برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای تاریخ 15 مرداد
کنسرت گروه «رخساره» تمدید شد
موسیقی ما - «بهاره منصوری» سرپرست و خواننده گروه «رخساره» از تمدید کنسرت این گروه به دلیل استقبال خوب مخاطبین خبر داد.
 
گروه موسیقی «رخساره» به سرپرستی و خوانندگی «بهاره منصوری» که بعد از ١۴ سال دوری از صحنه مجدداً به این عرصه بازگشته بود، اواخر ماه گذشته در دو شب و هر شب یک سانس در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفت و با استقبال مواجه شد.
 
منصوری درباره این اجرا  گفت: «خیلی خوشحالم که مجدداً به صحنه بازگشتم و از نزدیک با هوادارانم دیدار کردم. این اجرا یکی از بهترین‌ها بود و استقبال از اجرا به قدری خوب بود که آن را مجدداً تمدید کردیم. در این کنسرت‌ها میزبان هنرمندان زیادی بودم که با حضورشان حمایتشان را ثابت کردند. در یک جمله می‌توان گفت که بانوان ایرانی فوق‌العاده هستند.»
 
او درباره کنسرت پیش رو رپرتوار آن گفت: «طبق مذاکرات با تهیه‌کننده، این اجرا برای یک شب دیگر به تاریخ ١۵ مردادماه تمدید شد. رپرتوار قطعات با اندکی تغییر، از آثار ماندگار موسیقی اجرا خواهند شد. می‌توانم به مخاطبان این کنسرت اطمینان بدهم که قطعات بسیار خوبی را انتخاب کرده‌ایم و آن‌ها از اجرای این قطعات لذت خواهند برد. در کنسرت ما قطعات شاد هم وجود دارد. البته نباید فراموش کرد که خیلی از مخاطبان دوست دارند قطعات سنگین و غمگین هم بشنوند.»
 
سرپرست گروه «رخساره» همچنین گفت: «نیوشا بریمانی (رهبر ارکستر و نوازنده کمانچه)، مینو قاسم‌پور (قانون)، نگین سریر (پیانو)، نیلوفر ابراهیمی (فلوت)، مهرناز دبیرزاده (تمبک)، عسل ملک‌زاده (دف)  در این کنسرت هنرنمایی می‌کنند و خودم نیز به عنوان خواننده و سرپرست گروه حضور خواهم داشت.»
 
گروه «رخساره» ساعت ۲۰:۳۰ روز ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به تهیه‌کنندگی «عباس مهدی‌فر» روی صحنه خواهد رفت.
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1396 - 18:32

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت گروه «رخساره» تمدید شد | موسیقی ما