برنامه یاد بعضی نفرات
 
مراسم رونمایی از آلبوم «سیزده چهل» در خانه موزه بتهوون برگزار شد
صدای «بمرانی» را از دهه چهل شمسی می‌شنوید
موسیقی ما - گروه «بمرانی» روز پنجشنبه 11 بهمن، انتشار آلبوم جدیدش با نام «سیزده چهل» را در خانه موزه بتهون جشن گرفت. این آلبوم در دو قالب سی‌دی و نوار کاست منتشر شده که همان روز تمامی کاست‌ها به فروش رسید.
 
در آلبوم «سیزده چهل» که بازخوانی آثار پاپ دهه چهل شمسی است از کارهای خواننده‌هایی مانند قوامی، ویگن و اونیک بازخوانی شده است. البته تمام قطعات محدود به این اتفاق نیستند و اعضای گروه، برخی ترانه‌های قدیمی را با ملودی برخی از آهنگسازان ایتالیایی و آرژانتینی در قالبی کاملاً متفاوت اجرا کرده‌اند.
 
در مراسم رونمایی بعد از جشن امضا، گروه قطعات «تو کجایی»، «پری»، «فردای روشن» و «تانگوی باد بهاری» از آلبوم را برای طرفدارانشان نواختند که سردار سرمست و سالار اصغری هم آنها را همراهی می‌کردند.
 
سردار سرمست یکی از هنرمندانی است که حضور پررنگی در این آلبوم داشته و علاوه بر نوازندگی کیبورد، پیانو، ترومپت، آکارئون و هم‌خوانی، در تنظیم تمام قطعات گروه بمرانی را همراهی کرده است.
 
«تو کجایی»، «اسب سفید»، «پری»، «سر کنم ای برگ خزان»، «تانگوی باد بهاری»، «روز و شب»، «افسانه»، «فردای روشن»، «جون مریم»، «شیدایی»، «نرگس شیراز» و «زندگی خوب» دوازده قطعه این آلبوم هستند که در استودیو بمرانی ضبط و توسط مانی مزکی میکس و مستر شده‌اند. گلنوش عمرانی هم به عنوان هم‌خوان حضور داشته است.
 
غلامحسین مین‌باشیان، حبیب‌الله بدیعی، پرویز مقصدی، عباس مهرپویا، امین‌الله رشیدی، ضیاء مختاری، جمشید شیبانی و همایون خرم آهنگسازان این قطعات هستند که اشعار آن‌ها را جمشید شیبانی، رحیم معینی کرمانشاهی، ایرج رزم‌جو، ناصر رستگارنژاد، تورج نگهبان، احمد عاشورپور و هوشنگ ابتهاج سروده‌اند.
 
می‌توانید موزیک ویدئوی «تو کجایی» به کارگردانی علی‌یار راستی که بازخوانی قطعه Mariani Donne e Guai است و پیش از انقلاب هم عباس مهرپویا آن را به فارسی بازخوانی کرده، ببینید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 13 بهمن 1397 - 15:17

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود صدای «بمرانی» را از دهه چهل شمسی می‌شنوید | موسیقی ما