برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از دو سال سکوت و در روزهای هجدهم و نوزدهم مرداد ماه
پری زنگنه در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - پس از دو سال سکوت، هجدهم و نوزدهم مرداد ماه، کنسرت «پری زنگنه» ویژه بانوان در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. در این کنسرت «نازلی بخشایش» به عنوان نوازنده پیانو، پری زنگنه را همراهی می‎کند. بخشی از این کنسرت به بازسازی خاطرات آهنگین اختصاص یافته است. همچنین در بخش دیگر کنسرت آثار کلاسیکی اجرا خواهد شد که آهنگسازان مطرح با توجه به جنس صدای پری زنگنه برای این خواننده ساخته‎اند.

پری زنگنه از جمله خوانندگانی است که آهنگسازان بنامی همچون بابک بیات، فریدون شهبازیان، مجید انتظامی، تورج شعبانخانی و علیرضا افکاری با توجه به ویژگی‎های منحصر به فرد صدای او، قطعاتی را خاص این هنرمند ساخته‎اند.

کنسرت پری زنگنه روزهای 18 و 19 مرداد ساعت 15 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. علاقمندان می‎توانند برای تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.
 
زنگنه فارغ‌التحصیل شاخه اپرا از هنرستان عالی موسیقی (کنسرواتوار عالی موسیقی تهران) است. از جمله فعالیت‎های او می‌توان به کار بر روی موسیقی محلی و فولکوریک ایران اشاره کرد. بازسازی علمی ترانه‌های بومی و محلی ایران و اجرای آن به سبک کلاسیک از کارهای شاخص او به شمار می‌رود. این هنرمند همچنین در نظر دارد به زودی مستر کلاسی ویژه بانوان در فرهنگسرای نیاوران برگزار کند
تاریخ انتشار : شنبه 6 مرداد 1397 - 12:14

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پری زنگنه در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود | موسیقی ما