحبت شده باشه و اجازه لازم گرفته شده باشه چه فیلم باشه چه آهنگ یا هر برنامه دیگه به نظره من این موضوع مهم باید رعایت بشه توش☆♧

دوشنبه 1 آبان 1396 - 15:32

مثل همیشه عالییییییییییییییی و فوق العاده هیچ وقت از گوش دادن به آهنگاشون خسته نمیشممممممممم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هوادارن‌مان را شوکه می‌کنیم! | موسیقی ما