برنامه یاد بعضی نفرات
 
دومین اجرای رسمی آلبوم «قایق کاغذی» در تهران برگزار شد
نور، هیجان، انرژی و... «پازل بند»!
موسیقی ما - گروه موسیقی پازل باند «Puzzle Band» شامگاه جمعه 6 مرداد ماه در دو سانس 19 و 22 با استقبال مخاطبان دومین اجرای رسمی خود را درسالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه برد.

به گزارش «موسیقی ما»، پیش از حضور اعضای ارکستر کلیپ تصویری از اجراهای گروه پازل بند و ماکان بند به روی ال ای دی‌های سالن نمایشگاه به نمایش درآمد که با تشویق مخاطبان این گروه همراه شد.

درادامه بلند گوهای سالن با اعلام خوش آمدگویی حاضران درسالن به «سفینه پازل بند» و سفر به سرزمین شادی‌ها که با پخش تصاویری ازسفینه همراه بود از حاضرین در سالن خواستند که کمربندهایشان را ببندند و در ادامه قطعاتی ریمیکس شده این گروه با انجام حرکاتی هیجان آور از سوی آرین بهاری (تنظیم کننده پازل) همراه شد. «به سرم زده» قطعه نخستین این برنامه بود که پس ازآن علی رهبری خواننده گروه ضمن خوش آمدگویی رو به مخاطبان گفت: نام ماه مرداد گرم‌ترین فصل سال را درذهن ما تداعی می‌کند از شما می خواهیم کنسرت ما از هر تابستانی پرانرژی تر و گرم‌تر باشد و پس ازآن قطعه «به شرطی که » اجرا شد.

رهبری در ادامه گفت: مرداد تولد بسیاری از خواننده های پاپ را نیز در خود دارد که شاید مهم‌ترین این چهره‌ها هنرمندانی چون شهرام شکوهی، مرتضی پاشایی و محسن چاوشی باشند که برایشان واقعا احترام قائل‌ایم.

رهبری تاکید کرد: همه ما محسن چاوشی را از ته دل دوست داریم و می‌دانیم که هیچ خواننده‌ای با دستگاه نمی‌تواند خواننده شود و نمی‌شود. امیدواریم هر چه زودتر کنسرت این خواننده محبوب را هم شاهد باشیم.

پیش از اجرای قطعه «اصلا دلم خواست» رهبری اظهارکرد: هر بارکه می‌خواهی عشقت را ببینی نسبت به طرف مقابلت استرس و هیجان بسیاری داری درست مانند من که بعد مدتها اجرا و رویارویی با شما بر روی استیج هیجان بسیاری دارم بطوری‌که اگر ازطرف مقابل انتقادی بشنوم و یا اینکه سوال کنند چرا اینقدر به طرف مقابلت علاقمندی باید بگوییم «اصلا دلم خواست». «گریه چیه» قطعه بعدی این گروه بود که به مناسبت روز دختر به دخترهای ایران خصوصا دخترهایی که در کنسرت پازل بند حضور داشتند تقدیم شد.

پیش ازاجرای قطعه «یکی توقلبمه» رهبری گفت: این آهنگ اختصاص به کسانی دارد که یک نفردر قلبشان است و حضور آن شخص و یادش باعث افتخارشان است.

رهبری در معرفی آرین بهاری اظهارکرد: خیلی ها می گویند دهه 70 یا 80 بی حوصله و بی طاقت شده‌اند اما من یک نفر را می‌شناسم که متولد دهه 70 اما به نظرم من آخرت صبراست و درادامه افزود: اگر آرین نبود پازلی هم وجود نداشت و مهمتر اینکه اگر شما نبودید گروه پازل بندی هم نبود. قطعه بعدی از آلبوم «قایق کاغذی»بود که بصورت ریمیکس شده برای حاضران در سالن به اجرا درآمد. رهبری کامنت‌های مخاطبان را در انتخاب آهنگ‌های کنسرت بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و آهنگ «معشوق» را نیزبه مانند این کامنت‌ها تاثیرگذار بیان کرد. پیش ازحضور حمید هیراد و اجرای قطعه معروف و پرمخاطب«دلارام» رهبری او را یکی از خوش قلب‌ترین خواننده‌ها در زندگی‌اش عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد که به زودی بتوانند یک کنسرت مشترک با حمید هیراد برگزارکنند و پس ازآن هیراد ضمن عرض سلام و خوش آمدگویی اظهارکرد: امشب سالن کنسرت به لطف قدم‌های شما و عشق و حسی که در تمام این مدت همراه ما داشته‌اید ستاره باران است ممنونم که ما را تحمل کردید و لایق آن دانستید که در کنسرت ما حضور یابید.

وی افزود: اگر امروز دراینجا حضور دارم مدیون دل مهربان شما و خدای مهربانی‌ها هستم و به عشق شما می‌خوانم. «چشم چشم»،«عشقت که باش»«بی تاب»،«جاده» و.. ازدیگر قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شد. رهبری که پیش از هرکنسرت درجملاتی کوتاه با مخاطبانش خوش و بش می‌کرد رو به حاضران با معرفی امیرحسین فشنگ چی به عنوان میهمان این برنامه اظهار کرد:تشکر می‌کنم از استقلالی‌ها که باوجود بازی تیمشان به این کنسرت آمدند و تبریک به پرسپولیس‌ها که در بازی شب گذشته موفق به برد شدند.

نکته قابل توجه در کنسرت پازل در دومین اجرای رسمی، توجه ویژه و جدی به پرفرومنس و اتفاقات بصری و نورپردازی قوی در سالن بود که باعث شد این کنسرت متفاوت‌تر و پرهیجان‌تر نسبت به بسیاری از اجراهای زنده در تهران روی صحنه برود. 

درادامه از اعضای «ماکان بند»،امیر میلاد نیکزاد،  یاشار خسروی و محمد ناصری مدیر اجرای «پازل بند» تشکرو قدردانی شد. سعید جامع نوازنده درامز،حمید یزدان فر گیتارباس،سهراب ستاری گیتاراسپانیش، نوید رهنما نوازنده پرکاشن،میلاد دهقان ، نیما عباسی از اعضای این گروه موسیقی پازل بند بودند که این گروه را همراهی کردند.

این کنسرت به همت موسسه «آوازی نو» و به تهیه کنندگی «حسن اردستانی» برگزار شد.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1396 - 08:57

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نور، هیجان، انرژی و... «پازل بند»! | موسیقی ما