برنامه یاد بعضی نفرات
 
اجرای قطعات آلبوم «قایق کاغذی» در تهران
پازل بند اولین اجرا در تهران را تجربه کرد
موسیقی ما - نخستین کنسرت «پازل بند» شب گذشته – جمعه دهم دی ماه – با حضور دوستداران این گروه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت. به گزارش «موسیقی ما»، درابتدای این کنسرت که با دکور و اتفاقات جالب تصویری همراه بود، میکسی از برخی قطعات پرطرفدار پازل با اجرای تنظیم کننده گروه «آرین بهاری» آغاز شد که به مرور حضور نوازندگان ارکستر را در پی داشت و یک لیزر شو به حضور خواننده گروه «علی رهبری» روی صحنه ختم شد.
 
  • نگم برات
«نگم برات» نخستین قطعه این کنسرت بود و به محض آغاز خواندن این قطعه، با جلوه های ویژه تصویری دکور این برنامه به شکل بلندگوی‌های بزرگی تغییر شکل داد. این جلوه‌های ویژه تصویری که قابلیت تغییر در زمان‌های مختلف را با توجه به سازهای روی سن داشت، به گونه‌ای بود که فضای صحنه را در هر قطعه تغییر می داد.
 
  •  4 ماه پس از آلبوم
علی رهبری پس از اجرای قطعه «چشم چشم» گفت: « مرداد ماه امسال نخستین آلبوم رسمی ما وارد بازار موسیقی کشور شد و امروز حدود 4 ماه ازاین اتفاق گذشته است و دقیقا در آستانه سال 2017 در خدمت شما هستیم و مفتخریم که در این کنسرت پذیرای برخی از دوستان اقلیت مذهبی هستیم. امیدوارم در سال جدید سالی پر از دوستی و آشتی و مهربانی تجربه کنیم.» «لحظه به لحظه»، «چی میشه»، «یه صدا» و سرانجام قطعه «قایق کاغذی» آثاری بودند که در سالن اجرا شدند و پس از اجرا و همخوانی این قطعه، علی رهبری به معرفی برخی از چهره های حاضر در سالن، پرداخت. محسن رجب پور، سامان امامی و حامد همایون چهره ها و هنرمندانی بودند که دراین بخش از برنامه معرفی شدند.
 
  • ساختن با عشق
علی رهبری در ادامه و پیش از اجرای قطعه «دریا» گفت: «شیوه و سبک کاری ما در پازل بند به گونه‌ای است که آثار عاشقانه را هم به گونه‌ای ریتمیک و پرجنبو جوش اراه می دهیم تا این فضاها در آثار پازل، به شکلی متفاوت منتشر شوند. هیچ قطعه ای بدون عشق به ماندگاری نمی رسد و اعتقاد دارم مهم ترین آثار ماندگار در همه این سالهای موسیقی، آثاری بوده اند که با موضوعیت و محوریت عاشقانه منتشر شده اند.» معرفی ستاره موسیقی پاپ این روزها «محمد علیزاده» بخش دیگری از برنامه بود که با استقبال حاضرین در سالن توام شد. علی رهبری با خواندن بخشی از قطعه «جز تو»، محمد علیزاده را به حاضرین معرفی کرد و گفت: «ما با بسیاری از هنرمندان و ستاره های موسیقی در کشور کار کرده ایم و همکاری داشتیم و امشب بسیاری از آنها به دلیل گرفتاری های کاری نتوانستند به سالن کنسرت ما بیایند. ولی محمد علزاده که شاید پرکارترین خواننده این روزهاست به ما افتخار داد و آمد و این برای ما افتخار بزرگی ست که این هنرمند خوش قلب در کنسرت ما حضور دارد.»
 
  • از دست رفته ها
در ادامه قطعه «وابسته» اجرا شد و این بار کل دکور برنامه به چهار تصویر ماندگار از اهالی موسیقی در دوره های مختلف موسیقی در کشور تغییر شکل داد که بابک بیات، خسرو شکیبایی، ناصر عبداللهی و مرتضی پاشایی چهار قاب ماندگار را تشکیل می‌دادند که بسیاری از حاضران در سالن به صورت ایستاده به تشویق آنها پرداختند. رهبری با اشاره به روزهای سختی که در ابتدای دوران کاری اش داشته و تنها یک نفر در تمام این ایام در کنارش بوده و همیشه او را در برترین شرایط همراهی کرده، «آرین بهاری» را معرفی کرد و تنظیم کننده «پازل بند» که در ارتفاع پنج متری استیج ساز می‌زد رو به حاضرین گفت: «امشب قطعا بهترین شب زندگی من است. حتی بهتر از شبی که آلبوم قایق کاغذی منتشر شد. ممنونم از شما که به «پازل بند» وقت دیده شدن دادید و همیشه برای ما قابل احترام خواهید بود.»

«بارونای نم نم»، «جاده»،«آخرش رسید»، «کم کم» و «خاطره بچگی» دیگر قطعاتی بودند که در سالن اجرا شد و در هنگام اجرای قطعه «خاطره بچگی» کل دکور به تصاویری از کارتون های محبوب دهه شصتی ها تغییر شکل داد که استقبال حاضران در سالن را در پی داشت. علی رهبری قطعه «دنیا» را با پیانو اجرا کرد قطعه «گریه چیه» جزو قطعات آخری بودند که اجرا شدند.

نخستین کنسرت «پازل بند» به همت موسسه «آوازی نو» و به تهیه کنندگی «حسن اردستانی» در تهران روی صحنه رفت که علی رهبری هنگام معرفی این چهره در سالن گفت: «ایشان پدر معنوی گروه پازل هستند. حمایت های ایشان به گونه ای بوده که هرگز احساس کمبود نکرده ایم و این برای ما خوشایند است که فردی تا این حد قوی و خوش نام  کنار ماست.»

در ادامه عکس های علیرضا حق شناس را از حاشیه و متن این کنسرت می بینید:
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1395 - 13:35

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 11 دی 1395 - 20:38

کنسرت دیشب عالی بود. فقط تو متن یه اشتباهی شده، موقع پخش تصاویر افراد ماندگار آهنگ "یکی تو قلبمه" پخش شده،نه وابسته

P
سه شنبه 21 دی 1395 - 17:34

پس چرا فیلمهای کنسرت رو نمیذارید الان یه هفتس که منتظرم

چهارشنبه 22 دی 1395 - 20:28

چرا​انقدر عکسهای کنسرتها چه عملی تان می گیرد چرا از همه چیزبی ربط پای خواننده تا سفق سالن بجز فضای استیج .ابعاد چه شاهکار از بی ربط عکس گرفتن همین.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پازل بند اولین اجرا در تهران را تجربه کرد | موسیقی ما