برنامه یاد بعضی نفرات
 
توضیحاتی درباره یک تور کنسرت
تعویق کنسرت «ماکان بند» و «پازل بند» در کانادا به دلیل ریزش سقف سالن!
موسیقی ما - اجرای دو گروه پاپ ایرانی در کانادا به دلیل ریزش سقف سالن کنسرت مدنظر به تاخیر افتاد.

به گزارش «موسیقی ما»، کنسرت «ماکان بند» و «پازل بند» که قرار بود ماه سپتامبر در شهر تورنتوی کانادا برگزار شود، به دلیل ریزش سقف سالن مدنظر برای کنسرت به تعویق افتاد و این دو گروه در ماه اکتبر به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

کنسرت این دو گروه پاپ ایرانی قرار بود برای اولین بار به صورت مشترک در کانادا برگزار شود و هر دو گروه در یک سانس روی صحنه حاضر شوند و به اجرای آثار پرظرفدارشان بپردازند.

با این‌که تاریخ برگزاری این دو کنسرت ماه سپتامبر اعلام شده بود، اما چندی پیش گروه‌های ماکان و پازل با انتشار یک یادداشت کوتاه در صفحه خود، به هموطنان ساکن کانادا اطلاع رسانی کردند که به علت ریزش سقف سالن، کنسرت‌شان با کمی تاخیر و در ماه اکتبر برگزار خواهد شد.

حالا قرار است این کنسرت مشترک در تاریخ‌های ۱۳ و ۲۰ اکتبر به ترتیب در دو‌ شهر تورنتو و ونکوور برگزار شود و اعضای این دو گروه، آثار پرطرفدار خود را در دو بخش مجزا اجرا کنند.

گروه پازل پس از انتشار آلبوم «قایق کاغذی» در ایران اجراهای زیادی را در تهران و سایر شهرستان‌ها برگزار کرده و گروه «ماکان» نیز پس از انتشار آلبوم «دیوونه‌بازی» پس از اجراهای موفق در ایران، تور اجراهای اروپایی خود را برگزار کرد و با استقبال زیادی از سوی ایرانیان خارج کشور رو به رو شد.

اجرای مشترک این دو گروه پاپ در تورنتو از طریق سایت «تیکت مستر» بلیت فروشی شده و بنا به اعلام صفحات رسمی این دو گروه تا کنون بیش از هفتاد درصد بلیت‌ها خریداری شده است.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1397 - 13:02

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تعویق کنسرت «ماکان بند» و «پازل بند» در کانادا به دلیل ریزش سقف سالن! | موسیقی ما