برنامه یاد بعضی نفرات
 
در آستانه برگزاری تازه‌ترین کنسرت گروه عنوان شد
«بمرانی» رکورددار حضور موسیقایی در فیلم‌های روی پرده
موسیقی ما - گروه «بمرانی» چهار دی‌ماه تازه‌ترین کنسرتش را با اجرای قطعاتی تازه از دو آلبوم منتشر نشده‌اش در حالی در مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه می‌برد که موسیقی‌هایش هم‌زمان در سه فیلم سینمایی هم روی پرده است.
 
«بمرانی» در این کنسرت علاوه بر اجرای قطعات خاطره‌انگیزشان، قطعات جدیدی را هم از آلبوم‌های منتشر نشده خود اجرا می‌کنند. آنها این روزها مشغول کار روی آلبوم سوم خود هستند که در مرحله تولید قرار دارد و قطعات «خارجی» و «حالت درونی» از آن منتشر شده است. علاوه بر آن، آلبوم دیگری با نام «1340» تولید کرده‌اند که کاور قطعات پاپ دهه 40 ایران هستند و در حال اخذ مجوزهای لازم است تا به این ترتیب طی یکی، دو ماه آینده منتشر شود. بهزاد عمرانی خبر از انتشار تک قطعه جدیدشان با نام «پاییز» هم داد که احتمالا تا پیش از کنسرت پیش‌رو، به همراه موزیک ویدئو آن منتشر خواهد شد.
 
گروه «بمرانی» که از آغاز فعالیتش با حضور در گروه‌های تئاتری توانست با مخاطبانش ارتباط برقرار کند و سال 91 طبق اعلام اداره تئاتر، با حضور در پنج نمایش، پرکارترین گروه موسیقی در تئاتر شناخته شد، این روزها با حضور هم‌زمان در سه فیلم سینمایی در آذر ماه، به نوعی رکورددار حضور در فیلم‌های سینمایی در حال اکران هستند.
 
فیلم‌های «کلمبوس» ساخته هاتف علیمردانی با بازی فرهاد اصلانی، فیلم «مارموز» ساخته کمال تبریزی و «بی‌نامی» ساخته علیرضا صمدی از جمله این آثارند که بهزاد عمرانی درباره آنها به «موسیقی ما» می‌گوید: «از ما خواست تا قطعه «خارجی» -از آلبوم جدید گروه که چند ماه پیش به شکل سینگل منتشر شد- را به عنوان تیتراژ این کار استفاده کنند. ما هم فقط به دلیل احترامی که برای فرهاد اصلانی قائلیم، بدون این‌که فیلم را دیده باشیم با درخواست او موافقت کردیم. در فیلم «مارموز» علاوه بر تیتراژ، موسیقی متن را هم ساخته‌ایم که موسیقی در این اثر شخصیت مجزایی دارد و بر اساس همان شخصیت و کاراکتر «بمرانی» ساخته شده و اصلاً کمال تبریزی برای همین کاراکتر و خصوصیت بود که به ما پیشنهاد ساخت موسیقی فیلمش را داد. برای تیتراژ «بی‌نامی» هم از ما خواستند قطعه «خیابونا» که در آلبوم «گذشتن و رفتن پیوسته» منتشر شده را استفاده کنند.»
 
«بمرانی» پیش از این هم تجربه ساخت موسیقی برای فیلم‌های «خواب‌زده‌ها» به کارگردانی فریدون جیرانی، «زاپاس» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و مستند میراث ناپدری ساخته نیما مهدیان را داشته‌اند.
 
علاقه‌مندان برای تهیه بلیت‌های کنسرت 4 دی گروه «بمرانی» در سالن برج میلاد می‌توانند به سایت tik8 مراجعه کنند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 17 آذر 1397 - 14:55

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «بمرانی» رکورددار حضور موسیقایی در فیلم‌های روی پرده | موسیقی ما