برنامه یاد بعضی نفرات
 
پنجشنبه تازه‌ترین آلبوم گروه رونمایی می‌شود
بمرانی آلبوم «سیزده چهل» را منتشر می‌کند
موسیقی ما - اعضای «بمرانی» بعد از موفقیت‌های آلبوم «گذشتن و رفتن پیوسته»، قرار است روز پنجشنبه با طرفدارانشان به پنج دهه‌ی قبل سفر کنند تا به این ترتیب از جدیدترین آلبومشان یعنی «سیزده چهل» در موزه موسیقی بتهون رونمایی کنند.
 
گروه «بمرانی» این روزها با قطعه «چیکار کنم برات» که تیتراژ فیلم تازه کمال تبریزی یعنی «مارموز» است حسابی در سینماها دیده و شنیده شده و حالا هم قرار است سومین آلبومش را منتشر کند؛ آلبوم «سیزده چهل» که از مدت‌ها قبل مشغول کار روی قطعات آن هستند و کاور ترانه‌های پاپ دهه 40 شمسی است.
 
قرار است رونمایی از آلبوم «سیزده چهل» که پیش‌فروش نسخه دیجیتال آن از اول هفته در بیپ‌توز و همپنین آی‌تونز آغاز شده، روز پنجشنبه 11 بهمن از ساعت 17 در خانه موزه بتهون -واقع در میرزای شیرای نبش کوچه یازدهم- برگزار شود که علاوه بر رونمایی و جشن امضا، چند قطعه از آلبوم هم به صورت زنده اجرا خواهند کرد. این آلبوم 12 قطعه دارد و طراحی گرافیک آن توسط حمید شوارعان انجام شده است.
 
اعضای گروه «بمرانی» که این روزها مشغول کار روی آلبوم دیگری هم هستند و قطعات «خارجی»، «حالت درونی» و به تازگی هم «پاییز» را از آن منتشر کرده‌اند، بعد از مراسم رونمایی در تهران، عازم اصفهان می‌شوند تا روز جمعه 12 بهمن کنسرتی در این شهر برگزار کنند و بعد از آن هم روز شنبه 13 بهمن در شهر کتاب اصفهان و روز یکشنبه 14 بهمن در «هنر شهر آفتاب» شیراز از آلبوم «سیزده چهل» در حضور علاقه‌مندانشان رونمایی کنند.
 
آلبوم «سیزده چهل» به تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف، از روز پنجشنبه توسط «نشر نوفه» به صورت بوک‌لِت (فروشگاهی) منتشر خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 بهمن 1397 - 20:14

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بمرانی آلبوم «سیزده چهل» را منتشر می‌کند | موسیقی ما