برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت این گروه هشتم اسفند در سالن «اریکه ایرانیان» برگزار می شود؛
«کامنت» برای کنسرت زمستانی آماده می شود
موسیقی ما – کنسرت گروه «کامنت» روز هشتم اسفند به همت شرکت آوای سوته دلان در سالن «اریکه ایرانیان» برگزار می‌شود. این برنامه به همت شرکت «آوای سوته دلان» روی صحنه می‌رود و قرار است که اعضای کامنت با قطعات آلبوم «رفته از دست» از مخاطبانشان پذیرایی کنند. همانند دو اجرای قبلی این گروه در تهران، از برنامه هشت اسفند هم استقبال خوبی به عمل آمده است. «نیما رمضان»، «کیان پورتراب»، «اشکان آبرون»، «آرین کشیشی» و «بردیا امیری» روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارند. آن‌ها چند روز قبل برای اولین بار در خارج از تهران و شهر رشت کنسرتی را برگزار کردند. همچنین در حال تولید کارهای جدید هم هستند. ما هم کنجکاو شدیم تا ببینیم که این گروه راک چه برنامه‌هایی برای هشتم اسفند و آینده دارد، به همین دلیل به محل تمرین آن‌ها سر زدیم:

هر کدام از اعضای گروه که وارد می‌شوند ابتدا ساز خود را کوک می‌کنند، در همین حین هم از آخرین اخبار دنیای موسیقی و سفرهای چند روز اخیرشان صحبت به میان می‌آوردند. پس از حدود یک ساعت که بدون توقف می‌نوازند و می‌خوانند، تصمیم می‌گیرند که دقایقی را استراحت کنند. اما در این لحظه ناگهان صدای آواز سنتی از درون اتاق تمرین به گوش می‌رسد. کیان پورتراب زیر آواز زده است و قطعه قدیمی «بگو کجایی» را می‌خواند و اشکان آبرون هم با کیبورد همراهی‌اش می‌کند. حقیقتا هم خوب می‌خواند و اگر در موسیقی راک فعالیت نمی‌کرد، در موسیقی سنتی می‌توانست موفق باشد. برای استراحت به داخل حیاط می‌رویم و با آن‌ها کنار بخاری آلاچیق می‌نشینیم. ابتدا از کنسرت رشت صحبت می‌کنند و اولین تجربه اجرای زنده خارج از تهران که داشتند برایشان رضایت بخش بوده است. با وجود اینکه کنسرت هشت اسفند آخرین اجرای زنده این گروه در سال ۹۳ است، اما بخشی از صحبت‌های گروه در مورد کنسرت‌های سال ۹۴ است. در مورد قطعه جدیدشان هم صحبت می‌کنند. قطعه‌ای که ساخت آن تقریبا به اتمام رسیده و ضبط سازهای آن هم رو به اتمام است. هنوز تصمیم دقیقی برای انتشار این کار نگرفته‌اند اما باید همین روز‌ها منتظر باشیم. پس از آن هم دیگر به صورت جدی و متمرکز مشغول تولید آلبوم جدید خواهند شد. آلبومی که دموهایی از آن را آماده دارند اما به گفته کیان، اشکان، نیما، بردیا و آرین باید با دقت روند تولید آن را پیش ببرند و کار سختی در پیش دارند. یکی دیگر از مباحث جدی و جنجالی طرح شده در آلاچیق به شام مربوط می‌شود! نهایتا تصمیم می‌گیرند که تمرین را هم دنبال کنند و بعد به سراغ اصل داستان یعنی شام بروند!

یک عکس دسته جمعی هم پایان بخش حضور ما در کنار بچه‌های کامنت است. با انرژی کنار هم می‌ایستند و بخش دوم تمرین را با قطعات قدیمی‌تر کامنت آغاز می‌کنند.

در ادامه می‌توانید عکس‌های «زهرا عباسی» از تمرین گروه کامنت را ببینید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 اسفند 1393 - 12:49

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «کامنت» برای کنسرت زمستانی آماده می شود | موسیقی ما