برنامه یاد بعضی نفرات
 
چهارمین تجربه سینمایی این گروه در دهمین سال فعالیت‌اش
بمرانی‌ها موسیقی فیلم تازه کمال تبریزی را می‌سازند
موسیقی ما گروه موسیقی «بمرانی» در جدیدترین فعالیت هنری خود، موسیقی فیلم تازه کمال تبریزی را می‌سازد. «خودسر» نام تازه‌ترین اثر بلند سینمایی این کارگردان است که فیلمبرداری آن از روز یکشنبه 5 آذر، با بازی محسن تنابنده و ویشکا آسایش به عنوان بازیگران اصلی آغاز شده است.
 
بمرانی‌ها که فعالیت خود را به نوعی با حضور در بین گروه‌های تئاتری و ساخت موسیقی برای این ژانر آغاز کرد، تجربه ساخت موسیقی برای فیلم‌های «خواب‌زده‌ها» به کارگردانی فریدون جیرانی، فیلم «زاپاس» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و مستند میراث ناپدری (نیما مهدیان) را داشته‌اند و حالا قرار است علاوه بر ساخت موسیقی این فیلم، در چند سکانس آن هم حضور داشته باشند.
 
بهزاد عمرانی که پیش از این، بازی در فیلم «خشم و هیاهو» را هم تجربه کرده، درباره موسیقی «خودسر» که بخش زیادی از فیلم را هم شامل می‌شود به «موسیقی ما» می‌گوید: «موسیقی در این اثر شخصیت مجزایی دارد و برخلاف کارهای دیگر، در پس‌زمینه یا دنباله‌رو فیلم نیست و در حقیقت می‌توان گفت قرار است کاملاً از کار بیرون بزند. موسیقی این فیلم قرار است بر اساس همان شخصیت و کاراکتر «بمرانی» ساخته شود و اصلاً کمال تبریزی برای همین کاراکتر و خصوصیت بود که به ما پیشنهاد ساخت موسیقی فیلمش را داد.»
 
کمال تبریزی که پیش از این سابقه همکاری با گروه‌های موسیقی تلفیقی از جمله «دنگ‌شو» و «دال» را داشته و در کنسرت‌های گروه «پالت» هم حضور یافته، این روزها در سکوت خبری کارش را شروع کرده است. فیلم «خودسر» که جواد نوروزبیگی تهیه‌کنندگی‌اش را به عهده دارد، قصه زندگی مردی به نام «بهمن» را روایت می‌کند که ناخواسته درگیر مشکلاتی می‌شود اما به تنهایی توان حل آنها را ندارد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1396 - 10:03

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بمرانی‌ها موسیقی فیلم تازه کمال تبریزی را می‌سازند | موسیقی ما