برنامه یاد بعضی نفرات
 
با هنرنمایی عبدالحسین مختاباد، پالت، بمرانی، داماهی و کیان پورتراب صورت می‌گیرد
اجرای عاشقانه‌های خاطره‌انگیز سنتی و تلفیقی در کاخ سعدآباد
موسیقی ما - مجموعه ایوان عطار کاخ سعدآباد تهران پذیرای اجراهای گروه‌های موسیقی سنتی و تلفیقی می‌شود. اجراهای عبدالحسین مختاباد ، گروه پالت ، گروه داماهی ، گروه بمرانی و کیان پورتراب از روز 28 مرداد تا هشتم شهریور در این مجموعه به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای هنر» برگزار می‌شود.

اولین اجرا به عبدالحسین مختاباد اختصاص دارد و این خواننده قرار است با اجرای قطعات خاطره‌انگیز پذیرای دوستدارانش باشد. موزیک‌ویدئوی «دشت» از جمله آخرین آثار مختاباد بود که چندی پیش منتشر شد. اما اجرای بعدی به گروه پالت اختصاص دارد که با استقبال خوب دوستدارانشان هم مواجه شده است. اعضای این گروه قرار است پس از مدت‌ها در قالب این رویداد با دوستدارانشان دیدار کنند.
 
پالت که شایعات فروپاشی آن از مدتی قبل به گوش می‌رسید با سه عضو قدیمی خود طی شب‌های 29 و 30 مرداد و 3 شهریور در این مجموعه روی صحنه می‌رود. اجرای این گروه در حالی برگزار می‌شود که خرداد امسال خبر انتشار آلبوم جدید پالت اعلام شد اما تا این لحظه اتفاقی در این زمینه رخ نداده است. در حال حاضر هم بلیت‌های دو شب اول گروه پالت به اتمام رسیده است.
 
 داماهی گروه بعدی این رویداد است که طی شب‌های 31 مرداد و اول شهریور در ایوان عطار اجرای زنده خواهد داشت. این گروه چندی پیش آلبوم «در من برو شکار» را منتشر کرده بود. «سوپراستار من» یکی از کارهای این مجموعه بود که قطعه و ویدئوی آن چندی پیش مورد توجه مخاطبان داماهی قرار گرفته بود.
 
بمرانی گروه بعدی است که طی شب‌های ششم و هفتم شهریور در ایوان عطار اجرای زنده دارند. بمرانی قرار است در این برنامه قطعات آلبوم جدیدشان را هم که چندی پیش منتشر شده بود را اجرا کنند. اجرای پایانی این رویداد در کاخ سعدآباد هم به «کیان پورتراب» اختصاص دارد. این خواننده اجرای خود را در شب‌های پنجم و هشتم شهریور روی صحنه می‌برد.
 
علاقه‌مندان برای تهیه بلیت‌های این کنسرت‌ها می‌توانند به سایت «ایران کنسرت» مراجعه نمایند. سایت «موسیقی ما» طی شب‌های آینده گزارش‌های بیشتر از کنسرتهای این گروه‌ها را منتشر خواهد کرد.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مرداد 1398 - 18:40

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای عاشقانه‌های خاطره‌انگیز سنتی و تلفیقی در کاخ سعدآباد | موسیقی ما